Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette ostaneet Mammuttimarkkinoilta?

Vierailija
23.05.2021 |

Ne ovat nyt käynnissä. Löytöjä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin niitä 5 e paituleita, mutta eihän niitä ollut Eastonissa.

Cittareiden tarjoukset on aina samaa, perheellisille. Mitään kiinnostavaa turha etsiä, sitä ei ole.

Tarjouksetkin usein loppu Eastonista.

Vierailija
2/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tarjouksessa olleita Taika-juomalaseja, mutta niitä ei ollut. Katsoin monen Citymarketin sivuilta, mutta niitä ei ollut sielläkään. Ovatko ne voineet mennä heti ensimmäisinä päivinä kaikista Citymarketeista loppuun? Vai ottavatko sisäänheitoksi vain viiden paketin erän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen huomannut, että kuluttaminen on aika turhaa. Ostan harkiten ja huolella valiten sen, mitä tarvitsen. En juokse aleiden perässä. Kotina-aika osoittanut, että oikeastaan säästän rahaa ostamalla yhden kalliimman ja laadukkaamman tuotteen harvemmin kuin monta halpaa heräteostosta.

Vierailija
4/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Olen huomannut, että kuluttaminen on aika turhaa. Ostan harkiten ja huolella valiten sen, mitä tarvitsen. En juokse aleiden perässä. Kotina-aika osoittanut, että oikeastaan säästän rahaa ostamalla yhden kalliimman ja laadukkaamman tuotteen harvemmin kuin monta halpaa heräteostosta.

Totta, mutta jos tarvitsee sanotaan vaikka sukkia ja alusvaatteita ja niitä on hyvässä tarjouksessa, miksi ei ostaisi sieltä? Antaahan halpa löytö tietyllä tavalla iloa.

Vierailija
5/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia jos tarjouksessa.

Vierailija
6/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta jos tarvitsee sanotaan vaikka sukkia ja alusvaatteita ja niitä on hyvässä tarjouksessa, miksi ei ostaisi sieltä? Antaahan halpa löytö tietyllä tavalla iloa.

En tiedä just mammuttimarkkinoista mutta sellon sembaloissa harvemmin on alushousuja/sukkia "halavalla" eikä...joo,ei kannata juosta tarjousten perässä.

No jaa,kerran,sata vuotta sitten toin Joensuusta 10pakettia kahvia kun oli sikahyvätarjous mutta...nojoo..ei kannata juosta tarjousten perässä,ei

Vierailija
7/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytyäni Mammuttimarkkinoilla minulla heräsi mielenkiinto siihen, mitä ihmiset ostavat. Ja tutkimukseni cm verkkosivuilla paljasti, että teepaitojen isoimmat koot menevät loppuun ensimmäisinä. Siis xxl:t.

Ymmärrän, jos iso mies ostaa xxl:n, mutta en osaa ajatella naista, joka käyttäisi xxl:ää. Kaupoissa nähtävät naiset ovat minusta ehkä L:n kokoisia. Silti järjestään kaikissa loppuneissa väreissä juuri xxl on loppunut ensimmäisenä. Voihan se toki johtua siitäkin, että xxl:ää on ostettu sisään vain ihan pari kappaletta. Tiedä häntä.

Vierailija
8/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia jos tarjouksessa.

Tarjouskahvi on pahaa!

Vierailija
9/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa pölynimurin, joka on mammuttitarjouksessa.

Vierailija
10/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoita, ruokaa, Lumenen kosmetiikkaa

Vierailija
11/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän siperianmammuttia, kaksi villamammuttia ja yhden kolumbianmammutin.

Vierailija
12/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja, aina vaippoja, koska ovat 40% edullisempia normaalihintaan verrattuna. Muuten ihan normaaliostokset tarjousten mukaan.

Vierailija
13/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytyäni Mammuttimarkkinoilla minulla heräsi mielenkiinto siihen, mitä ihmiset ostavat. Ja tutkimukseni cm verkkosivuilla paljasti, että teepaitojen isoimmat koot menevät loppuun ensimmäisinä. Siis xxl:t.

Ymmärrän, jos iso mies ostaa xxl:n, mutta en osaa ajatella naista, joka käyttäisi xxl:ää. Kaupoissa nähtävät naiset ovat minusta ehkä L:n kokoisia. Silti järjestään kaikissa loppuneissa väreissä juuri xxl on loppunut ensimmäisenä. Voihan se toki johtua siitäkin, että xxl:ää on ostettu sisään vain ihan pari kappaletta. Tiedä häntä.

No on sulla pohtiminen aiheet, mun S-kokonen tyttäreni ostaa usein xl- kokoisia paitoja. On kuulemma mukava päällä.

Vierailija
14/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sulla pohtiminen aiheet, mun S-kokonen tyttäreni ostaa usein xl- kokoisia paitoja. On kuulemma mukava päällä.

Voihan se toki olla muotijuttukin. Oversize on tietääkseni edelleen muotia.

se, jolle vastasit

Vierailija
15/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme yleensä aina Lidlissä ja ihan harvoin jotain yksittäistuotetta varten Citymarketissa. Tällaisen käyntikerran yhteydessä sattui nyt sillä tavalla, että osuin Mammuttimarkkinoihin ja huomasin tiettyjä tarjouksia. Minulla on plussakortti, joten tutkin tarjontaa kotona ja kävin sitten ostamassa. Olen ihan tyytyväinen.

En siis katso televisiota eikä meille tule mainoksia, joten en tiennyt mistään Mammuttimarkkinoista. Olen yleensä nauranut niille, mutta tällä kertaa innostuin.

Vierailija
16/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin käytettyjä kokoja kuten XXL on useinkaan saatavilla huomattavasti vähemmän kuin useimmin käytettyjä kokoja sillä niiden kysyntä on pienempää ja on järkevämpää ostaako varastoon sellaista tavaraa joka myy ja jolla on enemmän kysyntää. Tästä tietenkin seuraa että se tuote jota on tarjolla vähemmän loppuu myö nopeammin.

Hyvä esimerkki vaikkapa kenkäkauppa. Kaupassa on vaikkapa 40 paria koon 37 kenkiä ja toiset 40 paria koon 42 kenkiä mutta vain 2 tai 5 paria koon 40 kenkiä sillä se on harvemmin kysytty välikoko.

Vierailija
17/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, miksi vain yhden kolumbialaisen? Sille tulee orpo olo ilman saman lajin kaveria :(

Vierailija
18/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jotain olen ostanut vaikka mammuttimarkkinat on ihan fuulaa. Ihan kysyin kauppiaalta mistä sitä mammutin lihaa löytyy? Pah niillä ei ole sitä ollenkaan. Muutama muu asiakas vähän punastui siinä lihatiskillä. Tokaisin että pitää sitten tarjota naiselle pehmeää jänistä kun ei täältä saa mammutin pihvejä.

Vierailija
19/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, miksi vain yhden kolumbialaisen? Sille tulee orpo olo ilman saman lajin kaveria :(

Maahantuonti Yhdysvalloista veloittaa korkeaan tullin.

Vierailija
20/28 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin käytettyjä kokoja kuten XXL on useinkaan saatavilla huomattavasti vähemmän kuin useimmin käytettyjä kokoja sillä niiden kysyntä on pienempää ja on järkevämpää ostaako varastoon sellaista tavaraa joka myy ja jolla on enemmän kysyntää. Tästä tietenkin seuraa että se tuote jota on tarjolla vähemmän loppuu myö nopeammin.

Hyvä esimerkki vaikkapa kenkäkauppa. Kaupassa on vaikkapa 40 paria koon 37 kenkiä ja toiset 40 paria koon 42 kenkiä mutta vain 2 tai 5 paria koon 40 kenkiä sillä se on harvemmin kysytty välikoko.

Kyllä 42 on todella harvinainen kengänkoko naisella. 40 on sen sijaan yleinen.