Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen?
Olen yrittänyt upata paria minulle olennaista keskustelua, mutta saan vain tekstin "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Mikä juttu tämä on? Onko sanassa "up" jotakin erityistä, mitä pitää tarkastaa? Oletteko huomanneet saman?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Viittaa miehen erektioon?
heh!
ap
jotkut sanat ovat kiellettyjä. ehkä myös tuo nykyisin, jos sillä vaan "upataan" omaa ketjua mihin ei tule vastauksia etkä saa mitään järkevää siihen kirjoitettua.
Yritin just tähän ketjuun, eikä tule läpi. 🤔
Outo palsta.
Ei onnistunut upittaminen... Onpa kummallista tosiaan. 🤔
Hmm... jos "uppaus" on nyt sitten kielletty, olisi siitä hyvä tiedottaa vaikka etusivulla.
Minulla on jäänyt haaviin monia täysin neutraaleja viestejä missä ei ole yhtään "kiellettyä sanaa" mutta ei julkaista, sotivat yleistä mielipidettä vastaan, ehkäpä siinä syy..sairaaksi on kyllä touhu mennyt.
Mina olen joskus kaantanyt sanasta sanan USAlaisen sanomalehden otsikon ja harkintaan meni.
Ihmeellinen sensuuri vallalla Suomessa.
Outoa, että ihan tavallisia kommentteja ei julkaista kun samaan aikaan tuo aivan sairas tyyppi aloittaa yhä uuden aloituksen.
Tämä palsta on mennyt kuukausi kuukaudelta enemmän mahdottomaksi kirjoittaa vähänkään pidempiä viestejä ilman että siellä on joku neutraali sana joka ei mene läpi. Tällä menolla tämä palsta on täysin kirjoituskelvoton vuoden sisään.
Aloituksissa ei taida olla suodatusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on mennyt kuukausi kuukaudelta enemmän mahdottomaksi kirjoittaa vähänkään pidempiä viestejä ilman että siellä on joku neutraali sana joka ei mene läpi. Tällä menolla tämä palsta on täysin kirjoituskelvoton vuoden sisään.
Unohdit mainita että kun saa viestin kirjoitettua niin että se vihdoin menee läpi, niin ketju on jo poistunut
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä julkasta.
Jos kommentti menee "tarkistukseen", sitä ei julkaista koskaan ja koko ketju katoaa aika pian.
Isoveli valvoo, ajatuspoliisin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä julkasta.
Jos kommentti menee "tarkistukseen", sitä ei julkaista koskaan ja koko ketju katoaa aika pian.
Isoveli valvoo, ajatuspoliisin kanssa.
Kyllä julkaistaan jos se on asiallinen.
Jos vaan postaa "up" tosi usein, floodspam-preventer ohjelmisto voi luulla botiksi ja hälyttää moden niitä tsekkaamaan.
Tarinan opetus: tee asiallinen postaus joka lisää jotain keskusteluun, äläkä vain nosta kuollutta keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jäänyt haaviin monia täysin neutraaleja viestejä missä ei ole yhtään "kiellettyä sanaa" mutta ei julkaista, sotivat yleistä mielipidettä vastaan, ehkäpä siinä syy..sairaaksi on kyllä touhu mennyt.
Ei kuulosta oikein uskottavalta. Tuohan tarkoittaisi, että joku mode lukee KAIKKI viestit sillä hetkellä kun ne kirjoitetaan. Ei niillä niin paljon ole aikaa. Todennäköisesti kommenteissasi on ollut joku sana, jota et itse koe kielletyksi mutta se kuitenkin on sitä.
Esimerkiksi väkivaltarikoksista ei voi puhua tietyillä tekonimikkeillä, koska näitä sanoja on ilmeisesti käytetty niin paljon vihakirjoitteluun joissa fantasioidaan kyseisistä teoista. Näin on ollut siitä lähtien kun tietynlaiset mieskirjoittajat valtasivat palstan.
Onko kenenkään kommenttia oikeasti hyväksytty tuon jälkeen?
Ainakaan yksikään oma kommenttini ei ole ilmestynyt näkyviin. Mietin, lukeeko niitä oikeasti kukaan, vai menevätkö suoraan roskiin.
Todella turhauttavaa kyllä, jos olen kirjoittanut pitkänkin kommentin, eikä se sitten tule näkyviin. Ei edes ilmoiteta syytä, että tämä tai tuo sana on nyt kielletty.
Viittaa miehen erektioon?