Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin työt yökkönä, suurin virheeni ikinä.

Vierailija
22.05.2021 |

Teen töitä yökkönä sellaisessa paikassa missä ei oikeastaan ole muuta tekemistä öisin kuin katsella telkkaria ja vähän siistiä paikkoja. Tuntuu että olen jatkuvasti väsynyt, ja vapaalla en jaksa tehdä mitään muuta kuin nukkua. Ei ole ollut ongelmaa mennä nukkumaan seitsemältä ja herätä kolmelta iltapäivällä, mutta kyllä tämä silti vie voimat. Teen siis 5 yötä viikossa, ja kaksi tai kolme vapaapäivää välissä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen osasto?

Vierailija
2/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

Suomessa ei ole kauheesti lastenkoteja. Pitääkin varuilta niihin kaikkiin laittaa viestiä työstään valittavasta yököstä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
4/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

Suomessa ei ole kauheesti lastenkoteja. Pitääkin varuilta niihin kaikkiin laittaa viestiä työstään valittavasta yököstä

Sulla on varmaan tosi sisältörikas elämä.

-AP

Vierailija
5/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus yökkönä, hiljaista oli mutta aamuyöllä sitten alkoi kiireet, päivän valmistelua varten. Samaan aikaan jotkut potilaat herää. Jotkut ei. Jos tuli kuolema, se oli aina siinä neljän maissa.

Menkat meni sekaisin eikä se pitkän päälle ollut kivaa. Kolme yötä viikossa menisi, mutta ei viittä.

Yövuoron ainoa hyvä puoli, ei tarvi jutella juuri kenenkään kanssa.

Vierailija
6/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

No mitä kuvittelet ap:n tekemään öisin lastenkodissa?? Herättämään jokaisen lapsen vuorollaan ja pelaamaan korttia vai.

Se, että ap:lla ei ole öisin mitään tekemistä tarkoittaa sitä että hän on hoitanut työnsä hyvin.

7/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

-AP

Todennäköisesti parempi kuin sulla. Minä en ole se joka jää kohta työttömäksi koska olen julkisesti arvostellut työtäni ja kertonut etten tee öisin edes niitä töitä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
8/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 yötä putkeen on kyllä liikaa. Minulla on kavereita jotka pystyy tekemään kolmessa viikossa vain 4 yötä kokonaisuudessaan listassa mutta heillä siis kolmivuorotyö.

Vierailija
9/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

-AP

Todennäköisesti parempi kuin sulla. Minä en ole se joka jää kohta työttömäksi koska olen julkisesti arvostellut työtäni ja kertonut etten tee öisin edes niitä töitä

"Halusin kertoa teille että luin yhdestä anonyymista keskustelupalstalta että teillä saattaa olla jossain päin suomea yökkö, joka ei nauti työstään"

Joo, kuulostaa tosi lupaavalta :D. Nyt sit sulleki järki käteen ja mee töihin.

Vierailija
10/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskelemaan jotain etäkursseja öisin? Saat käytetty aika hyödyksi.

Vierailija
11/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

-AP

Ota ne lääkkeesi, hullu.

Vierailija
12/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut yökkönä? Jos vasta aloitit, niin ehkä öihin tulee rutiinia vaikka mitään ihemettä ei tapahtuisikaan.

Vierailija
13/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrinen osasto?

Ei, lastenkoti.

-AP

-AP

Niin mitä töitä? Ap on paikalla siltä varoin, jos jotain sattuu, tai että mitään ei sattuisi, tai jos joku tarvitsee yöllä jotain. Mitä hänen pitäisi siis öisin tehdä, jos kaikki nukkuu tyytyväisinä sängyissään?

Vierailija
14/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet ollut yökkönä? Jos vasta aloitit, niin ehkä öihin tulee rutiinia vaikka mitään ihemettä ei tapahtuisikaan.

Viikon olen ollut nyt, ja tänään alkoi toinen viikko.

-Ap

Vierailija
15/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vanhuspuolelle saat kuivittaa oikein urakalla. Luppoaikaa ei ole.

Vierailija
16/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ennen kuin sairastut. Yötyöt ei ole ihmisille.

Vierailija
17/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon olen ollut nyt, ja tänään alkoi toinen viikko.

-Ap

Odota ensimmäistä tilinauhaa,voi kummasti löytyä taas jaksamista.Öitä maksetaan hyvin.

Vierailija
18/18 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin, mutta pidin koiden ja muiden hyönteisten makua vastenmielisenä. Myöskään lentäminen ei oikein onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän