Käsi sydämellä: olisko ruotsin surkea euroviisumenestys yllätys?
:)
Kommentit (21)
Oli kyllä suoraan sanottuna. Ruotsin edelle kiilasi useampi huonompi kappale. Myöskään britit eivät olleet mielestäni jumbosijatasoa. Sen sijään Portugali sai aivan liikaa pisteitä, kuten ukrainakin.
Oli todellakin, veikkasin itse top 5 ja Suomen edelle. Vissiin ihmiset kyllästyneitä, kun heiltä joka vuosi tulee tuollaista lässytystä.
Olin ihan varma, että Norja ja Ruotsi kamppailee voitosta, mutta toisin kävi...
Vähän kummallinen kommentti:
"Olen vähän pettynyt Eurooppaan. Tein työni, he eivät hoitaneet täysin omaa hommaansa, Tusse sanoo."
Ihan kuin eurooppalaisilla ois joku velvollisuus antaa ruotsalaisille hyvät pisteet? Että ihan sama tykätäänkö niitten biisistä vai ei, mutta se nyt on kumminkin meidän homma antaa niille huippupisteet joka tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, laulu oli tylsä ja geneerinen.
Just näin. Ihastuin biisiin ensi kuulematta, mutta ehdin kyllästyä siihen ennen finaalia. Ja finaaliesitys tuntui jotenkin laahaavalta ja olin kuulevinani pientä epävireisyyttä joissakin kohdissa. Se oli suosikkini aluksi, mutta kyllästyin siihen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kummallinen kommentti:
"Olen vähän pettynyt Eurooppaan. Tein työni, he eivät hoitaneet täysin omaa hommaansa, Tusse sanoo."
Ihan kuin eurooppalaisilla ois joku velvollisuus antaa ruotsalaisille hyvät pisteet? Että ihan sama tykätäänkö niitten biisistä vai ei, mutta se nyt on kumminkin meidän homma antaa niille huippupisteet joka tapauksessa?
Kummastelen myös. Mitä hommaansa?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä suoraan sanottuna. Ruotsin edelle kiilasi useampi huonompi kappale. Myöskään britit eivät olleet mielestäni jumbosijatasoa. Sen sijään Portugali sai aivan liikaa pisteitä, kuten ukrainakin.
Minä taas tykkäsin Portugalista ja Ukrainasta. Ja olin vain kuunnellut biisejä. Ne vaikutti ihan erilaisilta kuuneltuina+katsottuna. Osassa visuaalisuus paransi biisiä, esim Suomen esitystä. Poikien energiayys ja aitous nosti biisiä.
14. sija ei ole huono 39 osallistujamaan joukossa. Suomi on viimeisen vuosikymmenen aikana sijoittunut 8 kertaa kyseistä sijaa huonommin.
Siellä oli kyllä huonompia, kuten Moldova Ruotsin edellä. Ja yleisöäänissä Ruotsi oli 11.
Ei tuollainen mustat pantterit-henkinen voimaantuminen sovi Eurooppaan.
No ei tosiaan ollut. Biisi oli vaan huono ja jopa tuo 14.sija oli yllätys ja turhankin hyvä. Sen sijaan se ei olisi yllättänyt yhtään vaikka Ruotsi ei olisi mennyt edes semeistä jatkoon.
Mutta joo, Ruotsi ja euroviisut niin ääniä tulee aina.
Huonoin Ruotsin biisi vuosiin. Laulaja oli kyllä hyvä, mutta biisi oli tasapaksu ja tylsä.
Oli yllätys että Ruotsi sai kerrankin tasolleen oikeuttavan pistemäärän.
En finaalin nähtyäni. Ei mitenkään erottunut ja oli varsin lattea.
En kyllä uskonut Italian voittoonkaan. 🤷♀️
Oli yllätys, koska ovat viime vuosina saaneet korkean sijoituksen, lähettivät viisuihin millaista pazkaa tahansa. :D
Kaunis kappale, johon Tusse itse uskoi tosi kovasti.
Kappale oli kyllä tosi tylsä, siinä toistettiin liian montaa kertaa choices ja voices, kun oli ideat loppuneet kesken.
Muutkaan ruotsitehtaasta tulleet kappaleet eivät luojan kiitos pärjänneet!
Yksi aikakausi on tullut päätökseen. Yleisö hylkäsi Ruotsi jo useampi vuosi sitten, nyt sen teki raaditkin.
En edes muistanut biisiä ennen kuin joku sanoi mustat pantterit. Ei jäänyt mieleen. Jopa se Värttinä oli mieleenpainuvampi.
Ruotsille huonoin viisusijoitus vuosikausiin – 19-vuotias ruotsalaislaulaja ei peitellyt pettymystään ja laukoi suorat sanat
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007996735.html