Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄÄTÄVÄ KRAPULA APUA

En juo enää ikinä
23.05.2021 |

Ihan jäätävä krapula ollut koko päivän. Päätä särkee, yrjöttää ja harmittaa että tuli juotua eilen mitään. Ja kaikki tämä kahdesta viinilasillisesta, yhdestä lonkerosta ja kossubatterysta.

Nyt parhaat parannuskeinot krapulaan? Onko apteekissa jotain? Tasoittavat ei ole vaihtoehto, mutta muutoin olen avoin kaikelle. Oon oikeesti epätoivonen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavan vähästä olet krapulan saanut. Oikein pahaan kankkuseen ei auta kuin loiventavat juomat tai rauhoittavat lääkkeet. Lievempään oloon auttaa jopa tämä mitä syön. Mailman helpoin kanakeitto jolla voi lähteä krapulakin. 

Paketti pekonia, 400 g kanasuikaleita, pussillinen pakastevihanneksia 750 g ja paketti tuorejuustoa. Taika on mausteissa. Reippaasti chiliä, valkosipulia ja tabascoa. Kaikkea tulista niin paljon että hiki tulee syödessä. Toki kun pystyy syömään niin ei ole mikään mailmanlopun olo. 

Perjantaina mä alan kehittää sitä hirveetä krapulaa. Työt loppuu niin onhan se varmaa että monen päivän känni.

hyi mitä paskaa keittosi, oksettaa jo ajatus.

Vierailija
22/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon delirium saattaa pestä karmean kauhuleffankin.

😵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
24/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussit kunnolla ja otat pari bisseä.

Vierailija
25/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse teen krapulassa niin, etten missään nimessä jää sängyn pohjalle "potemaan" koska silloin se huono olo vaan moninkertaistuu kun ei ole tekemistä. Lähden ulos raittiiseen ilmaan rauhalliselle kävelylle, leivon tai kokkaan jotain ja pahimmassa krapulassa juon mietoa alkoholijuomaa esim 4% siideriä. Siinä saa myös verensokereita ylöspäin. B vitamiineja ja magnesiumia.

Vierailija
26/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki reseptillä 10mg Diapam, 600mg Burana, ja 40mg Propral. Huolehdi että verensokeri on tapissa ennenkuin menet nukkumaan. Heti herätessä lääkkeet ja puolen litran normaali Coca-Cola.

Vierailija
27/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari keskiolutta huiviin

Vierailija
28/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sMOO kirjoitti:

😵

Miksi krapulassa tulee aivan ihme pelkotiloja? Ei onneksi aina mutta joskus pelottaa ihan järjettömästi ilman mitään syytä.

Vierailija
29/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
30/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sMOO kirjoitti:

😵

Miksi krapulassa tulee aivan ihme pelkotiloja? Ei onneksi aina mutta joskus pelottaa ihan järjettömästi ilman mitään syytä.

Jaa ei vaan mulle tule. Varmaan se vaatii jonkilaisen mielenterveyshäiriön.

Vierailija
31/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiaatteja nassuun

Vierailija
32/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ùp

Vierailija
33/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sMOO kirjoitti:

😵

Jaa ei vaan mulle tule. Varmaan se vaatii jonkilaisen mielenterveyshäiriön.

Sitä mä olen lääkäreille selittänyt. Vaikutan hämäävästi terveeltä kun ei ole kunnolla tutkittu. Herätyskello allergiaa pitävät psyykkisenä vaivana. Pomon puheista en ole ikinä tajunnut mitään. Sekin tarvisi jonkin vihan hallinta kurssin. Aina vaan huutaa ja kiroilee. Hommais sekin nämä lääkkeet niin mikään asia ei käy hermoille.

Vierailija
34/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa syöminen (esim. pitsaa) ja nesteytys, vesi, coca cola, jos on vielä jäänyt bisseä niin yksi sellainen. Tosiaan paljon vettä. Pieni kävely ulkona, mulla se poistaa ainakin kuolemanpelon. Kunnon suihku. On tärkeetä saada verensokeri nousemaan, eli syödä tosiaan kannattaa. Kyllä se siitä.

Vierailija
35/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
36/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä lääkäri tekisi, jos sinulla on hirveä krapula ja menisit sitä itkemään? No hän rauhoittaisi ja nesteyttäisi. Kotikonstein onnistuu nappaamalla 10-20mg diatsepaamia, eli vaikka Diapamia. Sitten ns. keittosuolaliuosta naamariin. Myydään esim. Puhdistamon Keto tuotesarjan alla nesteyttävä suola, mitä sekoitetaan veteen ja juodaan. Mikäli kipuja on, niin ibuprofeiini+parasetamoli otetaan yhtä aikaa. Eli burana ja pamol huiviin.

Sitten otat rauhassa. Ei nyt nukkua tarvi, mutta lepäilet. Kun pissa on kirkasta ja sitä tulee jatkuvasti, niin kroppa on nesteyttänyt sen minkä se suun kautta ottaa. Aamupäivä lepäillen ja nesteyttäen. Iltapäivällä käy vaikka kävelyllä.

Ensi kerran juo muutama annos vähemmän.

Vierailija
37/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh miten ihmiset on rappiolla. Lopun aikoja eletään kun ihmiset vetää kaksin käsin viinaa, ruokaa ja lääkkeitä. Kyllä on pahoin voivaa kansaa meillä.

Vierailija
38/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan tulee ihan humalaan loiventavasta, kun tuollaisesta pienestä määrästäkin tulee kerta kunnon krapula. Eli ei loiventavaa hänelle!

Vierailija
39/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi isot viinilasit, kun on, ja kossubattery tehty kaavalla 50/50, niin voi pienen rapulan tosta saada.

Itellä kanssa kanuunan poikanen, mutta vetäsin illalla 3 litran viinitönkän, lonkeroa ja viru valgeeta.

Sitten Steven&Seagulsia katsomassa Yhden Lehmän Navetan Pubissa olutta perään.

Sieltä kotia ja vintti pimeni.

Nyt oksettaa vähän, onneks maanantai lomaa

Vierailija
40/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo viinaa. Noh, kannattiko? Häpeäisit vähän! Silloin kun minä olin nuori....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä