Taas saa koko kesän hävetä silmätpäästä kun mies ei aja nurmikkoa kuin kaksi kolme kertaa kesässä
Naapurin miehet aja kerran viikossa nurmikkonsa, jotkut jopa kaksi kertaa viikossa.
Inhoan kesää kun saa hävetä pihaa. Miten saan miehen ajamaan nurmikkoa useammin?
Kommentit (43)
Mikset aja itse? Vai oletko joku uniikki lumihiutale?
Siilit tykkäävät, ettei nurmikkoa kynitä, siileille kannattaa laittaa vettä ja ruokaa, jos niitä näkyy.
Siili kirjoitti:
Siilit tykkäävät, ettei nurmikkoa kynitä, siileille kannattaa laittaa vettä ja ruokaa, jos niitä näkyy.
Samoin punkit viihtyy ihanasti.
Aja itse. Vai ootko niin laiska ettet jaksa?
Näille, jotka sanoo että aja itse: ajan myötä tässä saisi sitten tehdä ihan kaiken itse, jos ei laiskaa miestä patistelisi. Sitten ihmetellään, kun ap laittaa aloituksen halustaan jättää miehensä, koska kotihommat menee 100-0. Nurmikon leikkuu on helppo homma siihen verrattuna, mitä nainen puutarhassa touhuaa: istutukset, rikkaruohojen kitkeminen, puskien leikkuu jne. Ap voi mun mielestä järjestää sellaiset hulabaloot, että mies alkaa leikata nurmikkoa niinkuin kuuluu. Sun ei tarvii kaikkea tehdä, koti on yhteinen ja molempien kuuluu siihen panostaa.
Aivan turhia nämä kommentit, miksi et itse aja, no koska olen kroonisesti sairas enkä pysty.
Ap
Häpeä itseäsi kun olet laiska ihminen itse .
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhia nämä kommentit, miksi et itse aja, no koska olen kroonisesti sairas enkä pysty.
Ap
Kroonisesti sairaana tiedän millaista on, kun ei yksinkertaisesti pysty. Tsemppiä kovasti!
Vierailija kirjoitti:
Näille, jotka sanoo että aja itse: ajan myötä tässä saisi sitten tehdä ihan kaiken itse, jos ei laiskaa miestä patistelisi. Sitten ihmetellään, kun ap laittaa aloituksen halustaan jättää miehensä, koska kotihommat menee 100-0. Nurmikon leikkuu on helppo homma siihen verrattuna, mitä nainen puutarhassa touhuaa: istutukset, rikkaruohojen kitkeminen, puskien leikkuu jne. Ap voi mun mielestä järjestää sellaiset hulabaloot, että mies alkaa leikata nurmikkoa niinkuin kuuluu. Sun ei tarvii kaikkea tehdä, koti on yhteinen ja molempien kuuluu siihen panostaa.
Ap ei kertonut olevansa nainen eikä tekevänsä yhtään mitään. Kaikki se on vain sinun projektioasi.
Tai siis toki oikeasti olet sama henkilö ja yrität pelastaa huonosti alkanutta provoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ette muuta kerrostaloon?
Etkös sinä jo muuttanut (taas kerran) omaan kämppään? Vai taasko routa ajoi porsaan takaisin kotiin?
Mitä väliä jollain nurmikon pituudella on?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tilaat miehen piikkiin sen naapurin äijän ajamaan nurmikon. Rupee oma mies ajelemaan, kun naapurin Reiska tulee tekemään teille miehes työn.
4/5, tässä odotetaan vaan aja itse vastauksia. Mä olin isän apuna talkkarian teininä ja nurmikon leikkuun on puutarhatöistä helpoin ja mukavin. Aina halusin leikata ruohon. Tänä päivänähän joku tekis lasun, jos 13-14 vuotias tekisi töitä joista isä nostaa palkan. Minä vain autoin ja se oli kivaa.
Nyt pitää meidän räkyttää sulle että miksi et itse aja, eikö niin?