Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin nyt tosissani että teen poliisille nettivinkin

Vierailija
23.05.2021 |

Ennen en ole tehnyt, mutta nyt... ottaako ne tosissaan noita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ottaako mutta itsekin olen kerran tehnyt sellaisen tämän palstan aloituksista.

Vierailija
2/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisia ei paskaakaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta poikalapsivauva-hullusta olisi syytä tehdä oikeasti.

Vierailija
4/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä, teen myös.

Vierailija
5/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tehdä tästä koko palstasta rikosilmoituksen. Olen kerännyt print screenejä jo pitkään. Kun ei muuten saada kuriin niin mennään sitten poliisin kautta.

Vierailija
6/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JNS kannattaa myös olla yhteydessä

Vierailija
7/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus on oikea ratkaisu tällä poikalapsi hullulle.

On täysin luonnehäiriöinen tapaus!!

Vierailija
8/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eiköhän heikäläisiäkin täällä joskus vapaa-ajallaan käväise, mutta toteavat vain, ettei mitään voi tehdä.

Vierailija
9/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha tuudittautua vpn:n taakse, poiliisi saa kyllä selville halutessaan.

Vierailija
10/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia EN KANNATA SOSIAALISTA MEDIAA LAINKAAN!

Pelkkiä ongelmia vain aiheuttaa.

Vierailija
11/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion tehdä tästä koko palstasta rikosilmoituksen. Olen kerännyt print screenejä jo pitkään. Kun ei muuten saada kuriin niin mennään sitten poliisin kautta.

Kiitos, että ilmoitat palstamiesten loputtomasta naisvihasta. <3

Vierailija
12/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ihmeessä. Poliisin mappi Ö onkin vasta puolillaan.

Vierailija
13/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Tosin rikosilmoituksen sijaan annan median sitten aikanaan hoitaa asian, jonka jälkeen tulee Sanomalle niin paljon julkista painetta että palstalle saadaan kirjautumispakko ja törky pois.

Vierailija
14/27 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä mitä muutamien vuosien aikana on tapahtunut. Täysin asiallisia ketjuja katoaa, ja samaan aikaan spämmi saa ilmoituksista huolimatta viedä palstatilaa.

Vierailija
15/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta loppuu silloin

Vierailija
16/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta loppuu silloin

Ihmiset voi jatkossa kysyä neuvoja työkavereilta.

Vierailija
17/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oootko paljon jo tehnyt. Siinä menee uskottavuus lopulta ja sakot jos tekee jatkuvasti mieltä osoittaakseeen.

Vierailija
18/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus torin huijareista laittanut vinkkiä ja kaksi rikosilmoitusta nettipetoksesta liittyen huutonetin ja torin kauppoihin tehnyt. Tosi pitkä viive käsittelyssä, vaikka eivät mitään pelkkiä vinkkejä vaan ihan netin kautta tehtyjä rikosilmoituksia. Kuukausia meni eikä oikeastaan ollut mitään hyötyä. 

Netti on täynnä saastaa. Jos tämän palstan jutuista oot aatellu ilmoitella, veikkaisin että ei maksa vaivaa. Tuskin löytyy resursseja selvittelyyn. Ihan noin yleisesti ottaen esimerkiksi keskustelupalstojen  sisällöstä kannattaa pistää palautetta ja aloitteita aina kunkin sivuston ylläpitoon. Siinäkin veikkaisin, että tuskin mitään tapahtuu

Vierailija
19/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään rikosta ei tapahdu, niin asia ei ole poliisin asia. Kannattaa miettiä, mihin tuhlaa poliisin resursseja.

Vierailija
20/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiskunta luisuu  hallitsevan "eliitin" käsityksiin oikeasta ja väärästä.  Sananvapaus on niin arvokas asia, että sitä ei ole viisasta tuhota.  Kyllä ihmisten pitää hyväksyä muutkin mielipiteet kuin omansa.  Haluammeko me p.hjoin korean "sananvapautta".   Meillä suomessa ollaan luisumassa siihen.  On vain niin kutsuttja oikeita mielipiteitä.  Itsesensuuri hallitsee yksilöihmisiä ja media.  Tämä on huolestuttavaa kehitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän