Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat pyykinpesussa käytettävät tuoksut?

Vierailija
22.05.2021 |

Kerro vinkkisi, rakastan puhtaan pyykin tuoksua!
Tykästyin etenkin siihen frozen forest huuhteluaineeseen, mutta en ole löytänyt sitä nyt mistään. Ilmianna omat suosikkisi!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan ymmärtänyt, miksi pyykkien edes pitäisi tuoksua miltään, joten kaikki pyykinpesun yhteydessä käyttämäni aineet ovat tuoksuttomia.

Sama juttu. Minua kauhistuttaa ajatus, että vaatteistani tulisi yksi tuoksu, deodorantista toinen ja hajuvedestä kolmas. Karmea tuoksujen sekamelska, eli haju lopputuloksena. Käytän myös hajusteetonta saippuaa ja hajusteetonta dödöä. Jos haluan joltain tuoksua, laitan hajuvettä hyvin, hyvin vähän.

Vierailija
22/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu käyttää jotain vahvasti tuoksuvaa huuhteluainetta ja ilmeisesti myös pyykinpesuainetta. Hänestä lähtee erittäin epämiellyttävä haju, vaikka kyseessä on siis todella siisti ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surf laventeli ja jasmiini

Vierailija
24/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan ymmärtänyt, miksi pyykkien edes pitäisi tuoksua miltään, joten kaikki pyykinpesun yhteydessä käyttämäni aineet ovat tuoksuttomia.

Sama juttu. Minua kauhistuttaa ajatus, että vaatteistani tulisi yksi tuoksu, deodorantista toinen ja hajuvedestä kolmas. Karmea tuoksujen sekamelska, eli haju lopputuloksena. Käytän myös hajusteetonta saippuaa ja hajusteetonta dödöä. Jos haluan joltain tuoksua, laitan hajuvettä hyvin, hyvin vähän.

Tuoksut ovat ihania. Tykkään.

Vierailija
25/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain päänsäryn pelkästään tätä ketjua lukemalla.

Vierailija
26/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain päänsäryn pelkästään tätä ketjua lukemalla.

No älä lue.

Minä vaihtelen tuoksuja säännöllisesti, yleensä käytän laventelin tuoksuista huuhteluainetta. Pesunesteen tuoksulla ei ole niin väliä kun se huuhtoutuu kuitenkin pois.

Vierailija
27/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä huuhteluainetta, tuoksullista pesuainetta käytän. Mielenkiintoisen kuuloinen tuo laventeli. Pidän sen tuoksusta. Mitä luulette, olisiko se ihan pöhköä koittaa sitä ja tuoksutonta pesuainetta?

Vierailija
28/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Method – pink freesia. Tykännyt myös siitä Comfortista missä vauvan kuva. Pahin oli joku Pirkan hedelmäpommi, haisi ihan oksennukselle! Ehkä olen joskus antanut ylen jonkun hedelmädrinkin…

Vierailija
29/30 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marseille -saippua. Sitrus, laventeli tai ruusu originaalin lisäksi käy. Siinä se. Muita hajuja inhoan pyykissä.

Vierailija
30/30 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuton paras. Joskus ostin kirpparilta lapselle haalarin. Pesin tuoksuttomalla kolme kertaa ja kas, aina vain Omo haisi. Haalari jatkoi matkaansa muualle. Talopesulassa huomannut, että mitä köyhempi tyyppi, sen varmemmin voimakastuoksuinen pesuaine. Mitä sillä yritetään peittää?

Puhdas pyykki ei haise, eikä aiheuta allergioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme