Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, kuinka usein vaihdat lakanat?

Vierailija
22.05.2021 |

Meillä voi olla kuukaudenkin samat lakanat…

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x /kk

Vierailija
82/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka maanantai. Pakko olla säännöllinen aikataulu, muuten se näin masentuneena unohtuu. Ja onhan puhtaisiin lakanoihin kiva mennä nukkumaan.

Jep, juuri näin. Ei kovinkaan suuri vaiva laittaa pesuun kerran viikossa. En ymmärrä näitä jotka nukkuvat jopa kuukausia samoissa, pesemättömissä lakanoissa.. Mahtaa olla se muukin hygienia hiukan hakusessa

Oletko kuullut sellaisesta modernista keksinnöstä kuin suihkusta? Kun peseytyy aamulla kunnolla niin kai se on yksi ja sama vaikka olisi kukkapenkissä multaan kaivautuneena nukkunut. Ja sinulle ei pyykinpesu ehkä ole iso vaiva. Minulle on isompi vaiva pestä pyykit kuin pestä kehoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten jotkut voi nukkua samalla tyynyliinalla jopa kuukauden!!! Todella ällöttävää

Vierailija
84/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yääääk!!

Olet selvästikin väärässä ketjussa. :-P

Vierailija
85/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen kuukausi. Tyynyliinat joka kuukausi.

Hyi, h...tti 🤮 Ei tulisi mieleenkään nukkua noin pitkään samoissa lakanoissa.

Ja itse kysymykseen. Vaihdan lakanat kerran viikossa perjantaisin, pyyhkeet vaihtoon maanantai ja perjantai, sijauspatjat suojukset, peitot ja tyynyt pesuun 3-4 kuukauden välein.

Niinpä!!! Millainen ihminen vaihtaa tyynyliinan kuukauden välein🤢

Vierailija
86/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa suunnilleen, en katso kalenterista. Opin täältä palstalta että jotkut vaihtavat kerran viikossa.

Vierailija
87/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten jotkut voi nukkua samalla tyynyliinalla jopa kuukauden!!! Todella ällöttävää

Ja minun nukkumatapani ovat sinulta jotenkin pois, koska...? Tietenkin jos joku kaveri tai sukulainen jäisi yöksi niin saisi puhtaat lakanat sohvalle.

Lisäksi minä ja muut harvemmin vaihtavat olemme sanoneet että tarvittaessa useammin. Eli esim. kesällä kun hikoilee enemmän. Tai omalla kohdallani jos nenä on tukossa ja nukun suu auki ja kuolaan tyynyliinan märäksi. (Tosin silloin pesuun lähtee yleensä myös tyyny.)

Vierailija
88/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa, tyynylinat kaksi krt vkossa.

Vierailija
89/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi yök, osa kommentoijista on todella ällöttäviä

Vierailija
90/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen viikonloppu. Yleensä lauantaina. Lakanoiden tulee olla viileät ja rapeat, ja viikon jälkeen ne ovat jo selvästi käytetyt ja lötkähtäneet. Mitä arjen luksusta sujahtaa vapaapäivänä tuoreisiin, sileisiin lakanoihin!

Pesuun menee 5 min = laita koneeseen, laita kuivumaan, ja vaihtoon 5 min = ota pois, laita takaisin, eli todella pienellä ajankäytöllisellä panostuksella pääsee.

Ja kyllä huomaa kun joskus on yökylässä ollut ja lakanoita ei ole vaihdettu viikkoihin... Yööööööök. Toista reissua ei näihin paikkoihin tule.

Vierailija
91/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Minulla on emäntä sitä(kin) hommaa varten.

M36

Vierailija
92/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa suunnilleen, en katso kalenterista. Opin täältä palstalta että jotkut vaihtavat kerran viikossa.

Ei sitä tarvitse oppia, tunteehan sen ihan itse että lakanat ovat mähmäiset jo viikon, ihan viimeistään kahden jälkeen. Kyllähän yöpaitakin (jos sellaista käyttää) kulahtaa jo muutamassa yössä. Yöllä hierot hikeäsi ja ihosolujasi lakanoihisi, ja jos ei käytä edes sitä pyjamaa, sitä suuremmalla syyllä pitää vaihtaa viikottain.

Vierailija
93/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehllisesti, en pidä siitä lukua sen enempää kuin siitä monestiko räpäytän silmiäni päivässä. Jonkun kerran vuodessa voi tulla vaihdettua

Vierailija
94/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluslakana ja tyynyliinat 3 kertaa kahdessa viikossa, ja pussilakana kerran viikossa. Nukun alasti, ja mulla on rasvainen iho. Lakanat ihan selvästi "likaantuu" alle viikossa.

En tajua teitä, jotka nukutte samoissa viikkokausia.

Kuiva iho niin lakanat ei rasvoitu. Sinulla likaantuu, minulla ei.

Sinäkin hikoilet litroittain ja kuivaa ihosolukkoasi putoaa joka hetki. Ei sellaista ihmistä olekaan jonka lakanat eivät likaantuisi.

Vierailija
95/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1krt/vk, lauantaisin siivouksen yhteydessä.

Vierailija
96/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin ja syksyllä yleensä joka toinen viikko ja kesällä kerran viikossa tai useammin jos hikoilen.

Vierailija
97/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi yök, osa kommentoijista on todella ällöttäviä

No sittenhän et ole ainoa!

Vierailija
98/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluslakana ja tyynyliinat 3 kertaa kahdessa viikossa, ja pussilakana kerran viikossa. Nukun alasti, ja mulla on rasvainen iho. Lakanat ihan selvästi "likaantuu" alle viikossa.

En tajua teitä, jotka nukutte samoissa viikkokausia.

Kuiva iho niin lakanat ei rasvoitu. Sinulla likaantuu, minulla ei.

Sinäkin hikoilet litroittain ja kuivaa ihosolukkoasi putoaa joka hetki. Ei sellaista ihmistä olekaan jonka lakanat eivät likaantuisi.

Ei kai niin ole kukaan väittänytkään?

Vierailija
99/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata mitään säännöllistä aikaa, mutta aika usein vaihdan, koska hikoilen herkästi öisin. 687

Vierailija
100/120 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi