Lue keskustelun säännöt.
Mitä olette ostaneet Mammuttimarkkinoilta?
Kommentit (28)
Markkinat jatkuvat 30.5. asti. En ymmärrä, miten tuotteita voi riittää niin pitkään. Täytyy olla hirvittävä volyymi tuotteilla, kun ympäri Suomen on Citymarketteja ja kaikissa myydään samoja tuotteita hirveitä määriä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostin parisängyn aluslakansn kympillä. Ehkä toisenkin voisi hakea. Olen juuri päivittänyt sänkyni leveämpään.
Ostin Ben & Jerryä 3 kpl kympillä.
Ei siellä kyllä mitään yleisöryntäystä Hullujen päivien tyyliin ollut. Kävin aamulla kahdeksan jälkeen ja parkkipaikka oli ihan tyhjä ja kauppa samoin.
Suunnilleen kaikki Mywear-tuotteet ovat alennuksessa ja monet kengät samoin. Jos tarvitsee vaatteita tai kenkiä, olisi aivan outoa olla tarttumatta tilaisuuteen.
Vai on tarjouskahvi pahaa? Itse ostan tumma-tumepi Juhla-Mokka kahvi.Niissä on yli vuoden viimeinen päiväys! Muu kahvi minulle ei kelpaa! Olen tarkka eurostani.Työ-eläkeeni pienempi kuin miesten eläkeet.Kuten kaikilla naisilla!Joten ostokseni teen harkiten ,ei ahaa ostoksia. Kytään xxl-lenkrit Nike/ N.B. joiden malleissa pystyy tekee jalan kierto liikeen kävelessä.Ulkoiluun perustuvat vaateet saankin halvalla lidi poistoina.Kuiten alushousut,sukat urheilu liivit.Mitkään ei väsähdä veny ei vanu pesuissa,sen enempää ei T-paidat tai puserot.Kaikki halvemalla kuin liikeet ,vaikka ei tarjoushintaakaa. Halvemalla kun mamutti-markinat.( uff-vida- ymm.vaateet on kalimpia kuin uutena ostetuna kaupoissa)Totta on eastoni oli loppu heti esim.paitulit 5e. Toinen henkilö olisi itselleen ostanut,ei saanut.Minulla on paitulina hihatomat t-paidat ja pikkikset.Yksin kun asun käpässäni.Jossa ei koskaan kylmä.