Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄÄTÄVÄ KRAPULA APUA

En juo enää ikinä
23.05.2021 |

Ihan jäätävä krapula ollut koko päivän. Päätä särkee, yrjöttää ja harmittaa että tuli juotua eilen mitään. Ja kaikki tämä kahdesta viinilasillisesta, yhdestä lonkerosta ja kossubatterysta.

Nyt parhaat parannuskeinot krapulaan? Onko apteekissa jotain? Tasoittavat ei ole vaihtoehto, mutta muutoin olen avoin kaikelle. Oon oikeesti epätoivonen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korjaan yleensä aamu kuudesta alkaen niin että 3 kylmää keskiolutta suoraan huiviin ja tunnin päästä pari viskipaukkua. Iltavuoroon lähdettäessä taivaallinen ja normaali olo.

Vierailija
2/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuosta määrästä mitään krapulaa tule. Taitaa olla henkistä, mitä mahdoit touhuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse korjaan yleensä aamu kuudesta alkaen niin että 3 kylmää keskiolutta suoraan huiviin ja tunnin päästä pari viskipaukkua. Iltavuoroon lähdettäessä taivaallinen ja normaali olo.

Saanko kysyä minkälaista työtä teet? Eikö tuolla määrällä olla uudessa nousussa?

Vierailija
4/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pameja naamaan.

Vierailija
5/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mitään kipulääkkeitä ota, kroppasi on tarpeeksi kovilla ilmankin ja krapula vain pitenee vaikka hieman paha olosi lievenisikin.

Mehua ja lepoa ämpärin vieressä. Jos mikään ei pysy sisällä, yritä imeskellä vaikkapa karkkia tai sokeripalaa. Mehu ihan pikkutippoina aluksi.

Kyllä se siitä.

Vierailija
6/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa, paljon vettä ja suolaista ruokaa. Yhden tasoittavan voit ihan hyvin ottaa, sen pitäisi lievittää pahinta ällötystä ja morkkista. Kunhat varot, ettei mene uudestaan ryyppäämiseksi.

Vierailija
7/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun, mausteista ruokaa ja lepoa. Niillä olen itse kankkuseni aina hoitanut. Tsemppiä!

Vierailija
8/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs pienestä määrästä olet kanuunan hommannut. 

Vierailija
9/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla yleensä putken jälkeen darrat viikon verran. Usein pystyy jo syömään jotain 3-4 päivän kohdilla ja saattaa jopa nukahtaa tärisemisen lomassa.

Vierailija
10/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun saan tappokrapulan aikaiseksi niin otan vaan ihan reippaasti sitä loiventavaa. Joskus saattaa lipsua uudeksi känniksi ja seuraavanakin päivänä joutuu ottamaan vielä loiventavaa, mutta määrät kuitenkin lähtevät pikku hiljaa laskemaan.

Vierailija
11/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vitamiineja. Varsinkin vahvoja C- ja B-vitamiineja.

Vierailija
12/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuota varten kotona pitää olla aina baarikaapillinen viinaksia. Sieltä on hyvä raapaista muutama kupponen Unicumia, Branca Mentaa tai vaikkapa palinkaa.

M 45

Vierailija
13/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulle ja nyt loiventavat kehiin. Huomenna sitten syöt hyvin ja nukut.

Vierailija
14/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syyttää kokoomusta siitä että Suomessa on kaksipäiväinen viikonloppu. Herrat toki ovat poissa milloin huvittaa.

Vierailija
15/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkeilla on alkonarkkien ongelmat

Vierailija
17/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
18/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tehokas tapa torjua krapulaa on juoda vähemmän ja vain sellaisia liemiä, mistä ei saa tuskakrapulaa. Pitää myös syödä eli pitää verensokerit ylhäällä, alkoholi vetää verensokerit alas ja silloin iskee paha krapula.

Seuraavana aamuna/päivänä ei enää voi tehdä muuta, kuin nauttia ryyppäämisensä "iloiset" seuraukset kankkusen loppuun asti. Syöt kunnolla, juot vettä, menet ajoissa nukkumaan ja maanantaina reippaana töihin/kouluun.

Vierailija
19/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuosta määrästä mitään krapulaa tule. Taitaa olla henkistä, mitä mahdoit touhuta?

Kyllä tulee vähemmästäkin, jos on allerginen alkoholille. Noin viidellätoista prosentilla suomalaisista on sellainen vaiva. Siksi meitä kutsutaan raivoraittiiksi.

Vierailija
20/47 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan vähästä olet krapulan saanut. Oikein pahaan kankkuseen ei auta kuin loiventavat juomat tai rauhoittavat lääkkeet. Lievempään oloon auttaa jopa tämä mitä syön. Mailman helpoin kanakeitto jolla voi lähteä krapulakin. 

Paketti pekonia, 400 g kanasuikaleita, pussillinen pakastevihanneksia 750 g ja paketti tuorejuustoa. Taika on mausteissa. Reippaasti chiliä, valkosipulia ja tabascoa. Kaikkea tulista niin paljon että hiki tulee syödessä. Toki kun pystyy syömään niin ei ole mikään mailmanlopun olo. 

Perjantaina mä alan kehittää sitä hirveetä krapulaa. Työt loppuu niin onhan se varmaa että monen päivän känni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi