Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuuden ihmiset matkustelevat ja lomailevat lähitulevaisuudessa pelkän tietokoneen ruudun läpi

Vierailija
23.05.2021 |

Se on korona ja tautiturvallista eikä matkustaakseen, lomailakseen, nähdäkseen maailmaa ja kokeakseen elämyksiä tarvitse poistua kotisohvalta. Riittää kun istuu alaspäin sohvalle, hakee Googlesta kuvia lomakohteista kuten vaikka Naantalin Muumimaailma ja in jo lomamatkalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tätä voi sitten laskettelukokemukseksi sanoa kun katselen parhaillaan netistä kuvia Levin laskettelurinteistä.

Vierailija
2/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut aiemminkin. Miksi esimerkiksi viedä lapset maksulliseen huvipuistoon tai tivoliin kun sellaisen voi järjestää lapsille ilmaiseksikin kotiakkin. Esimerkiksi tämä kekseliäs lapsiperheen isä joka loi lapselleen vuoristoradan:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005295159.html

https://www.voice.fi/ilmiot/a-146944

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusi normaali" on jo peruttu. Kohta on taas lentokoneet, laivat ja turistirysät täynnä lomailijoita.

Vierailija
5/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt naurata.

Vierailija
6/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

"Uusi normaali" on jo peruttu. Kohta on taas lentokoneet, laivat ja turistirysät täynnä lomailijoita.

Huvipuistot, lentokoneet, risteilyt, turistirysät ja festarit ovat mennyttä maailmaa ja historiaa joka ei enää koskaan tule palaamaan takaisin. Me siirrymme elämään ekologisempaa ja ilmastoystävällisempää elämää johon kuuluu matkustamisen ja lomailun vähentäminen.

Vierailija
7/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Huvipuistot, lentokoneet, risteilyt, turistirysät ja festarit ovat mennyttä maailmaa ja historiaa joka ei enää koskaan tule palaamaan takaisin. Me siirrymme elämään ekologisempaa ja ilmastoystävällisempää elämää johon kuuluu matkustamisen ja lomailun vähentäminen.

Te voitte siirtyä, minä ja hengenheimolaisemme jatkamme vanhassa normaalissa elämistä.

Vierailija
8/9 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen matkustellut ja hankkinut kokemuksia maailmalta tällä tavoin jo 20 vuotta.

Vierailija
9/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Voisitko Ap kertoa lisää miten tämä oikein toimii? Olen nimittäin aina luullut että kokemustani uimisesta saa uimalla itse eikä katsomalla kuvia uimisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi