Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen?
Olen yrittänyt upata paria minulle olennaista keskustelua, mutta saan vain tekstin "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Mikä juttu tämä on? Onko sanassa "up" jotakin erityistä, mitä pitää tarkastaa? Oletteko huomanneet saman?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella kirjoittamaan esim. Hítlèr, nèékèri, màahaŋmuuŧŧaja, tèrròrísŧí, pàrŧàlapsí sekä joukko muita sanoja tuolla tavalla.
Sillä lailla saatte vielä puhua ikäänkuin omalla tavallanne.
Paitsi että täällä on oikeasti kielletty ihan tavallisiakin sanoja koska ne loukkaa moden herkkää hipiää.
Eiköhän tällä palstalla ole enemmän kuin yksi mode. Eikä varmaan kaikki ole samaa mieltä siitä, mitkä sanat pitäisi olla kiellettyjä.
Aihe vapaa otsikon läpi menee aina.Jos en huomaa olen Keskutelu ja vastaan asialiseti,muuten aina.Ilmoitaakomentisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen. En ole katsonut myöhemmin onko julkaistu?
Itse kirjoitan herkät sanat tahallani väärin, niin monta viestiä on juuttunut tuohon sensuurin mustaan aukkoon. Vääriä mielipiteitä ei saa ajatella tai kirjoittaa.
Olen tänään monta kertaa yrittänyt lähettää täysin normaalin kommentin ketjuun missä puhutaan pienistä koppero asunnoista, olin kertomassa kuinka vanha äitini asui ison perheen kanssa pienessä tuvassa ja inhosi sitä. Vaikka kuinka muokkaisin viestiä saan "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" mitä helkkaria..
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään monta kertaa yrittänyt lähettää täysin normaalin kommentin ketjuun missä puhutaan pienistä koppero asunnoista, olin kertomassa kuinka vanha äitini asui ison perheen kanssa pienessä tuvassa ja inhosi sitä. Vaikka kuinka muokkaisin viestiä saan "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" mitä helkkaria..
Mäkin yritin joku aika sitten kommentoida kotitreenikeskusteluun eikä mennyt millään läpi. Viestissä ei ollut mitään kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin yritin joku aika sitten kommentoida kotitreenikeskusteluun eikä mennyt millään läpi. Viestissä ei ollut mitään kiellettyä.
Sulla oli sitten sama kuin mulla, ei mitään väärää tai loukkaavaa viestissä, ihan perus jorinoita ja sensuuri iskee silti ilman "triggeri" sanoja.
En ymmärrä miksei tämän palstan robottia/modea pistetä ojennukseen, tahallaanko saavat häiriköidä normaalikeskusteluja poistelemalla mielivaltaisesti viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään jos viesti jää kerran sensuuriin, sitä ei julkaista enää, vaikka muokkaisit yksittäisiä sanoja. Pitää kirjoittaa alusta asti uusi ja tarpeeksi erilainen viesti, ettei sitä tunnisteta samaksi. Joku ystävällisesti kertoi tämän minulle pari viikkoa sitten kun hajoilin palstalla pahasti yrittäessäni varmaan kahdettakymmenettä kertaa lähettää ihan normaalia viestiä :D
Vierailija kirjoitti:
Up
täällä pyörii toi u ja pee tyyppi. Up eui tarkoita mitään. Yhdessäkin kejussa oli vissiin viistoista uppia. Raskasta koettaa löytää seasta kun joku vaan hokee up up.
Toinen on se 0/5,luulee olevansa kauheen fiksu arvostellessaan aloituksia. Ei tuu mieleen että aloittajalle saattaa olla päivää helpottava,kun on saanut kirjoitettua jotakin. Sitten hänen nollakauttaviidelleen se onkin paskaa.
Ei pitäs teilata mutta teilaan kuiteskin. Joutas lopettaa moiset uppaukset ja nollaukset.
Mulla jäi kerran haaviin viesti jossa kommentoin teollista kalastamistapaa jossa käytetään verkkoja. Ei mikään muutos tehnyt siitä julkaisukelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella kirjoittamaan esim. Hítlèr, nèékèri, màahaŋmuuŧŧaja, tèrròrísŧí, pàrŧàlapsí sekä joukko muita sanoja tuolla tavalla.
Sillä lailla saatte vielä puhua ikäänkuin omalla tavallanne.
Mikä on pàrŧàlapsí?
Toinen yläpeukuttajista
Parta lapsi
Parta jeesus
Kirjoittajan ip-osoite on pannassa.
Itsekkin olen huomannut, että jos joku kirjoitus estetään, niin sen editointikaan ei tuota sen kummempaa tulosta. Aina on vaan estetty. Sama, vaikka vaihtaisi selianta, tms. joskus auttaa, kun vaan aloittaa kokonaan uusiksi koko kommentoinnin, jakaa viestin useampaan erään, jakaa sanoja vaikka välilyönnillä erilleen, tms.
Mutta ei täällä ole oikeasti yhtään moderaattoria, vaan automatiikka hoitaa kaiken. Joku katselee sen perään ja muuttaa tarvittaessa asetuksia.
Ja yksikään 'julkaistaan hyväksynnän jälkeen' kommentin saanut kirjoitus EI OLE ilmestynyt.
Eikö olisi rehellisempää jos lukisi "Kommenttiasi ei tulla ikinä hyväksymään ja julkaisemaan"
Jotain on yön aikana tehty palstalle kun ei tunnu viestit menevän enää läpi.
Osa noista sanoista on oikeasti vihamielisiä, eikä niitä tarvitsisi kenenkään käyttää.