Tavismiehen nettideittailua...
Pitkästä aikaa otin taas käyttöön erään nettideittisovelluksen nähdäkseni onko meno muuttunut. No ei ollut. :)
Naiset edelleen äärimmäisen (kohtuuttoman) nirsoja, miehen pitää olla agressiivinen ja pommittaa viesteillä, koska naiset käyvät monia keskusteluja samaan aikaan ja jättävät heti passiivisemmat sivuun. Vaikka onnistut sopimaan tapaamisen parin päivän päähän niin silti pitää pommittaa naista koko ajan viesteillä H-hetkeen asti, koska muuten on suuri todennäköisyys että nainen päättääkin mennä treffeille jonkun komeamman tai rikkaamman kanssa jos hänelle jää liikaa aikaa swaippailla lisää.
Ja sitten se kirsikka kakun päälle: Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." (ja todella komeita, toim.huom.) Sitten samat naiset taas muutama kuukausi myöhemmin takaisin sovelluksen kun meni pelimiehen kanssa poikki.
Kommentit (977)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ainakin nautin seksistä ja mammojen vihasta. Kun kerron saavani seksiä monilta naisilta, mammoille tulee tarve kieltää koko seksin harrastaminen, koska olen houkutellut naisia seksiin. Jos voisivat niin kieltäisivät varmaan seksin harrastamisen kaikilta naisilta etten minä saisi. Mutta ehei, aina löytyy uusi innokas neito. Mammojen motiivit ovat epäselviä, kateus, vai sattuuko totuus? Ehkä kykenemättömyys heittäytyä hetkeen kun kaikkea pitää kontrolloida, jopa muiden selsielämää? Mistä kiikastaa?
Kuvittelet nyt vähän liikoja itsestäsi. Enpä usko, että kirjoituksesi herättää tunteita kovin monissa meistä mammoista.
Minä olen aikoinani kaatanut miestä kuin heinää. Tarkkaa lukemaa en tiedä, mutta puhutaan ainakin yli 80 miehestä. Ei todellakaan ole tarvetta kontrolloida muiden seksielämää. Päinvastoin, kuultuani tältä palstalta, että naisen paras ikä on jossain 18-20+ iässä, olen muistuttanut nuoria naisia ottamaan kaiken irti niistä vuosista. Jos kerran silloin on kaikkien miesten mieleen, niin ei todellakaan kannata tyytyä mihinkään taviksiin vaan irrotella vain niiden parhaiden tyyppien kanssa.
Mutta mikään ei minusta ole tällä saralla vastenmielisempää kuin että mies valehtelee tai teeskentelee päästäkseen sänkyyn. Sen verran pitäisi olla munaa ja rohkeutta, että iskee sänkyseuraksi sellaisia naisia, jotka hakevat vain seksiseuraa.
Sinun en usko kaatavan sänkyyn ketään. Sellaiset miehet, joiden kanssa itse aikanaan irrottelin, eivät todellakaan viettäisi päiviään vauvapalstalla uhoamassa äitinsä ikäisille naisille.
Kirjoituksesi on ihan täyttä tuubaa, moneltakin osin.
Ensinnäkin, et ole kaatanut miehiä. Olet vain ollut nuori nainen, jolla on tissit ja pilde. Muuta ei vaadita. Jos olisit ollut ulkonäöllisesti poikkeuksellisen epäviehättävä, voitaisiin puhua miesten kaatamisesta. Muussa tapauksessa ei.
Toisekseen, niinhän kaikki naiset nykyään neuvovat että elä tässä ja nyt, hanki niitä kokemuksia. Hassusti vain on niin että onnellisimmissa ja pisimmissä parisuhteissa ovat ihan toisenlaiset naiset, kun nämä ympäriinsä paneskelijat vaihtavat miestä/joutuvat vaihtoon jatkuvasti, kun lapsia tehdään jo toiselle ellei kolmennelle miekkoselle.
Nuori? Olin noin 30+ vuotias siinä vaiheessa kun vietin villiä elämää (osa toki oli jo ajalta ennen avioliittoa eli 18-21 vuotiaana). Mutta suurin osa oli ajalta avioeron jälkeen.
Lapsia on vain yksi, em. avioliitosta. Vaihtoon en ole joutunut, nyt olen elämäni toisessa liitossa ja onnellinen.
Naisten voimaantumistarinoissa se menee aina niin että villi elämä kannattaa ja parhaiten komea alfamies löytyy 35+ iässä.
Entä jos se todella menee niin? Entä jos joskus ihan oikeasti kuuntelisitte meitä naisia ja miettisitte, onko teorianne sittenkään ihan tosi. Minulla oli sutinaa ennen kuin tapasin tulevan aviomieheni 21-vuotiaana. Erosimme kun olin kolmekymppinen. Siitä alkoivat villit vuodet kun otin menetetyn nuoruuden takaisin. Mahtui sinne yksi parin vuoden seurustelu ja yksi reilun neljän vuoden seurustelukin, mutta vasta nykyisen puolisoni kanssa vakiinnuin avoliittoon ja hän on kirkkaasti tasokkain mies ikinä. Ex-puolisokin oli hyvännäköinen, harteikas, SM-tason kilpaurheilija eräässä moottorilajissa, mutta nykyinen on koulutetumpi, komeampi, älykkäämpi, sivistyneempi, raamikas, tumma sinisilmä. Laajalti matkaillut, ulkomaillakin työuraansa tehnyt yrittäjä.
Jos niin saisi enemmän seksiä, miehet käyttäytyisivät niin kuin kerrotte. Ei olisi järkeä käyttäytyä mitenkään muulla tavoin. Olen yrittänyt useasti ja se ei toimi, ei yksinkertaisesti vain toimi kun mitataan seksin määrää, muissa tapauksissa esim parisuhteen kanssa tilanne on luonnollisesti eri. Mitä jos se onkin niin kuin kokemukset ovat kerta toisensa jälkeen osoittaneet?
Silloin naisesi ovat niitä joille kelpaa hetken huvi tai omaavat huonon itsetunnon. Käsitin ettet hae muuta kuin hetken huvia. Entä jos onkin niin etteivät nuokaan naiset halua muuta?
Mulkkuja siedetään hyvän seksin takia, minkä jälkeen sanotaan moikka.Teet oletuksen ja esität sen totena. No se ei kuitenkaan muuta sitä, että noin saan enemmän seksiä ja jos oletuksesi pitää paikkaansa, nuo naiset haluavat tuollaista käytöstä.
Niin aivan eli olet vain hetken huvi.
Voi sen noinkin sanoa, eikä se tarkoita että tuossa olisi jotakin väärää. Tykkään seksistä, mutta haluan tehdä elämässä niitä asioita joista pidän, eikä niihin oikein sovi parisuhde. Ihmettelen tyyliäsi yrittää alentaa minua.
Mitä oikeastaan teet tässä ketjussa? Käsittääkseni useimmat tavikset etsivät vakavampaa seuraa. Seksiä saa aina, kestävää parisuhdetta ei.
Minusta näyttää siltä, että keenalaistat minun oikeuteni olla tässä ketjussa olettamalla ja yleistämällä. Keskusteltaisiin nyt aiheesta, eikä heiteltäisi tuollaisia lapsellisuuksia.
Pyysin jo monta sivua sitten, että keskusteltaisiin aiheesta eli että ap kertoisi, millaista tavismiehen nettideittailu on; mitä tavismies tekee, mitä hän on yrittänyt, miltä hänestä tuntuu jne. En ehkä ole lukenut ihan joka sivua mutta minulla on sellainen mielikuva, ettei hän ole koskaan vastannut kysymykseeni. Ja sinä et ole parisuhdetta etsivä nettideittaileva tavismies, joten olisikohan niin, että aihe on kaluttu loppuun?
Minä en naisena voi tietää, millaista on nettideittailu tavismiehenä ja siksi siitä olisi kiva kuulla. Ja siis nimenomaan sen tavismiehen ajatuksista, teoista ja tunteista. Ei siitä, millaisia naiset ovat.
Se on sellaista, ettei oikein käy omana itsenään flaksi, vaan pitää erottua joukosta. Jos hakee parisuhdetta, niin on parempi olla tietenkin omana itsenään, noin niinkuin suhteen tulevaisuuden kannalta, mutta törmää pian siihen ettei kukaan ole kiinnostunut, eikä siten riitä. Sitten pitäisi kehittää itseään miellyttämään naisia, johtajuutta ym, mitä naiset ovat tuoneet esille. Heille heitän tässä vinkin. Mitä jos miehet sanoisivat samaa naisille, että pitää kehittää itseään olemaan nöyrtyväisempi miehen johtajan rooliin?
Olen eri kirjoittaja enkä allekirjoita tuota että kaikki naiset kaipaisivat johtajuutta miehessä. Itse asiassa yritykset siihen suuntaan lähinnä ärsyttää enkä tule yleensä kovin hyvin toimeen pomottavien miesten kanssa. Mutta se mitä väitän että naiset kaipaa on itseluottamus. Se ei ole sitä että pyrkii johtamaan toista vaan sitä että on itsevarma ja tyytyväinen itseensä vaikka sitten sinä perästäseuraajana. Ja mikä parasta, itsevarmalla ihmisellä on kivempaa! Ei se ole mikään kamala asia jota julmat naiset mieheltä vaatii vaan positiivinen juttu jokaiselle ihmiselle. Itsevarmuuden teeskentely ei taas ole kenestäkään kivaa ja usein vain pahentaa tilannetta. Eli aidon itsevarmuuden etsintään mars.
Aika moni nainen hakee sitä johtajuutta, vaikka ei sitä tiedostakaan tai halua tiedostaa kaiken tämän nykyajan vouhotuksen takia. Minäkin olen saanut joskus fudut suhteesta sen takia että kaivattu jonkinlaista "ryhdikkyyttä". Tarkempaa selitystä en saanut, mutta mitä olin oppinut kyseistä naista tuntemaan niin tulkitsin sen niin, että minun olisi pitänyt olla jonkinlainen ohjaaja naisen elämässä ja päättää joka päivä että mitä tehdään ja millä aikataululla. Hän monesti valitteli minulle edellistä suhdettaan, jossa oli kontrolloitu jopa naisen syömisiä, mutta vähän sellaisella oudolla sävyllä, ikään kuin sitä kuitenkin olisi ollut vähän ikävä. Itseäni kyllä vähän ärsytti kun naiselta ei ikinä saanut vastausta edes siihen, mitä haluaisi tänään syödä. Aina oli ihan sama. Ehkä hän sitten kaipaa ihan täyttä sanelua elämäänsä.
No eikö tuo jo kerro siitä, että hänellä oli hämärtynyt paitsi käsitys ja tuntuma normaalista suhteesta, myös oma ajattelu? Sehän voi hämärtyä juri kontrolloivassa suhteessa. Ja sellaisiin yleensä hakeutuvat ihmiset, joilla on jotain henkistä ongelmaa, esim. lapsuudenperheestä jo saatu vinksahtanut käsitys lähisuhteista, tai esim. ollut ylikontrolloiva, mielivaltainen vanhempi, minkä vuoksi on jossain määrin traumatisoitunut, ja hakee samaa aikuisena ihmissuhteissaan. Tietenkin joku muukin voi vahingossa päätyä kontrolloivan tyypöin kanssa suhteeseen, mutta yleensä henkisesti terveet ja tasapainoiset eivät siinä suhteessa kauan viihdy, vaan lopettavat suhteen, kun huomaavat, että toinen jatkuvasti ylittää rajat ja rajoittaa.
Joten en sanoisi, että tuo on hyvä esimerkki normaalista naisesta. Henkisesti vaurioituneesta ehkä. Mutta ehkä olet tyytyväinen, ettet jäänyt suhteeseen hänen kanssaan, kun hän on noin ongelmainen? Sietäisi ainakin olla tyytyväinen, että ongelma ilmeni heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä taas kääntyi keskusteluksi seksin saamisesta?
Koska miehet eivät hae suhdetta ja kumppania etsiessään henkistä yhteyttä ja jotain erityistä ihmistä. Kunhan saa seksiä niin kuka vaan kelpaa. Mieluiten tietysti halutaan mahdollisimman paljon seksiä mahdollisimman monelta ilman mitään seurustelua ja suhteita.
Kukaan ei ole sanonut näin ja yleistät aivopierusi vihoissasi koskemaan kaikkia miehiä, vai manipuloivatko naiset miehen parisuhteeseen? Seksi ja parisuhde on kaksi eri asiaa ja toiseen kelpaa seksikumppani ja parisuhteeseen kelpaa elämänkumppani. Sivusta
Korjaan sen verran, että seksiin haetaan seksikumppania ja parisuhteeseen seksi- ja elämänkumppania. Sen elämänkumppanin kanssa harrastetaan seksiä jopa tuhansia kertoja enemmän kuin jonkun yksittäisen seksikumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät hae suhdetta ja kumppania etsiessään henkistä yhteyttä ja jotain erityistä ihmistä. Kunhan saa seksiä niin kuka vaan kelpaa. Mieluiten tietysti halutaan mahdollisimman paljon seksiä mahdollisimman monelta ilman mitään seurustelua ja suhteita.
Ehkä kannattaisi välillä tavoitella muitakin miehiä, kuin niitä, joita 99% naisista tavoittelee. Saatat yllättyä.
Sen takia olisi hyvä, että ne muut kuin suosituimmat miehet osaisivat esim. deitti-ilmoituksessa tuoda esiin niitä omaan persoonaansa liittyviä asioita, jotta oikeanlaiset naiset löytäisivät heidät sieltä isosta miesjoukosta. Jos vaikka sadan miehen joukossa olisi kaksi tai kolme sellaista, joiden voi ajatella olevan minun hengenheimolaisiani, niin olisi kiva, että heidän profiilissaan olisi mainittu niitä asioita, joista tämän voisi päätellä.
Jos kaikkien miesten profiileissa on minimaalisesti infoa, niin eihän sitten niitä vetovoimatekijöitä jää jäljelle muita kuin ulkonäkö - niillä, joilla se toimii vetovoimatekijänä. Jos ette itse satu kuulumaan niihin miehiin, jotka vetävät ulkonäkönsä puolesta naisia puoleensa, niin koittakaa sitten houkutella niitä samanhenkisiä naisia tuomalla ilmi persoonaanne liittyviä asioita. Muuten naisten on aika vaikea löytää teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sanonut näin ja yleistät aivopierusi vihoissasi koskemaan kaikkia miehiä, vai manipuloivatko naiset miehen parisuhteeseen? Seksi ja parisuhde on kaksi eri asiaa ja toiseen kelpaa seksikumppani ja parisuhteeseen kelpaa elämänkumppani. Sivusta
Korjaan sen verran, että seksiin haetaan seksikumppania ja parisuhteeseen seksi- ja elämänkumppania. Sen elämänkumppanin kanssa harrastetaan seksiä jopa tuhansia kertoja enemmän kuin jonkun yksittäisen seksikumppanin kanssa.
SYNONYYMISANAKIRJA
elämänkumppani
puoliso, parempi puolisko, partneri, aviopuoliso, siippa. Olet yksinkertaisesti väärässä. Voisit lopettaa näsäviisastelun, lapseni tekevät noin, etenkin 7v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi välillä tavoitella muitakin miehiä, kuin niitä, joita 99% naisista tavoittelee. Saatat yllättyä.
Samanaikaisesti miehet pitää Tinderiä kaunottarien aarreaittana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sen elämänkumppanin kanssa harrastetaan seksiä" olipa erikoinen tapa päteä. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, ottakaa muistiin ☝️
Jos sua kohdellaan viikkopanona jatka matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Meillä harrastetaan seksiä viikolla. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua kohdellaan viikkopanona jatka matkaa.Siis mitä? Meillä harrastetaan seksiä viikolla. N
Pointti. Jos mies on yhteydessä ainoastaan seksin merkeissä sille heitetään heipat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin deittisovelluksessa miehen kanssa ja se pyysi treffeille. Oli perjantai ja se päivä ei käynyt mulle. Sovittiin maanantai treffipäiväksi.
Lauantaina pistin pari viestiä, mm. kerroin päivästäni ja kysyin miten menee. Vastaus illalla oli "iha jees". Sunnuntaina pistin aamulla viestiä, ei mitään vastausta. Maanantaina tuli myöhään illalla viestiä haluaisinko jutella videopuhelussa. No ei ollut kiinnostanut enää pariin päivään. Muutama päivä myöhemmin kysyi oonko löytänyt jonkun mielenkiintoisemman kun en vastaa.
Oliko tässä nyt kyse siitä, että vaadin mieheltä liikaa ja on typerää odottaa viestipommitusta?
Olettiko se mies oikeasti, että treffien sopimisen jälkeen voi pitää radiohiljaisuutta ja ignoorata mun viestit ja että mua vielä kiinnostaisi?
Odottiko miesrukka siellä innoissaan treffejä ja itkee nyt jossain somessa ilkeistä naisista?
En minäkään kyllä tajunnut miksi pitää ennen treffejä viestitellä, jos tapaamiseen on vain pari päivää.
Olet niitä mitkä tahtoo tilata naisen omaan käyttöönsä. Juu, noitakin on.
Et vaan sitten ala valittamaan akkojen kalleudesta ;)Mitä siinä on enää lätisemistä, kun teffit on jo sovittu? Kannattaa jättää jotain puhuttavaa sinnekin.
Kyllä on aika tuhoon tuomittu ihmissuhde jos puheenaiheet saa kulutettua loppuun parissa päivässä ennen treffejä. Jos juttelee paljon ennen kuin tapaa niin sit treffeillä jatketaan pidemmälle. Useimmat ihmiset jatkavat toisiinsa tutustumista vuosia tai jopa läpi elämän!
Kyllä, mutta ensitapaamisella hermostuneessa tilassa on ehkä helpompi aloittaa niistä perustiedoista. Jos ne on kaikki käyty läpi, pitää suoraan hypätä syvälliselle puolelle ja se ei ehkä ole tilanteeseen sopivaa.
Mille ihmeen syvälliselle puolelle?
No en tiedä, mikä on seuraava vaihe sitten kun toisesta tiedetään kaikki perusasiat ja harrastukset ja lempikirjat sun muut. Ruvetaanko sitten avaamaan tunnemaailmaa seuraavaksi? Eli jos nuo edellämainitut on puitu jo viesteillä etukäteen, niin kysytäänkö ensitreffeillä sitten jo kohdatessa että aletaax oleen, rakastax mua?
Miksei toiseen voi tutustua juttelemalla ihan niitä näitä? Tavallisia juttuja joista voi jutella kavereidenkin kanssa? Onko nykyään treffailu ja toiseen tutustuminen jonkinlainen pariutumishaastattelu, jossa on tarkoitus selvittää mahdollisimman paljon toisesta ihmisestä mahdollisimman lyhyessä ajassa? Mitä ideaa tuollaisessa on? Onko tuollaiset haastattelutreffit mukavia? Viihdytkö sinä sellaisilla?
Miksi se on ok kuulustella ne samat asiat viesteillä etukäteen? Mieluummin puhun kasvokkain ylipäänsäkin.
En minä tiedä miksi pitäisi kuulustella ylipäätään. Ihan normaalin jutustelun lomassa omassa elämässäni on toisesta ihmisestä selvinnyt ne "oleelliset" tiedot, ilman mitään kuulusteluja. Ihmettelin vain tuota ajatusta, että ennen treffejä ei kannattaisi viestitellä, jotta jää juteltavaa treffeillekin. En minä ainakaan koe, että mies olisi minulle hyvä kumppani, jos jo ekoilla treffeillä loppuu puheenaiheet kesken vain siksi, että hän tietää minusta jo perustiedot. Jos yhdessä meinataan aikaa viettää jopa pidemmällä tähtäimellä, niin pitää keskusteluyhteys olla kunnossa koko ajan. Parisuhteissakin yleensä jutellaan toisen kanssa, vaikka ollaan jo vuosia toinen tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ainakin nautin seksistä ja mammojen vihasta. Kun kerron saavani seksiä monilta naisilta, mammoille tulee tarve kieltää koko seksin harrastaminen, koska olen houkutellut naisia seksiin. Jos voisivat niin kieltäisivät varmaan seksin harrastamisen kaikilta naisilta etten minä saisi. Mutta ehei, aina löytyy uusi innokas neito. Mammojen motiivit ovat epäselviä, kateus, vai sattuuko totuus? Ehkä kykenemättömyys heittäytyä hetkeen kun kaikkea pitää kontrolloida, jopa muiden selsielämää? Mistä kiikastaa?
Kuvittelet nyt vähän liikoja itsestäsi. Enpä usko, että kirjoituksesi herättää tunteita kovin monissa meistä mammoista.
Minä olen aikoinani kaatanut miestä kuin heinää. Tarkkaa lukemaa en tiedä, mutta puhutaan ainakin yli 80 miehestä. Ei todellakaan ole tarvetta kontrolloida muiden seksielämää. Päinvastoin, kuultuani tältä palstalta, että naisen paras ikä on jossain 18-20+ iässä, olen muistuttanut nuoria naisia ottamaan kaiken irti niistä vuosista. Jos kerran silloin on kaikkien miesten mieleen, niin ei todellakaan kannata tyytyä mihinkään taviksiin vaan irrotella vain niiden parhaiden tyyppien kanssa.
Mutta mikään ei minusta ole tällä saralla vastenmielisempää kuin että mies valehtelee tai teeskentelee päästäkseen sänkyyn. Sen verran pitäisi olla munaa ja rohkeutta, että iskee sänkyseuraksi sellaisia naisia, jotka hakevat vain seksiseuraa.
Sinun en usko kaatavan sänkyyn ketään. Sellaiset miehet, joiden kanssa itse aikanaan irrottelin, eivät todellakaan viettäisi päiviään vauvapalstalla uhoamassa äitinsä ikäisille naisille.
Kirjoituksesi on ihan täyttä tuubaa, moneltakin osin.
Ensinnäkin, et ole kaatanut miehiä. Olet vain ollut nuori nainen, jolla on tissit ja pilde. Muuta ei vaadita. Jos olisit ollut ulkonäöllisesti poikkeuksellisen epäviehättävä, voitaisiin puhua miesten kaatamisesta. Muussa tapauksessa ei.
Toisekseen, niinhän kaikki naiset nykyään neuvovat että elä tässä ja nyt, hanki niitä kokemuksia. Hassusti vain on niin että onnellisimmissa ja pisimmissä parisuhteissa ovat ihan toisenlaiset naiset, kun nämä ympäriinsä paneskelijat vaihtavat miestä/joutuvat vaihtoon jatkuvasti, kun lapsia tehdään jo toiselle ellei kolmennelle miekkoselle.
Nuori? Olin noin 30+ vuotias siinä vaiheessa kun vietin villiä elämää (osa toki oli jo ajalta ennen avioliittoa eli 18-21 vuotiaana). Mutta suurin osa oli ajalta avioeron jälkeen.
Lapsia on vain yksi, em. avioliitosta. Vaihtoon en ole joutunut, nyt olen elämäni toisessa liitossa ja onnellinen.
Naisten voimaantumistarinoissa se menee aina niin että villi elämä kannattaa ja parhaiten komea alfamies löytyy 35+ iässä.
Entä jos se todella menee niin? Entä jos joskus ihan oikeasti kuuntelisitte meitä naisia ja miettisitte, onko teorianne sittenkään ihan tosi. Minulla oli sutinaa ennen kuin tapasin tulevan aviomieheni 21-vuotiaana. Erosimme kun olin kolmekymppinen. Siitä alkoivat villit vuodet kun otin menetetyn nuoruuden takaisin. Mahtui sinne yksi parin vuoden seurustelu ja yksi reilun neljän vuoden seurustelukin, mutta vasta nykyisen puolisoni kanssa vakiinnuin avoliittoon ja hän on kirkkaasti tasokkain mies ikinä. Ex-puolisokin oli hyvännäköinen, harteikas, SM-tason kilpaurheilija eräässä moottorilajissa, mutta nykyinen on koulutetumpi, komeampi, älykkäämpi, sivistyneempi, raamikas, tumma sinisilmä. Laajalti matkaillut, ulkomaillakin työuraansa tehnyt yrittäjä.
Jos niin saisi enemmän seksiä, miehet käyttäytyisivät niin kuin kerrotte. Ei olisi järkeä käyttäytyä mitenkään muulla tavoin. Olen yrittänyt useasti ja se ei toimi, ei yksinkertaisesti vain toimi kun mitataan seksin määrää, muissa tapauksissa esim parisuhteen kanssa tilanne on luonnollisesti eri. Mitä jos se onkin niin kuin kokemukset ovat kerta toisensa jälkeen osoittaneet?
Silloin naisesi ovat niitä joille kelpaa hetken huvi tai omaavat huonon itsetunnon. Käsitin ettet hae muuta kuin hetken huvia. Entä jos onkin niin etteivät nuokaan naiset halua muuta?
Mulkkuja siedetään hyvän seksin takia, minkä jälkeen sanotaan moikka.Teet oletuksen ja esität sen totena. No se ei kuitenkaan muuta sitä, että noin saan enemmän seksiä ja jos oletuksesi pitää paikkaansa, nuo naiset haluavat tuollaista käytöstä.
Niin aivan eli olet vain hetken huvi.
Voi sen noinkin sanoa, eikä se tarkoita että tuossa olisi jotakin väärää. Tykkään seksistä, mutta haluan tehdä elämässä niitä asioita joista pidän, eikä niihin oikein sovi parisuhde. Ihmettelen tyyliäsi yrittää alentaa minua.
Mitä oikeastaan teet tässä ketjussa? Käsittääkseni useimmat tavikset etsivät vakavampaa seuraa. Seksiä saa aina, kestävää parisuhdetta ei.
Minusta näyttää siltä, että keenalaistat minun oikeuteni olla tässä ketjussa olettamalla ja yleistämällä. Keskusteltaisiin nyt aiheesta, eikä heiteltäisi tuollaisia lapsellisuuksia.
Pyysin jo monta sivua sitten, että keskusteltaisiin aiheesta eli että ap kertoisi, millaista tavismiehen nettideittailu on; mitä tavismies tekee, mitä hän on yrittänyt, miltä hänestä tuntuu jne. En ehkä ole lukenut ihan joka sivua mutta minulla on sellainen mielikuva, ettei hän ole koskaan vastannut kysymykseeni. Ja sinä et ole parisuhdetta etsivä nettideittaileva tavismies, joten olisikohan niin, että aihe on kaluttu loppuun?
Minä en naisena voi tietää, millaista on nettideittailu tavismiehenä ja siksi siitä olisi kiva kuulla. Ja siis nimenomaan sen tavismiehen ajatuksista, teoista ja tunteista. Ei siitä, millaisia naiset ovat.
Se on sellaista, ettei oikein käy omana itsenään flaksi, vaan pitää erottua joukosta. Jos hakee parisuhdetta, niin on parempi olla tietenkin omana itsenään, noin niinkuin suhteen tulevaisuuden kannalta, mutta törmää pian siihen ettei kukaan ole kiinnostunut, eikä siten riitä. Sitten pitäisi kehittää itseään miellyttämään naisia, johtajuutta ym, mitä naiset ovat tuoneet esille. Heille heitän tässä vinkin. Mitä jos miehet sanoisivat samaa naisille, että pitää kehittää itseään olemaan nöyrtyväisempi miehen johtajan rooliin?
Olen eri kirjoittaja enkä allekirjoita tuota että kaikki naiset kaipaisivat johtajuutta miehessä. Itse asiassa yritykset siihen suuntaan lähinnä ärsyttää enkä tule yleensä kovin hyvin toimeen pomottavien miesten kanssa. Mutta se mitä väitän että naiset kaipaa on itseluottamus. Se ei ole sitä että pyrkii johtamaan toista vaan sitä että on itsevarma ja tyytyväinen itseensä vaikka sitten sinä perästäseuraajana. Ja mikä parasta, itsevarmalla ihmisellä on kivempaa! Ei se ole mikään kamala asia jota julmat naiset mieheltä vaatii vaan positiivinen juttu jokaiselle ihmiselle. Itsevarmuuden teeskentely ei taas ole kenestäkään kivaa ja usein vain pahentaa tilannetta. Eli aidon itsevarmuuden etsintään mars.
Aika moni nainen hakee sitä johtajuutta, vaikka ei sitä tiedostakaan tai halua tiedostaa kaiken tämän nykyajan vouhotuksen takia. Minäkin olen saanut joskus fudut suhteesta sen takia että kaivattu jonkinlaista "ryhdikkyyttä". Tarkempaa selitystä en saanut, mutta mitä olin oppinut kyseistä naista tuntemaan niin tulkitsin sen niin, että minun olisi pitänyt olla jonkinlainen ohjaaja naisen elämässä ja päättää joka päivä että mitä tehdään ja millä aikataululla. Hän monesti valitteli minulle edellistä suhdettaan, jossa oli kontrolloitu jopa naisen syömisiä, mutta vähän sellaisella oudolla sävyllä, ikään kuin sitä kuitenkin olisi ollut vähän ikävä. Itseäni kyllä vähän ärsytti kun naiselta ei ikinä saanut vastausta edes siihen, mitä haluaisi tänään syödä. Aina oli ihan sama. Ehkä hän sitten kaipaa ihan täyttä sanelua elämäänsä.
Höpöhöpö. Nainen odottaa, että mies hoitaa itse asiansa ja ettei se ole mikään perässä vedettävä rassukka, jolle joutuu ihan perusasiatkin käskyttämään. Toivotaan oma-aloitteisuutta ja -toimisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos ei itse halua mitään äijää pyörimään jatkuvasti nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua kohdellaan viikkopanona jatka matkaa.Miksi? Jos ei itse halua mitään äijää pyörimään jatkuvasti nurkissa.
Jotkut saattaa haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua kohdellaan viikkopanona jatka matkaa.Siis mitä? Meillä harrastetaan seksiä viikolla. N
Pointti. Jos mies on yhteydessä ainoastaan seksin merkeissä sille heitetään heipat.
En heitä, päätän itse heipoista, eikä joku tuntematon. N
Erikoinen ketju, täällä on jollain ongelmia mielensä kanssa, eikä ole todellakaan vilpittömin mielin tätä kyselemässä. N
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ketju, täällä on jollain ongelmia mielensä kanssa, eikä ole todellakaan vilpittömin mielin tätä kyselemässä. N
Miten niin? Joillekin parisuhteet merkkaa. Jostain syystä tää ketju alkoi vetämään puoleensa pleijereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heitä, päätän itse heipoista, eikä joku tuntematon. N
Sinä ja sinä. Entä muut? Joku toinen voi haluta muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Joillekin parisuhteet merkkaa. Jostain syystä tää ketju alkoi vetämään puoleensa pleijereitä.
En tarkoita pleijereitä, vaan sellaista jonka on pakko sanoa jokaiseen asiaan viimeinen sana, ja jolle on sietämätöntä olla väärässä. Motiivina ei todellakaan ole auttaa ketään. Tiedät varmasti ketä tarkoitan. Hän ei pysty olla vastaamatta tähän viestiin. 🙄
Jaahas, täällä sitä taas länkytetään taas jo kohta tuhannen viestin verran eikä takuulla taas ole mikään edistynyt. Youtube on nykyään täynnä esimerkkejä siitä miten paljon vaikuttaa asenne ja groomaus, kun porukat on tehneet Call me by your name -biisin innoittamana Glow up -videoita. Omistan palstamiehille erityisesti pätkän joka alkaa 57 sekunnin kohdalta.
Yksi nainen oli tuollainen => aika moni nainen hakee johtajuutta. Hienosti jälleen yleistetty.