Miten saa naisellisen vartalon?
Tuollaisen muodokkaan, mutta ei lihavan, jollainen löytyy esim. Kreikan euroviisuedustajalta?
Kommentit (52)
Muuta Kyprokselle ja kysy!
Oliviiöljy, viini, aurinko...? Syitä on monia.
Jumalatarten saari. Afroditen jälkeläinen?
Tietääkö joku hyvää tiimalasi-vaatekauppaa?
Kaikkialla vasn toistellaan, että tiimalasien kannattaa teetättää vaatteensa.
Rintakehä 84cm
Vyötärö 63cm
Lantio 84cm
Pituus 160cm
Paino 49kg
Vierailija kirjoitti:
Rintakehä 84cm
Vyötärö 63cm
Lantio 84cm
Pituus 160cm
Paino 49kg
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa tusinatavaraa tuo Kypros. Ole mielummin erityinen
Mun mielestä kaunis. Itse olen kulmikas ja luiseva, en yhtään tuollainen pehmeä ja kaareva.
Ap
Tasan ei käy onnen lahjat. Haluaisin olla kulmikas ja luiseva, mutta mulla on valtava perse :/
Sunnuntaitehtävä sinulle: öljyä perseesi ja levitä pakarat reippaasti erilleen siten, että vagina ja peräaukko paljustuvat, kuvaa ja lähetä tänne. Ilahdutat monia :)
Tuo typy taitaa kiusoitella setiä valtavalla pepullaan kesäisin varsinkin uimarannalla. Taitaa pitää stringbikineitä ja ottaa aurinkoa peppu pystyssä. Namskis, bojoing tsirp tsirp.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartaloa kadehtivat kaikki. Se on ollut läpi vuosituhansien halutuin ja harvinaisin vartalonmuoto (vain 5-10% naisvartaloista omaa tiimalasin). Tiimalasiksi ei voi treenata!
Tietenkin siihen omaan vartalotyyppiin voi vaikuttaa. Omaa anatomiaa ei voi täysin muuttaa, mutta älä tule tänne kertomaan tuollaisia epätotuuksia, kun itse et jaksanut pitää ruokavaliosta huolta ja treenata tarpeeksi kovaa. Jotkut tekevät paljon työtä näyttääkseen hyvältä ja kaikki kunnia siitä heille.
Omenasta ja laatikosta voi treenaamalla tulla tiimalasi, jos on ylipainoa. Tällöin ihminen on syntynyt tiimalasin kanssa, mutta se tiimalasi peittyy rasvakerroksen alle ja tulee taas näkyviin, kun ihminen laihtuu. Lapsesta asti lihava voi ajatella olevansa vartalotyypiltään tasaisen paksu ja yllättyä, kun totuus paljastuu laihduttamisen myötä.
Sen sijaan normaalipainoinen tai hoikka ei voi millään ilveellä "muuttua" tiimalasiksi, jos ei sitä ole. Peppua voi jonkin verran treenata isoksi ja mahaansa kiinteyttää vatsalihasliikkeillä, mutta silloinkin lopputulos on päärynämäinen.
Vierailija kirjoitti:
Omenasta ja laatikosta voi treenaamalla tulla tiimalasi, jos on ylipainoa. Tällöin ihminen on syntynyt tiimalasin kanssa, mutta se tiimalasi peittyy rasvakerroksen alle ja tulee taas näkyviin, kun ihminen laihtuu. Lapsesta asti lihava voi ajatella olevansa vartalotyypiltään tasaisen paksu ja yllättyä, kun totuus paljastuu laihduttamisen myötä.
Sen sijaan normaalipainoinen tai hoikka ei voi millään ilveellä "muuttua" tiimalasiksi, jos ei sitä ole. Peppua voi jonkin verran treenata isoksi ja mahaansa kiinteyttää vatsalihasliikkeillä, mutta silloinkin lopputulos on päärynämäinen.
Tää. Mutta pienenä lisäyksenä, että käännetystä kolmiosta eli V-vartalomallista saa myös treenattua tiimalasimaisen, pieni peffa kun kasvaa oikeanlaisella treenillä (kokemusta on)! Jos on luonnostaan isot rinnat, niin tiimalasiksi pääsee kovalla työllä vaikka muu kroppa olisi mitä. Niitä rintoja ei kuitenkaan saa muokattua treenillä, joten geenilotosta tässä on kuitenkin pohjimmiltaan kyse.
Miksi joillakin se liikunta sitten lähtee kaventamaan heti vyötäröä ja toisilla ei kovakaan liikunta näin toimi? Jos kerran paikallisesti ei voi laihduttaa kehonosia niin miksi joillakin sitten vyötärö kapenee liikunnasta ja toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin se liikunta sitten lähtee kaventamaan heti vyötäröä ja toisilla ei kovakaan liikunta näin toimi? Jos kerran paikallisesti ei voi laihduttaa kehonosia niin miksi joillakin sitten vyötärö kapenee liikunnasta ja toisilla ei.
Tuolla tarkoitetaan sitä, ettei ihminen voi itse päättää mistä laihtuu paikallisesti, vaan keho ottaa rasvaa mistä ottaa. Useimmiten koko kropasta tasaisesti, joillakin jaloista, toisilla rinnoista, muutamilla vatsasta. Johtuu geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit:
En sopinut näistä mihinkään.
Ap
Oikeesti??? Anna mitat.
103
88
68
97Rinnanympärys liian pieni ylösalaisin käännettyyn kolmioon. Hartiat liian leveät päärynään. Vyötärö liian kapea omenaan. Rinnanympärys liian pieni ja hartiat liian isot tiimalasiin.
Näistä mittasuhteista ei taiota millään liikunnalla naisellista tiimalasia. Isoilla rintaimplanteilla onnistuisi.
1. Otat alkumitaksi kapeimman kohdan vyötäröstäsi ja lasket sen mukaan ”tiimalasi-mitat” rinnan- ja lantionympärykselle.
2. Täytät rinnat ja lantion rasvansiirrolla, implanteilla tai mitä näitä nyt on. Kysy Holywoodista!
= tiimalasi.
3. Be happy!