Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista opit ensimmäisessä parisuhteessasi (jossa oli säännöllistä seksiä) mikä yllätti ja mitä et miehistä tiennyt?

Vierailija
23.05.2021 |

Niin

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muistaa mutta varmaan aika paljon, olinhan silloin 15-vuotias. Tosin seurustelukumppanikin oli pikemmin poika kuin mies.

Vierailija
22/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin seurustelevani fiksun miehen kanssa.

Yliopisto-opiskelusta huolimatta hänen kotinsa oli siivoton, hänellä oli vain yksi pyyhe (yäk!) ja hän käytti samoja alushousuja useamman päivän. Seinällä oli ISÄN ostama tyttökalenteri. Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin seurustelevani fiksun miehen kanssa.

Yliopisto-opiskelusta huolimatta hänen kotinsa oli siivoton, hänellä oli vain yksi pyyhe (yäk!) ja hän käytti samoja alushousuja useamman päivän. Seinällä oli ISÄN ostama tyttökalenteri. Hyi!

No mitä tämä opetti sinulle miehistä?

Vierailija
24/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen ettei seksi ole romanttista.

Vierailija
25/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelin esittely. Ajattelin, että tämä on vain nuorten miesten juttu (jotkut 18-20-vuotiaat esittelee vehkeitään kaikille ja koko aika), mutta kyllä ne vanhemmatkin sitä tekee. Mieheni on ensimmäinen seurustelukumppanini ja pippeliä pitää edelleenkin 30-vuotiaana esitellä aina kun ehtii. Stondis ei meinaa sitä, että mies haluaa seksiä tai on kiihottunut. Saattaa seistä kesken leffan katselun, jos vaikka vahingossa hipaisee pippeliä eikä mies tosiaankaan ole kiinnostunut seksistä silloin.

Vierailija
26/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"se kuinka kovakouraisesti pienistä voi käsitellä."

Tämä taitaa olla henkilökohtaista, kun en ollut edes kovakourainen ja jo varoi.

No ainakin puristaa voi aika lujaa.

Tosiaan ei ole kuin yhdesta miehestä kokemus, niin en tiedä onko asia yksilöllinen vai yleinen juttu miehillä

Vierailija
27/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa seksiä jatkuvasti, vähintään kerran päivässä ja välillä useamankin kerran.

Vierailija
28/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain miehen nautinto on tärkeää ja esileikki on turhaa... Onneksi myöhemmin olen seurustellut miesten kanssa joita kiinnostaa myös mun nautinto!

Vierailija
29/29 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei olisi pitänyt teeskennellä orgasmia koska poikaystäväni luuli että saan kun hän vähä kopeloi sieltä täältä ja rynkyttää 15 sekuntia jonka jälkeen jo itse saa ja "ah olipa ihanaa".

Sitten itse olin ihan raivona joskus kun en koskaan saanut, mutta olin hiljaa ettei hänelle tule alemmuuskonpleksia siitä ettei osaa tyydyttää minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan