Seksiä ensitreffeillä
Kannatan.
Olen niin monesti joutunut dumppaamaan kundin, joka on muuten vaikuttanut kivalta ja kiinnostus molemminpuolista, mutta seksi ei ole toiminut alkuunkaan. Muutaman kerran olen antanut armoa ja ajatellut, että ehkä se siitä vielä käpy oravan puuhun ajaa, mutta ei.
Olen siis nainen ja kyllä koeajo kannattaa tehdä mahdollisimman pian, autolla ja miehellä. Erottaa jyvät akanoista heti.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen antaa eka treffeillä peppua, niin on vaimomatskua.
Amen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen
Entä jos mies ei vuosien jälkeenkään halua kakkosta, vaikka vaimo sitä ehdottaa? Mitä matskua mies silloin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen
Entä jos mies ei vuosien jälkeenkään halua kakkosta, vaikka vaimo sitä ehdottaa? Mitä matskua mies silloin on?
Sellainen jolla on erilaiset maut seksin suhteen. Kaikki ei pidä samoista asioista. Vaihtoon vaan sellaiseen, joka haluaa kokeilla avoimesti eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen
? Mitä tuo amen tarkoittaa? Oletko muka rämpytellyt loordin orkesterissa
Totta. Jos kumppani ehtii ensi treffeillä peniksen käsikosketukseen asti, paluuta ei hänellä ole. Ei liene omituista, että kun isoa melaa on tarjolla, siihen tarraudutaan kaksin käsin. Kai sellaisen näkeminen ja koskettelu kiihottaa. Ihan niin kuin minua rintojen ja pepun. Jos pääsen ne näkemään ja käsilläni tuntemaan, on kalu heti pystyssä ja kivikova. Ei tarvitse päästä käsillä edes reisien väliin, kun olen jo ohittanut "no return point"in.
Itsellä noin puolet ensikerroista on päättynyt rakasteluun, ei siis panoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toisia mahdollisuuksia. On heti oltava kuin ammattimainen seksitähti.
Kyllähän se paineita ihmisille asettaa, mutta niin se vain on.
.. törkeyksien hokeminen, tyyliin ihana pi**u.
Outoa. Jos mulle miehenä jokin nainen sanoo, ja vaikka hokisi paljonkin, että "ihana kalu"/"komea kulli", niin en todellakaan pitäisi sitä pahana asiana, vaan todennäköisesti paisuisin ylpeydestä vielä lisää paksuutta, pituutta ja kovuutta.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Jos kumppani ehtii ensi treffeillä peniksen käsikosketukseen asti, paluuta ei hänellä ole. Ei liene omituista, että kun isoa melaa on tarjolla, siihen tarraudutaan kaksin käsin. Kai sellaisen näkeminen ja koskettelu kiihottaa. Ihan niin kuin minua rintojen ja pepun. Jos pääsen ne näkemään ja käsilläni tuntemaan, on kalu heti pystyssä ja kivikova. Ei tarvitse päästä käsillä edes reisien väliin, kun olen jo ohittanut "no return point"in.
Itsellä noin puolet ensikerroista on päättynyt rakasteluun, ei siis panoon.
hyvä poika Päättynyt rakasteluun, ei siis panoon...
Hei ihmiset! Itse pidän naisista jotka näkee mut ihmisenä. Joiden maailma ei koostu pelkästä materiasta tai elämää ei määritä raha tai omaisuus. Seksissä parasta on antaa kun saa ja saaminen kun on antanut. Yksinkertainen on kaunista ja monimutkainen on usein hankalaa. Pitäkää huolta! Pus!
Ensitreffeillä olisi oltava tarjolla heti kakkosta. Kuka sitä ykköstä enää nykymaailman aikana.
Entä jos mies sanoo nussiessa , saat...nan ihana pillu.. vedätkö siitäkin herneen nenuun? Minun mies sanoi nuin ekatreffeillä ja olihan se minusta kuumaa..ja jatkuu edelleen vuodesta toiseen.