Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla sietämätöntä ahdistusta jos ystävät ei vastaa?

Vierailija
22.05.2021 |

Mulla on ollut aika rankka viikko, ja ahdistuneisuus ollut voimakasta. Häiriö diagnosoitu useampi vuosi sitten, ja käyty terapiassa kolme vuotta.

Nykyään menee paremmin, mutta nyt raskaan viikon jälkeen olo on tosi raskas. Mulle pahinta on torjuntakokemukset, ja tällä hetkellä tuntuu et pää räjähtää kun kaverit ei oikeen vastaile viesteihin. Tiedän että on normaalia, ettei kaikki vaan voi heti vastata. Mulle se tuntuu elämää tärkeämmältä, et laittaisi edes että vastaan myöhemmin tai muuta vastaavaa. Mun päähän sattuu enkä pysty tekemään mitään, tuntuu et on vaikea pitää silmiä auki ja edes kirjoittaa tätä. Tuntuu jollain tavalla jo "pakko-oireiselta", et tulispa vaan se viesti jo.

En edes tiedä miksi kirjoitan, ehkä se auttaa kun julkaisee ajatukset jollekin. Mulla on niin merkityksetön olo että ihan sattuu. Ja traumoja on kyllä lapsuudesta asti. Pienetkin osoitukset, kuten "roikkumaan jätöt", tuntuu laukaisevan nämä kaikista pahiten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tutulta, näissä tilanteissa koitan saada ajatukset muualle ja väkisin muistella jotain positiivista vaikka kuvienkin kautta. Iloiset leffat auttaa. Tuota oloa on muiden liki mahdoton ymmärtää jos ei sitä itse koe tai ole kokenut. Itselläni näitä ajoittain tulee myös ja jos tarpeeksi aikaa menee niin melkein silti unohtaa miten vaikea se olotila onkaan. Voimia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla