Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tilata 2 pizzaa itelleni

Vierailija
23.05.2021 |

Tai siis tottakai kehtaa, eihän sitä kukaan tiiä et ne tulee mulle mut oonko hirvee possu jos teen niin..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit. Elämä lyhyt, jos sun tekee mieli kahta pizzaa niin tilaa ne.

Vierailija
2/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pystytkö syömään 2 pizzaa kerralla? Aika paljon kalorioita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä just m år yin että elämä on lyhyt ja toisaalta siin on paljon kaloreita

Vierailija
4/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit tilata vaikka kahdeksan pizzaa kerralla. Pizzalähetin tullessa muista vain kääntää bilemusa kovalle!

Vierailija
5/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sanoa että itse syöt vain nokareen ja pizzoja tulee jakamaan monta ihmistä.

Vierailija
6/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan välillä. En kyllä kerralla syö molempia mutta seuraavana päivänä yleensä loput

Vierailija
7/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne pizzakuskit tietää mistä sen että monta henkilöä sinun talouteesi kuuluu?

Vierailija
8/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina 4 pizzaa. Ihan itselleni. Enkä todellakaan syö niitä kaikkia kerralla. Meinasitko syödä kaikki kerralla, jos joo nii sit oot kyl aika porsas.

Vierailija
9/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tilaat jos haluat ja rahaa on. Jää myös huomiselle syötävää. Se on niin hyvää aamupalaksi kahvin kera.

Vierailija
10/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan lähes aina 2 pizzaa itselleni kotipizzasta. Se tavallisen kokoinen pizza ei saa vatsaa täyteen. Joskus tilaan myös 3 ja syön ne itse, se on kyllä vähän rajalla onko liikaa.

Vierailija
11/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pystytkö syömään 2 pizzaa kerralla? Aika paljon kalorioita....

Ainakin normaali mies voi helposti syödä 2 pizzaa kerralla. Itse tilaan aina 2 ja syön ne kerralla. Yhdestä ei tule vielä täysi olo ja tuntuu että rahat meni hukkaan kun osti vain yhden eikä vatsa täynnä ja vielä suuri ruoanhimo.

Vierailija
12/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan lähes aina enemmän ruokaa kahdelle kuin mitä kerralla menee. Kuljetusmaksu ja muutenkin se tilaamisen vaiva aiheuttaa, että kannattaa ottaa enempi kerralla. Pitsa säilyy jääkaapissa seuraavaan päivään,myös pakastimeen olen joskus sitä heittänyt siinä toivossa että sitä riittää pidempään.

Vierailija
13/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräinen pitsa säilyy hyvin jääkaapissa ja sitä voi lämmittää seuraavana päivänä vaikka ihan vain mikrossa. Enemmän yhden pitsan tilauksesta olisi vaivaa pitsakuskille.

Vierailija
14/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit. Elämä lyhyt, jos sun tekee mieli kahta pizzaa niin tilaa ne.

No tuolla tavalla se todellakin on lyhyt. Kyytipojaksi mäyris samalla perusteella.

Vakavasti ottaen: Jos 1 kokonainen pizza ei tyydytä sekä nälkää että myös herkuttelun himoa, kannattaa hetkeksi pysähtyä.

Vierailija
15/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asetellut realdollin istumaan sohvalle (selkä ovelle päin!) niin että näyttää ei-epäilyttävältä.

Vierailija
16/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan lähes aina 2 pizzaa itselleni kotipizzasta. Se tavallisen kokoinen pizza ei saa vatsaa täyteen. Joskus tilaan myös 3 ja syön ne itse, se on kyllä vähän rajalla onko liikaa.

Ootko nainen vai mies? Onko ylipainoa?

Itse en pysty syömään kahta Kotipizzan pizzaa kerrallaan, tulisi todella huono ja ähky olo. Yhdestäkin täytyn riittävästi ja pystyy tekemään muutakin kuin makaamaan koomassa loppupäivän.

Muutenkin pizza on minusta ehdottomasti parasta tuoreena. Siksi tilaan aina vain sen verran kun jaksan syödä, en osta jääkaappiin odottamaan seuraavaa nälkää. Rakastan pizzaa, tilaan kotipizzaa yleensä kerran viikossa.

Vierailija
17/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillasin massiivisen kasan susheja. Kysyttiin monetko puikot laitetaan, sanoin kolmet , vaikka tosiasiassa yhdet riittivät.

Vierailija
18/18 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa se toinen pizza mielikuvitusystävällesi, ei ne pizzalähetit sitä arvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme