Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni ilmoittaa aina suurieleisesti kun on menossa tekemään jotain mitä minä teen päivät pitkät :D

Vierailija
24.05.2021 |

Nyt just teki tiettäväkseni lähtöään nurmenleikkuuseen reilun tunnin verran. Pohti mitä laittaa päälle, missähän polttoaine on, onkohan vielä kuinka märkää leikkaamiseen.
Hän tässä nyt sitten lähtee näin aamutuimaan jo ihan työhommiin pihalle!
Nyt se tuli takaisin kun ei ollut saanut konetta käyntiin. Sanoin kyllä koneesta jo viime syksynä, ja uudestaan tänä keväänä että pitäisi varmaan vähän katsoa sitä ja huoltaa. Ei kuulemma tarvi, nämä on semmoisia koneita että sen kuin pärrää menemään vain!

Itse tein eilen n. 5h piha/sisähommia, enkä tullut maininneeksi sisältöä miehelleni :D

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan hauskoja.

Meillä miehellä on tapana viedä kaikki kunnia töistä ja saavutuksista. Esimerkkejä olisi tuhansia. Viimeisin oli kun keksin miehelle oikeasti hyvän idean minkä toteuttaa eräässä projektissa, tein paljon taustatyötä ja mietin siihen sopivia asioita. Mies toteutti täysin ideani mukaisen projektin ja sai paljon kiitosta, ihan pokalla kertoi kaikille itse sen keksineensä. Nytkin tuossa tuskaili erästä asiaa johon minulla olisi jo valmiina ideoita, enpä tiedä kerronko.

En oikeasti ole edes ärsyyntynyt, huvittavaahan tuo on. Valehtelusta en pidä, kivempi olisi kun edes kiertelisi ja kaartelisi eikä mainostaisi itse tehneensä.

Tämä sama toistuu kaikessa, ystäväperhe oli tulossa käymään ja tein pannaritaikinat tekeytymään. Laitoin pellille ja pyysin miestä laittamaan ne uuniin. Uunista pois ottaessa vieraat oli jo paikalla niin mies kehui tehneensä pannareita.

Kerran korjasin ruohonleikkuria ja viimeisimpänä oli terien teroittaminen. Se ei minulta ihan käy niin mies teki sen (2 minuutin homma), kiinnitin terät takaisin kun olinhan ne itse pois ottanutkin. Kuten tein myös kaiken muunkin työn. Sain nurmen leikattua ja kuulin kun mies kehui puhelimeen juuri korjanneensa leikkurin ja tuleepa taas parempi jälki.

No, näistä aina kuittaillaan keskenään, kyllähän tuo aina häpeissään on mutta ei näköjään voi mitään.

Vierailija
102/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Sanoin kyllä koneesta jo viime syksynä, ja uudestaan tänä keväänä että pitäisi varmaan vähän katsoa sitä ja huoltaa.”

Naiset on kovia sanomaan, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet triggeröityivät :D huh huh. En tiennytkään etttä tämä on näin arka paikka.

Sullakaan ei ilmeisesti ole niitä kehumianne kotityöraatamisia, kun sun ainoa homma on haukkua miehiä palstalla. Näitä paskaketjuja palstalla on ollut jo ihan riittävästi. Mitä sä itse näistä saat? 

No ei onneksi ole :) lapsettoman vapaapäivä on hieno asia! Jos et tykkää palstan sisällöstä, niin voit suunnata muualle.

Et vastannut kysymykseen.

Ei varmaan ole sitä miestäkään? 

Ei ole, naisystävä kyllä löytyy koska olen lesbo. Tajusin onneksi jo ajat sitten että miehiin ei kannata sekaantua. :P mitä mä näistä ketjuista saan? Naurut. :D

No eipä kuule yllätä, että miesvihaajalesbo on haukkumassa miehiä palstalla.

Yhdestäkään miehestä ei siis ole edes kokemusta, mutta kovasti sinulla riittää miehissä haukuttavaa. 

Vierailija
104/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani mieleeni tuli, että voisivatko sekä miehet että naiset oppia jotain toisiltaan? Naiset voisivat kehua miehiä vähän enemmän ihan arkisten asioiden teosta (eihän siitä ole mitään haittaa?) ja miehet voisivat opetella että kotityöt ovat vain kotitöitä. Niistä ei saa AINA mitalia ja kehuja.

Vierailija
105/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä meillä mies tekee jatkuvasti. Ei esim juuri koskaan laita astioita koneeseen ja sitten tulee keittiöön että ompas taas saastaista ja sen jälkeen alkaa suureen ääneen viskoa astioita koneeseen ja puhuu ääneen kuinka nyt on siistiä tässä sikolätissä. Tekee saman jokaisen tehtävän kohdalla, pitää henkisesti ja fyysisesti meteliä tekemisistään. Perinteiset miesten tehtävät tekee mukisematta. Olen mielummin kuuntelematta tätä ja teen itse kotityöt. Muuten menee hyvin. 

Kukas tuon sian on arvon emakolle valinnut ja millä kriteereillä?

En valittanut, kunhan mainitsin. Hyvä mies muilta osin. 

Kunhan mainitsit... negatiivisista piirteistä mainistsemista kutsutaan valittamiseksi. Positiivisistä piirteistä mainitsemista kutsutaan kehumiseksi.

Kummasta tuossa oli kyse?

vrt. vaimo alkaa näyttää melkoiselta kaskelotilta eikä sen fillarin runkoa ole suunniteltu sen painoisille. Oksettaa. Mutta kunhan mainitsin.

Ja se kaskelotin näköinen vaimo on muuten aivan ihana ja hänen kanssaan on hyvä olla ja elää.

Vierailija
106/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte tuommoisia vätyksiä? Minun miehellä pysyy kyllä kädessä sekä vasara että soppakauha ihan sujuvasti myös imuri, ilman että siitä tarvitsee tehdä sen suurempaa numeroa. En todellakaan suostuisi olemaan mikään kodinhengetär joka paapoo aikuista miestä kuin teini-ikäistä.

Vierailija
107/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Sanoin kyllä koneesta jo viime syksynä, ja uudestaan tänä keväänä että pitäisi varmaan vähän katsoa sitä ja huoltaa.”

Naiset on kovia sanomaan, mutta...

No tämä.

En ymmärrä missä kohtaa sitä ruohonleikkurin huoltamista käytetään sitä penistä?

Eipähän ole aloittajakaan sitä saanut aikaiseksi eikä tehtyä. 

Vierailija
108/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet triggeröityivät :D huh huh. En tiennytkään etttä tämä on näin arka paikka.

Sullakaan ei ilmeisesti ole niitä kehumianne kotityöraatamisia, kun sun ainoa homma on haukkua miehiä palstalla. Näitä paskaketjuja palstalla on ollut jo ihan riittävästi. Mitä sä itse näistä saat? 

No ei onneksi ole :) lapsettoman vapaapäivä on hieno asia! Jos et tykkää palstan sisällöstä, niin voit suunnata muualle.

Ei ole, naisystävä kyllä löytyy koska olen lesbo. Tajusin onneksi jo ajat sitten että miehiin ei kannata sekaantua. :P mitä mä näistä ketjuista saan? Naurut. :D

Yhdestäkään miehestä ei siis ole edes kokemusta, mutta kovasti sinulla riittää miehissä haukuttavaa. 

Valitettavasti minulla on kolme veljeä. :D ironista. Mutta joo, näin jo aika nuorena miten veljet käyttäytyivät omien vaimojensa kanssa. En minä vihaa miehiä. :) Kummallakin sukupuolella on omat heikkoutensa.

Vierailija
109/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani mieleeni tuli, että voisivatko sekä miehet että naiset oppia jotain toisiltaan? Naiset voisivat kehua miehiä vähän enemmän ihan arkisten asioiden teosta (eihän siitä ole mitään haittaa?) ja miehet voisivat opetella että kotityöt ovat vain kotitöitä. Niistä ei saa AINA mitalia ja kehuja.

Itse vähensin miehen kehumista kotitöiden osalta, kun kerran huomasin kiittäneeni miestä siitä, että hän oli nostanut keittokattilan jääkaappiin ihan oma-aloitteisesti. Ihan älytöntä kiittää tuollaisesta.

Vierailija
110/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte tuommoisia vätyksiä? Minun miehellä pysyy kyllä kädessä sekä vasara että soppakauha ihan sujuvasti myös imuri, ilman että siitä tarvitsee tehdä sen suurempaa numeroa. En todellakaan suostuisi olemaan mikään kodinhengetär joka paapoo aikuista miestä kuin teini-ikäistä.

Nämä palstalla päivät pitkät makaavat naiset on kaukana mistään kodinhengettäristä.

Paskaräkyttäminen on ainoa mihin nämä kykenee, aina näitä ketjun miesvihaajalesboja myöten. 

Vierailija
111/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti minulla on kolme veljeä. :D ironista. Mutta joo, näin jo aika nuorena miten veljet käyttäytyivät omien vaimojensa kanssa. En minä vihaa miehiä. :) Kummallakin sukupuolella on omat heikkoutensa.

Kumpi teistä lesboista huoltaa sen ruohonleikkurin ja kumpi pilkkoo vihannekset?

Kumpi tekee metatyöt? 

Sinun veljesi ovat siis kaikki miehet? 

Vierailija
112/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä sama! :D  Esim. lauantaina ilmoitti koko perheelle, että keitää nyt pastaa ruokaa varten. Ja sen jälkeen makasi sohvalla kun oli niin rankkaa.. Hieman huvitti!

Ja te naisethan ette koskaan luettele tekemisiänne? Juupajuu 

Sitä minäkin mietin. Oma vaimo tuntuu käyvän ääneen jatkuvasti tehtyjen ja tekemättömien töiden listoja läpi. Kun tulen kotiin niin en ehdi ottaa edes kenkiä pois ennenkuin alkaa luetella mitä on poissaoloni aikana tehnyt (jos on) ja mitä on tekemättä. Sen ymmärrän että jos suunnittelee vaikka imuroivansa niin ajatus on syytä heittää ääneen ilmoille ihan siksi että se aiheuttaa häiriötä. Noin muuten minusta ihan sama, senkun tekee, kunhan tekee, en minäkään hommiani erikseen luettele. 

Vierailija
113/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä sama! :D  Esim. lauantaina ilmoitti koko perheelle, että keitää nyt pastaa ruokaa varten. Ja sen jälkeen makasi sohvalla kun oli niin rankkaa.. Hieman huvitti!

Sitä minäkin mietin. Oma vaimo tuntuu käyvän ääneen jatkuvasti tehtyjen ja tekemättömien töiden listoja läpi. Kun tulen kotiin niin en ehdi ottaa edes kenkiä pois ennenkuin alkaa luetella mitä on poissaoloni aikana tehnyt (jos on) ja mitä on tekemättä. Sen ymmärrän että jos suunnittelee vaikka imuroivansa niin ajatus on syytä heittää ääneen ilmoille ihan siksi että se aiheuttaa häiriötä. Noin muuten minusta ihan sama, senkun tekee, kunhan tekee, en minäkään hommiani erikseen luettele. 

Tämänkin ketjun toinen vastaus on jo listausta siitä, kuinka nainen niin kovasti raataa vihanneksia pilkkoessaan. 

Vierailija
114/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut mieheksesi tyypillisen naisen.

Vierailija
115/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, taidatte saada tuosta jotain nautintoa? Olon että on tarpeellinen ja osaavampi? Minä en ymmärrä tätä alentuvaa tyyliä puhua miehistä, kun ensin on tahallaan hiljaisuudessa ja huomaamattomasti pyytämättä tehnyt monet asiat hänen puolestaan

Oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoaan, purkaa niitä omia paineita ja kuinka paljon sitä saakaan sympatiaa ja ymmärrystä niiltä tyttökavereilta kun oikein porukalla hihitellään kuinka kelvottomia miehet on.

Girl power💪

Vierailija
116/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet heittäytyy mielellään vapaamatkustajiksi. Ei saa antaa mahdollisuutta siihen.

Vierailija
117/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun kuulostaakin tutulta. Meillä on miehen kanssa tapana vuorotella lapsen nukutuksen kanssa, se joka ei nukuta, siivoaa keittiön. Mulla se sisältää tietysti pintojen pyyhinnän, tiskikoneen tyhjennyksen ja täytön, paistinpannujen tms pesun, lapsen tuolin pyyhinnän, lattian lakaisun. Miehellä tää käsittää vaan sen tiskikoneen täytön.

Tuntuu että se omatoimisuus puuttuu täysin. Pitää pyytää, voisitko ajaa nurmikon? Sit vasta tulee mieleen, että no ehkä tosiaan voisikin.

Vierailija
118/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laiska töitään laskee" sanonta pitää paikkaansa. Ja ytyy myöntää, ettäminä olen laiska. Olen tyytyväinen itseeni kun kävin sunnuntaina 2 tunnin kävelylenkin koiran kanssa ja pesin 4 ikkunaa. Ja ruuankin tein.

Vierailija
119/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ketjun toinen vastaus on jo listausta siitä, kuinka nainen niin kovasti raataa vihanneksia pilkkoessaan. 

Eiköhän tuonkin vastauksen pointtina ollut että nainen teki 10 hommaa ja mies 2, mutta mielessään teki kaiken ihan itse ja odotti vielä kiitosta kun teki ruoan. Sama kun mies imuroisi, kuuraisi lattiat, pesisi ikkunat, siivoaisi keittiön ja kylppärin ja sitten paikalle purjehtii rouva yhden rätin ja miehen täyttämän pesuainesankon kanssa, pyyhkii ikkunalaudat ja pöydät, jättää rätin ja sankon likaisena keskelle olkkaria, suihkauttaa jotain huonetuoksua ja sitten kovaan ääneen ilmoittaa että MINÄ NYT SIIVOSIN KOKO TALON KATSOKAA MITEN PUHDASTA.

Tosi outoa jos et tajua miten töykeää ja toisen työtä mitätoivää on omia sen tulokset omalla minimaalisella panostuksella ratsastaen.

Vierailija
120/152 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstalla päivät pitkät makaavat naiset on kaukana mistään kodinhengettäristä.

Paskaräkyttäminen on ainoa mihin nämä kykenee, aina näitä ketjun miesvihaajalesboja myöten. 

Eli sitä samaa vissiin kuin mitä sinäkin teet, poikkeuksena se, että sinä näytät paskaräksyttävän täällä ihan joka päivä (tekstisi on hyvin tunnistettavaa). Kämppäsi on varmaan kuin kaatopaikka, veikkaan että et ole tänäänkään tehnyt yhtään kotitöitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi