Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Notino verkkokauppa, joidenkin tuoksujen kohdalla luki, saattaa olla vähän käytetty tai ilman (kääre)muoveja. What?

Vierailija
23.05.2021 |

Onko joku saanut muka jotain käyttettyjä tuotteita tuolta? Kerran tilasin ja kaikki oli silloin ok. Nyt vähän mietityttää, kun pitäisi eräs tuote tilata, jota muulta en löydä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän on alennettuja ja tuo syy kerrotaan, eihän siinä silloin mitään ongelmaa.

Vierailija
2/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitossakaan ostais mitään "vähän käytettyjä" uuden hinnalla. Enkä välttämättä alennetullakaan. Valittaisin heti mikäli näin kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kai palautettuja tuotteita. Kyllähän siinä aina selvästi kerrotaan, jos tuote on tuollainen avattu, ja lisäksi ne ovat aina alennuksessa. Jos tilaat siitä normaalista kohdasta, et voi saada tuollaista käytettyä. En itsekään tilaisi avattua tuotetta, mutta ihan kiva idea hyödyntää avatut tuoksut, jos jotakuta kiinnostaa kokeilla vähän edullisemmin.

Vierailija
4/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kai palautettuja tuotteita. Kyllähän siinä aina selvästi kerrotaan, jos tuote on tuollainen avattu, ja lisäksi ne ovat aina alennuksessa. Jos tilaat siitä normaalista kohdasta, et voi saada tuollaista käytettyä. En itsekään tilaisi avattua tuotetta, mutta ihan kiva idea hyödyntää avatut tuoksut, jos jotakuta kiinnostaa kokeilla vähän edullisemmin.

Ok, en ole vaan koskaan tälläiseen törmännyt kosmetiikan kohdalla. Olen luullut että avattuja pakkauksia ei voisi edes palauttaa. Viihde-elktroniikan kohdalla olen tähän törmännyt. Joo, en tahdo mitään käytettyjä/avattuja kosmetiikkoja itselleni ostaa. Hyvä tietää tämä.

Vierailija
5/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, en ole vaan koskaan tälläiseen törmännyt kosmetiikan kohdalla. Olen luullut että avattuja pakkauksia ei voisi edes palauttaa. Viihde-elktroniikan kohdalla olen tähän törmännyt. Joo, en tahdo mitään käytettyjä/avattuja kosmetiikkoja itselleni ostaa. Hyvä tietää tämä.

Eihän siellä ole muuta avattua kuin tuoksut. Ne eivät kerää pöpöjä.

Vierailija
6/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalasti tilattavien kohdalla tuli vastaan nämä käytetyt. Luulin, että olen jollain feikkisivustolla. Jos siellä olisi erikseen ale/II-laatu linkki niin se olisi helpommin ymmärettävissä- -ap