Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kiusaamisella haluatte et uhri tekee?

Vierailija
23.05.2021 |

Mikä idea on irvailla ja tuijottaa? Sit keksitään jotai typeriä juoruja ja kaikki uskoo. Kiusaaminen pilaa uhrin elämän se on varmaan teistä mukavaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja viestittää: "Sinua ei pitäisi olla olemassa!"

Vierailija
2/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, että toisesta tuntuisi tismalleen samalta kuin itsestä. Kiusarit on heikkoja eikä kestä oikeastaan mitään, kaikki aina kiertoon että saisi tunteensa hallintaan. Taaperosyndrooma, rupulapsilla yleinen, vanhemmilta peritty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on niin ettei ihmiset hyväksy lihavuutta,erilaisuutta, ei mitään. Jos yhtää poikkee muotista ni ankaraa kiusaamista surutta, jopa kotiin asti jonka pitäis olla turvapaikka.

Vierailija
4/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelua, tuijottelua,salakuvaamista, naureskelua, listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle mitä oon kokenu tuppukyläs asuessa

Vierailija
5/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää kaikki on jatkunu ihan aikuisikään asti

Vierailija
6/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiusaaminen välttämättä liity uhriin, vaan on vallankäyttöä ja keino saada huomiota ja sosiaalista etua tietyssä ryhmässä.

Kiusaaminen on ennen kaikkea sosiaalinen ilmiö, ei psyykkinen. Jokainen kiusaa tai saattaisi kiusata joskus, ja usein kiusaajat ovat itsekin joutuneet kiusatuksi. Eli ei siinä mielessä on harha kuvitella, että kiusaajat on joku yhtenäinen, meistä erillinen ryhmä, joku oma ihmislajinsa. Kyllä he ovat meitä ihan siinä missä kiusatutkin.

Vierailija
7/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se mun mielestä on ihan psyykkistä kerta huudellaan läskiks kaduilla ja osotellaa sormella. Tätä tekee aikuiset ja lapset. Ja sama ton tuijottaminen kans on myös henkistä koska kiusattua voidaan syyttää vainoharhaiseksi kun ei muut näe sitä tuijottelua. Kun se ei kohdistu heihin.

Vierailija
8/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se mun mielestä on ihan psyykkistä kerta huudellaan läskiks kaduilla ja osotellaa sormella. Tätä tekee aikuiset ja lapset. Ja sama ton tuijottaminen kans on myös henkistä koska kiusattua voidaan syyttää vainoharhaiseksi kun ei muut näe sitä tuijottelua. Kun se ei kohdistu heihin.

Minä puhuin siis ilmiöstä. Mitkä lainalaisuudet siinä toimii, mihin se liittyy ja miksi joku kiusaa.

En siitä, miltä se kiusatusta tuntuu. Totta kai erittäin ikävältä.

6

Vierailija
9/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen fiksu tajuaa että tuollaiset kiusaajat on aivan aivottomia.

Eivät edes tajua minkälaisen vaikutelman itsestään antaa, sitä se tekopyhyys tekee.

Vierailija
10/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika usein kiusaaja ei ajattele paljon mitään. Hän vaan heittää läppää ja puhuu, mitä päähän pälkähtää, miettimättä asiaa. Esim. silloin, kun kommentoi jotain tuntematonta kadulla kävelevää ihmistä.

Vierailija
11/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii yleensä pikkukylisssä jossain 15k asukkaan kylässä ei oo helppo asua. Ei voi suositella ku jollekin normaalille jolla on paljo kavereita ja ei oo ikinä kiusattu missään. Muuten asuminen tuppukylässä on ku miinakentällä.

Vierailija
12/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva kiusaaja miettii seurauksia ja haluaisi aidosti pahaa kiusatulle.

Yleensä kiusaajat kiusaavat vain, koska voivat, ja saavat siitä jotain älyttömiä kiksejä itselleen ja suosiota omilta kavereiltaan. Kiusaaminen on nimenomaan sosiaalista toimintaa ja tapa väärinkäyttää valtaa. Ei yksittäinen ihminen yleensä kiusaa yksittäistä uhria, vaan kiusaajalla on aina jonkinlainen sosiaalinen tuki takanaan. Kiusaaminen on kieroutunut tapa purkaa omaa pahaa oloaan tai leikkiä sairaita manipulointileikkejä. Kiusaamine vaatii tietyt olosuhteet, ei niin, että jotkut ihmiset olisivat syntyneet kiusaajiksi tai kiusatuiksi eikä asialle olisi tehtävissä mitään.

Vierailija
13/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Taltioin kaiken.

Vierailija
14/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiusattu juuri noilla aiemmilla tavoilla ja noin se juuri on. Ihminen on kykenevä pahuuteen. Mietin mihin aikaan ja minä päivänä viikosta viitsii lähteä ulos jne. 

Vierailija
15/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kysymyksiä joihin kiusaajien pitää vastata eikä kiusattujen. Voi olla yllätys mitä kiusaajan mielessä liikkuu. Joskus olen lukenut kiusaajien kommentteja ja eihän he mitään symppiksiä ole.

Vierailija
16/16 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan ne kiusaajat kouluajoilta kiusaajina!

Se leima on ja pystyy.

Kiusaaja mikä kiusaaja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme