Mille suomalaiselle festareille 30+ ikäisen kannattaa mennä?
Korona-aika on saanut pitkästä aikaa haaveilemaan festareilla käymisestä ja olenkin suunnannut katseeni kesään 2022. 00-luvun ajan kävin lähes joka vuosi ainakin Provinssirockissa ja Ruisrockissa, mutta viimeiset kymmenen vuotta on ollut hiljaista. Mutta onko noissa jo liian teini meininki? Humalaiset ihmiset eivät minua varsinaisesti haittaa, vaikka en itse tykkää änkyräkännissä olla, mutta en viihdy esim. yksinomaan 19-vuotiaiden älypuhelimilleen muikistelevien kansoittamissa yökerhoissa. Miltä festareilta tällainen ikäihminen voisi löytää mukavaa tunnelmaa?
Kommentit (13)
Flowsta ja Sidewaystä ja ehkä muista, jos on jotain hyviä esiintyjiä, jotka houkuttelevat paikalle muitakin kuin kännissä sönköttäviä teinejä.
Pori Jazz, jos ei Savonlinna vedä.
Meet nyt ihan sinne missä sattuu olemaan artisteja joista pidät. Jos siellä on liikaa teinejä niin vittuuko niistä.
No minä ainakin olen menossa Tuskaan.
N36
Jos tarkoitus ryypätä, nussia ja tapella, niin Tango-markkinat on hyvä vaihtoehto
Riippuu mistä musiikista pidät mutta ehdottaisin Sidewaysia, Uusi Tamperetta, Bättre Folkia, Flow'ta ja Kesärauhaa.
Jos raskaampi musiikki sopii, niin suosittelen ehdottomasti Saarihelvettiä Tampereella. Siellä on aina tosi leppoinen ja yhteisöllinen tunnelma ja miljöö on hieno.
Minä olen valinnut festarini bändien, en vierailijoiden perusteella.
Jos menen festarille, niin menen kuuntelemaan omasta mielestäni hyvää musiikkia - en ole vieläkään alkanut tykkäämään huonosta musiikista vaikka ikää on kertynyt.
Kai sitä nyt mennään tasan sinne, missä esiintyy omat lempibändit.
Savonlinnan oopperajuhlillehan me "boomerit" suunnataan.
m36