Apua! Mustapäät nivustaipeissa!!
Osaako kukaan kertoa, miten noista pääsee eroon?
Hygienian puutteesta ei ole kysymys.
Olen yrittänyt puristaa niitä, ei tule ulos mitään.
Apua!
Kommentit (10)
Helistä avainnippua ja sano topakasti Ei!
Ei ole punkkeja vaan ihan oikeita mustapäitä.
Help!
Olenko muka ainoa??
Sama mulla ja myös ihan patteja tulee. Laihduttaminen, sokerin, alkoholin välttäminen ja tupakoinnin lopettaminen hillinnyt.
Olisko ihan vain karvatuppeja? Eli siis sen karvan ympärillä on sellainen tummempi rinkula, niin olisiko niitä?
Anna olla. Mitä ne siellä haittaa, jos eivät ole kipeitä. Vaihda pesuaine johonkin Lactolineen tms. äläkä räplää niitä, etteivät tulehdu.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla ja myös ihan patteja tulee. Laihduttaminen, sokerin, alkoholin välttäminen ja tupakoinnin lopettaminen hillinnyt.
Ei tämä tuota HS:ää ole. Olen normaalipainoinen, raitis, tosin tupakoin ja en karta sokeria.
Osta salisyylihappoa sisältävä pesuaine esim. Cerave SA Cleanser. Anna vaikuttaa muutama minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Mitä ne siellä haittaa, jos eivät ole kipeitä. Vaihda pesuaine johonkin Lactolineen tms. äläkä räplää niitä, etteivät tulehdu.
Lactacyd on myös hyvä, enemmän maitohappoa kuin Lactolinessa.
Mustapäihin toimii parhaiten salisyylihappo tosin, se on rasvaliukoinen happo joka pääsee ihohuokosen sisälle.
Minullakin on muutama. Siellähän ne on. Aluksi koitin puristaa mutta sen jälkeen olen antanut olla.
Voiko olla punkkeja!?