Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitanko viestiä miehelle?

Vierailija
22.05.2021 |

Tuli Tinder-mätsi, juttelimme pari vkoa kunnes mies ei enää vastannut.Mutta ei ole poistanutkaan mätseistä? Kannattaako vielä kysyä perään?

Kommentit (24)

21/24 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käytäntö niin erilaista kuin teoria! Voimaantuineita naisia "left and right" mutta täällä sitä funtsitaan, että laitanko viestiä vai ei... Ei helvetti. Onpa noloa. Vähän selkärankaa peliin ja ota omasi, nainen! Laita viestiä jos siltä tuntuu mutta älä nyt saatana muilta kysele lupaa.

Vierailija
22/24 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa viesti jos olet epätoivoinen. Mies kyllä tajuaa tämän jos joku nainen alkaa viestitellä useamman viikon hiljaisuuden jälkeen. Sitten voit hyvällä tsäkällä päästä miehen sänkyyn muutaman kerran. Sinusta tulee juuri sellainen naisystävä jolle soitetaan tai viestitellään valomerkin jälkeen jos baarissa ei käynyt säkä. Pian  huomaat penääväsi mieheltä että miksi me ei koskaan vietetä aikaa yhdessä muuta kuin pari tuntia arki-iltoina kerran tai kaksi viikossa. Sitten kirjoitat tänne ja ihmettelet asiaa ja kyselet että miten saisit miehen viettämään enemmän aikaa kanssasi. No et mitenkään kun ei se ollut sinusta alun perinkään kiinnostunut.

Ne naiset jotka ovat oikeasti itsevarmoja ja haluttavia eivät laita viestejä random miehille joista eivät ole kuulleet mitään moneen päivään. Niillä naisilla on jo uusi kierroksessa tai tekevät jotain muuta mielenkiintoista kuin jahtaavat välinpitämätöntä miestä. Ne naiset olettavat - aivan oikein - ettei mies ollut erityisen kiinnostunut ja he jatkavat matkaa ihmettelemättä asiaa sen kummemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittasisi viestiä, Uskoisin, et on löytänyt toisen "paremman"

Vierailija
24/24 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jos ois semmonen fiilis. Mulla on tinderissä nykyisellään kymmenisen mätsiä joiden kaikkien kaa oon jutellu enemmän tai vähemmän ja nyt en varmaan pariin viikkoon omien kiireiden vuoksi. Mutta jos mulle tulis fiilis että ois vaikka tylsää ja haluaisin jonku heistä kaa jatkaa juttuu niin laittaisin kyllä viestin. Itse en hirveen vakavasti ota koko tinder mätsejä. Minulle se on sellaista vaivatonta juttuseuraa enimmäkseen. Pari kertaa viiden vuoden aikana näistä juttuseuralaisista on tullut jotain isompaa ja ajattelen että sitten taas kun aika on oikee niin taas tulee joku jonka kans juttu vaan lähtee silleen dynaamisesti liikkeelle että siitä tuleekin vahingossa jotain enemmän. Mitäpä noista stressaan

Nainen 37