Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe hajosi sairauden takia

Vierailija
23.05.2021 |

En tiedä löytyykö vertaistukea tms näkemystä. Tilanne on nyt todella surullinen. Vuosia yritin saaea meille apua ja tukea sotepuolelta. Eronnut, ex mies yrittänyt vaikeuttaa elämää kaikin mahdollisin tavoin, huoltajuuskiusaamista, valheita jne.
Koska yhteishuoltajuus niin avun saaminen ollut lähinnä sitä, että lapset isälleen, kun mun terveys pettänyt fyysisen sairauden takia.
Viis siitä mitå lapset haluaa tai, että isä ollut väkivaltainen lapsi kohtaan jne.
Liikuntaesteen takia arjen hoitaminen ollut haastavaa. Isä kieltänyt lapsia tekemästå kotitöitä, kun ne kuuluu äidille.
Pystyn hädintuskin kävelemään ja voimat on koko ajan todella vähissä. Kovat kivut siihen päälle vielä.
Siivousapua ei saa, lastenhoitoapua ei saa, ei ole mahdollista saada edes omaa lääkäriä.
Kaiken tän keskellä mun ei enää ole mahdollista olla äiti. Exä voitti ja kaupunki säästi rahaa.
Mun perhe hajosi nyt kun ei saatu apua vaikka niin sitä yritin saada. En tiedä miten kestän tämän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks alapeukku ja siinä palstamammojen tuki?

Vierailija
2/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se inhottava tilanne, jos on oikeasti yhteiskunnan virkatyönä tarjoaman avun varassa. Siihen tilanteeseen ei tässä maassa kukaan halua. Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tuuttaa tänään oikein urakalla näitä höpöjuttujaan. Iltapäivännissäkö olet?

Ihan hukkaan meni taas väkerryksesi.

Vierailija
4/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh argh argh 👹👹

Vierailija
5/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Ymmärrän sua, mutta ehkä helpompi, että mies hoitaa lapset. Saat levätä.

Vierailija
6/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo joutui armas aika....

Vierailija
7/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo👹

Vierailija
8/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

𝙽𝚎𝚎𝚔𝚎𝚛𝚒 𝚟𝚒𝚑𝚎𝚛𝚑𝚞𝚘𝚛𝚊 𝚟𝚊𝚜𝚜𝚊𝚛𝚒𝚟𝚊𝚓𝚊𝚔𝚔𝚒 𝚖𝚊𝚖𝚞𝚙𝚊𝚝𝚓𝚊 𝚜𝚞𝚟𝚊𝚔𝚔𝚒𝚕𝚞𝚝𝚔𝚊 𝚓𝚊 𝚔𝚒𝚟𝚊𝚙𝚞𝚑𝚎

Juuh okei, miten tämäkin purkaus liittyi aloitukseen?

Vierailija
9/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa trolli. Missä sun empatia?

Vierailija kirjoitti:

Trolli tuuttaa tänään oikein urakalla näitä höpöjuttujaan. Iltapäivännissäkö olet?

Ihan hukkaan meni taas väkerryksesi.

Vierailija
10/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta muistakaa toki, että Suomi on oikeusvaltio. Näin olen kuullut eturivin poliitikkojen kertovan.

Vierailija
11/11 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap! Ymmärrän sua, mutta ehkä helpompi, että mies hoitaa lapset. Saat levätä.

Hoitaisikin hyvin. Pointti oli kuitenkin että mulla pitöisi olla oikeus toteuttaa mun vanhemmuutta, mikä tässä nyt viedään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi