Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa naisellisen vartalon?

Vierailija
22.05.2021 |

Tuollaisen muodokkaan, mutta ei lihavan, jollainen löytyy esim. Kreikan euroviisuedustajalta?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanasta tai lastikosta tiimalasiksi... jos keksit tämän metamorfoosin, olet tuleva miljardööri!

Onhan plastiikkakirurgia miljoonabisnes? Jos haluat olla onnellinen, rakasta omaa vartalotyyppiäsi ja opettele sen ”jujut”.

Vierailija
22/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa tusinatavaraa tuo Kypros. Ole mielummin erityinen

Mun mielestä kaunis. Itse olen kulmikas ja luiseva, en yhtään tuollainen pehmeä ja kaareva.

Ap

Tasan ei käy onnen lahjat. Haluaisin olla kulmikas ja luiseva, mutta mulla on valtava perse :/

Sunnuntaitehtävä sinulle: öljyä perseesi ja levitä pakarat reippaasti erilleen siten, että vagina ja peräaukko paljustuvat, kuvaa ja lähetä tänne. Ilahdutat monia :)

Sunnuntaitehtävä sinulle: työnnä nyrkkisi kuivana perseeseesi, sitten toinen. Jätä ne sinne ikuisiksi ajoiksi, jolloin muiden ei tarvitse enää lukea älyvapaita juttujasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö itsesi muodottomaksi (niinkuin 90% suominaisista tekee) ja käytä korsettia (niinkuin suominaisista 0,01% tekee).

Vierailija
24/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit:

En sopinut näistä mihinkään.

Ap

Vierailija
25/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Syö itsesi muodottomaksi (niinkuin 90% suominaisista tekee) ja käytä korsettia (niinkuin suominaisista 0,01% tekee).

Hyvin harva nainen on se ”onnekas”, jolla lisäkilot menevät tasaisest oikeisiin paikkoihin. Tämä onkin timalasivartalon omaavien salaisuus. Heillä on tiimalasi ILMAN korsettia!

Vierailija
26/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa tusinatavaraa tuo Kypros. Ole mielummin erityinen

Mun mielestä kaunis. Itse olen kulmikas ja luiseva, en yhtään tuollainen pehmeä ja kaareva.

Ap

Tasan ei käy onnen lahjat. Haluaisin olla kulmikas ja luiseva, mutta mulla on valtava perse :/

Sunnuntaitehtävä sinulle: öljyä perseesi ja levitä pakarat reippaasti erilleen siten, että vagina ja peräaukko paljustuvat, kuvaa ja lähetä tänne. Ilahdutat monia :)

Sunnuntaitehtävä sinulle: työnnä nyrkkisi kuivana perseeseesi, sitten toinen. Jätä ne sinne ikuisiksi ajoiksi, jolloin muiden ei tarvitse enää lukea älyvapaita juttujasi.

Joku on kiukkuisena :) Hae suklaatia kaupasta niin helpottaa.

Vierailija
27/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen vartalotyyppi = tiimalasi.

Älä kadehdi, ihania vaatteita on todella vaikea löytää! Kaikki on nykyään suunniteltu kolmioille, laatikoille, omenille ja päärynöille,

t. tiimalasi-mamacita

Ei haittaisi yhtään vaikka olis vaikeaa löytää vaatteita. Voisin olla vaikka ilman, jos olis tuollainen kroppa.

Ap

Vierailija
28/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit:

Ap

Oikeesti??? Anna mitat.

Vierailija
29/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena itsestään tuollainen tiimalasivartalo kuin euroviisulaulajalla. Mutta sitten aloin urheilemaan, ja olen nykyään skrodempi.

Vierailija
30/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Hyvin harva nainen on se ”onnekas”, jolla lisäkilot menevät tasaisest oikeisiin paikkoihin. Tämä onkin timalasivartalon omaavien salaisuus. Heillä on tiimalasi ILMAN korsettia!

Tiimalasin määritelmä on juuri vartalotyyppi, jolla lisäkilot jakaantuvat niin upeasti että tämä täydellinen harmonia ja kapea uuma säilyvät. Olen yksi onnellisista :) tiimalasi voi olla hoikka, normaali tai iso, tärkeintä on harmoniset mitat!

Vierailija
31/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena itsestään tuollainen tiimalasivartalo kuin euroviisulaulajalla. Mutta sitten aloin urheilemaan, ja olen nykyään skrodempi.

Kapea vyötärö silti säilyi.

Onneksi olkoon: olet skrode tiimalasi!

Vierailija
32/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit:

Ap

Oikeesti??? Anna mitat.

103

88

68

97

Rinnanympärys liian pieni ylösalaisin käännettyyn kolmioon. Hartiat liian leveät päärynään. Vyötärö liian kapea omenaan. Rinnanympärys liian pieni ja hartiat liian isot tiimalasiin.

Vierailija
33/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit:

Ap

Oikeesti??? Anna mitat.

103

88

68

97

Rinnanympärys liian pieni ylösalaisin käännettyyn kolmioon. Hartiat liian leveät päärynään. Vyötärö liian kapea omenaan. Rinnanympärys liian pieni ja hartiat liian isot tiimalasiin.

Olet täydellinen ❤️

Vierailija
34/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Vierailija
35/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Tuskin, kun olen pari lastakin synnyttänyt.

Ap

Vierailija
36/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin että edestäpäin katsottaessa lantio olisi leveämpi, siis kurvikas, nykyisen suoran sijaan. Mutta milläpäs siihen leveyttä lisää jollei tuossa sivuilla ole edes liiemmin lihaksia?

Vierailija
37/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonein ja leikkauksin.

Vierailija
38/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset silikonit! Nuo kapeammat hartiat on sitten hankalampi toteuttaa...

Vierailija
39/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin että edestäpäin katsottaessa lantio olisi leveämpi, siis kurvikas, nykyisen suoran sijaan. Mutta milläpäs siihen leveyttä lisää jollei tuossa sivuilla ole edes liiemmin lihaksia?

Rasvansiirto lantioon. Hintava leikkaus.

Vierailija
40/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset silikonit! Nuo kapeammat hartiat on sitten hankalampi toteuttaa...

Treenaaminen ei ainakaan niitä pienennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme