Ostin suklaalevyn, että voisin syödä yhden palan joka päivä kahvin kanssa, mutta kaikki meni kerralla!
Kommentit (26)
Noin mullekin aina käy. Siksi ostan useamman levyn. Himo tyrehtyy ennenkuin suklaa.
Onkohan Prisma auki? Lähden hakemaan suklaata.
Joo ei mullakaan suklaa kauan säily...
kyttäätkö naapuriasi ja luikahdat sitten vinhaa teillesi kun tulee vastaan. oletko seko?
toi onnistuu vaan jos ostaa pahaa suklaata eli jotain tummaa
Ostin kaks pakettia jäätelöpuikkoja (16kpl) ja kaksi litran pakettia että riittää ja nyt viikonloppuna meni yksi paketti ja 12kpl puikkoja..
Syö syö, kohta kaakaokasvit kuolee sukupuuttoon eikä korvaavaa tuotetta ole.
Itse olen ihan samanlainen. :D Ostan viikoksi kerrallaan vain ns. terveellistä ruokaa, ettei tarvitse pyörähtääkään kaupassa houkutusten seassa – mutta sitten kun tuo viikko on kulunut ja on seuraavan kauppareissun aika, koriin kertyykin pelkkää mässyä. Oikein edeltäneenkin viikon edestä.
Viime reissulla ostin: pitsaa, sipsiä ja dippiä, energiajuomia, jäätelöä, karkkipussin, keksejä, pullia…
Ei suklaata voi syödä paljon kerralla.
Parhaiten kahvin kanssa maistuu pala tummaa suklaata. Sillä on myös hyviä terveysvaikutuksia!
Maraboun minttu tumma suklaa on taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten kahvin kanssa maistuu pala tummaa suklaata. Sillä on myös hyviä terveysvaikutuksia!
Ehkä sinä et voi, mutta monet muut voi.
Kuule katsoin vierestä kun 750g Candylandin sekalaisia irtokarkkeja hävisi kahdessa tunnissa.
Jaa. Levyllähän pärjää koko päivän, ei se ole kuin energiaa. Huomenna taas normaalia ruokaa. Mikä tässä on ongelma?
Taloussuklaakin toimii.
Eilen ostin levyn. Puolison kanssa kahdestaan syödään. On yhä puolikas + 2 riviä jäljellä. Vaalea levy olisi jo syöty ja itketty kun loppui kesken. Tuo kestää varmaan torstaihin, kun on työviikkokin edessä.
Siis mun elämä mullistu ku mä näin sen yhden mainoksen (en muista oliko fasu vai Marabou vai mikä) missä se tyyppi syö suklaalevyä kuten patukkaa! Siis ettei lohkaise paloja tai rivejä vaan haukkaa vaan!
xD Ihanaa. Teen kyl tota vaan salaa kotona mut siinä on jotain syntistä ja vähän kielletyn makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et voi, mutta monet muut voi.
Joo kyllä voi syödä, mutta paha olohan siitä sen jälkeen tulee. Voi kun se huono olo tulisi jo heti muuutaman palan jälkeen.
Juu, siksi en voi levyjä ostella, patukoita vain. Jos tiedän, että kaapissa on jotain, se polttelee niin kauan, että se on syöty.
En syö tummaa suklaata vaan teen terveellisen kaakaojuoman kaakaojauheesta ja erytritolista.
Hyvää. Kaakaojauhe on aivan yhtä terveellistä kuin musta suklaa. Itsekin syön levyn kerralla, tai rasian tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Prisma auki? Lähden hakemaan suklaata.
Mä asun 300m päässä 24h kaupasta =( vielä se ei ole minusta läskiä tehnyt mutta se on vain ajan kysymys.
Keitit liian vähän kahvia