Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin suklaalevyn, että voisin syödä yhden palan joka päivä kahvin kanssa, mutta kaikki meni kerralla!

Vierailija
23.05.2021 |

Ei siis mitään itsekuria. Vit*ttaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siksi en voi levyjä ostella, patukoita vain. Jos tiedän, että kaapissa on jotain, se polttelee niin kauan, että se on syöty.

Sama, aivan sama. Tutkin kaappeja ja komeroita oisko niihin unohtunut jotakin hyvää, vaikka tiedän eiliseltä, ettei niissä ole.

Vierailija
22/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menny aladdin- konvehtirasiasta muutman kerran  vintti-osasto eli puolet 10-minuuttisen kotimatkan aikana. Ajoin autoa ja napsin samalla suklaatia suihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle suklaa ja alkoholi ja muut herkut ovat niin kiellettyjä, että ne täytyy äkkiä syödä pois, ettei kukaan näe. Tai muuten ne viedään ja tulee rangaistus. Kun on niin huono, ettei ansaitse niitä oikeasti. Mieli on kummallinen. Kannattaa miettiä, ennen kuin käyttää lapselle herkkuja palkitsemisen/rankaisemisen välineenä (tai muuta ruokaa).

Vierailija
24/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joskus muuan vuosi sitten parisa komesa tunnissa reilut 600 grirtokarkkeaj. Ei se vielä mitään vaivoja tuottanut muuta sittne ku päälle otin tavallsien päiväruun niin menimpä aika tyrmään. joku insuliiniähky taisi tulla

Vierailija
25/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin alkaa kuntoilemaan ja lähdin lenkille. Löysin takin taskusta minttukarkkipatukan ja päätin syödä yhden että saan energiaa. Parin kilometrin päästä olikin koko patukka syöty. Tosi tehokas laihdutuslenkki.

Vierailija
26/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta syystä mä en melkein ikinä osta herkkuja tai sitten jonkin mahdollisimman pienessä pakkauksessa olevan. Mulla ei ole itsekuria. En pelkää lihomista, koska olen alipainoinen. Mutta mun elimistö ei enää kestä makeaa mahan täydeltä. Tulee heikko olo. Eikä se sokeri ole hyväksi laihallekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän