Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen?

Vierailija
22.05.2021 |

Olen yrittänyt upata paria minulle olennaista keskustelua, mutta saan vain tekstin "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Mikä juttu tämä on? Onko sanassa "up" jotakin erityistä, mitä pitää tarkastaa? Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella kirjoittamaan esim. Hítlèr, nèékèri, màahaŋmuuŧŧaja, tèrròrísŧí, pàrŧàlapsí sekä joukko muita sanoja tuolla tavalla.

Sillä lailla saatte vielä puhua ikäänkuin omalla tavallanne.

Osa noista sanoista on oikeasti vihamielisiä, eikä niitä tarvitsisi kenenkään käyttää. 

Vierailija
22/38 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella kirjoittamaan esim. Hítlèr, nèékèri, màahaŋmuuŧŧaja, tèrròrísŧí, pàrŧàlapsí sekä joukko muita sanoja tuolla tavalla.

Paitsi että täällä on oikeasti kielletty ihan tavallisiakin sanoja koska ne loukkaa moden herkkää hipiää.

Eiköhän tällä palstalla ole enemmän kuin yksi mode. Eikä varmaan kaikki ole samaa mieltä siitä, mitkä sanat pitäisi olla kiellettyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaa otsikon läpi menee aina.Jos en huomaa olen Keskutelu ja vastaan asialiseti,muuten aina.Ilmoitaakomentisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen. En ole katsonut myöhemmin onko julkaistu?

Vierailija
24/38 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitan herkät sanat tahallani väärin, niin monta viestiä on juuttunut tuohon sensuurin mustaan aukkoon. Vääriä mielipiteitä ei saa ajatella tai kirjoittaa.

Vierailija
25/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään monta kertaa yrittänyt lähettää täysin normaalin kommentin ketjuun missä puhutaan pienistä koppero asunnoista, olin kertomassa kuinka vanha äitini asui ison perheen kanssa pienessä tuvassa ja inhosi sitä. Vaikka kuinka muokkaisin viestiä saan "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" mitä helkkaria..

Vierailija
26/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään monta kertaa yrittänyt lähettää täysin normaalin kommentin ketjuun missä puhutaan pienistä koppero asunnoista, olin kertomassa kuinka vanha äitini asui ison perheen kanssa pienessä tuvassa ja inhosi sitä. Vaikka kuinka muokkaisin viestiä saan "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" mitä helkkaria..

Mäkin yritin joku aika sitten kommentoida kotitreenikeskusteluun eikä mennyt millään läpi. Viestissä ei ollut mitään kiellettyä.

Vierailija
27/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin yritin joku aika sitten kommentoida kotitreenikeskusteluun eikä mennyt millään läpi. Viestissä ei ollut mitään kiellettyä.

Sulla oli sitten sama kuin mulla, ei mitään väärää tai loukkaavaa viestissä, ihan perus jorinoita ja sensuuri iskee silti ilman "triggeri" sanoja. 

En ymmärrä miksei tämän palstan robottia/modea pistetä ojennukseen, tahallaanko saavat häiriköidä normaalikeskusteluja poistelemalla mielivaltaisesti viestejä? 

Vierailija
28/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkasäkki.

Vierailija
29/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jos viesti jää kerran sensuuriin, sitä ei julkaista enää, vaikka muokkaisit yksittäisiä sanoja. Pitää kirjoittaa alusta asti uusi ja tarpeeksi erilainen viesti, ettei sitä tunnisteta samaksi. Joku ystävällisesti kertoi tämän minulle pari viikkoa sitten kun hajoilin palstalla pahasti yrittäessäni varmaan kahdettakymmenettä kertaa lähettää ihan normaalia viestiä :D

Vierailija
30/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

täällä pyörii toi u ja pee tyyppi. Up eui tarkoita mitään. Yhdessäkin kejussa oli vissiin viistoista uppia. Raskasta koettaa löytää seasta kun joku vaan hokee up up. 

Toinen on se 0/5,luulee olevansa kauheen fiksu arvostellessaan aloituksia. Ei tuu mieleen että aloittajalle saattaa olla päivää helpottava,kun on saanut kirjoitettua jotakin. Sitten hänen nollakauttaviidelleen se onkin paskaa.

Ei pitäs teilata mutta teilaan kuiteskin. Joutas lopettaa moiset uppaukset ja nollaukset.

Vierailija
31/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran haaviin viesti jossa kommentoin teollista kalastamistapaa jossa käytetään verkkoja. Ei mikään muutos tehnyt siitä julkaisukelpoista.

Vierailija
32/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pàrŧàlapsí?

Toinen yläpeukuttajista

Parta lapsi

Parta jeesus

Vierailija
33/38 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
34/38 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajan ip-osoite on pannassa.

Vierailija
35/38 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen huomannut, että jos joku kirjoitus estetään, niin sen editointikaan ei tuota sen kummempaa tulosta. Aina on vaan estetty. Sama, vaikka vaihtaisi selianta, tms. joskus auttaa, kun vaan aloittaa kokonaan uusiksi koko kommentoinnin, jakaa viestin useampaan erään, jakaa sanoja vaikka välilyönnillä erilleen, tms.

Mutta ei täällä ole oikeasti yhtään moderaattoria, vaan automatiikka hoitaa kaiken. Joku katselee sen perään ja muuttaa tarvittaessa asetuksia.

Ja yksikään 'julkaistaan hyväksynnän jälkeen' kommentin saanut kirjoitus EI OLE ilmestynyt.

Vierailija
36/38 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi rehellisempää jos lukisi "Kommenttiasi ei tulla ikinä hyväksymään ja julkaisemaan"

Vierailija
37/38 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on yön aikana tehty palstalle kun ei tunnu viestit menevän enää läpi.

Vierailija
38/38 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R S K U T A T R O L L A A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi