Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko miehesi/vaimosi perheen kanssa toimeen?

Vierailija
22.05.2021 |

Minulla on usein vaikeuksia tulla juttuun mieheni perheen kanssa, olo on aina jotenkin vaivaantunut kun heidät näkee. Miehen isällä on niin erikoinen huumorintaju, piikittelee minulle ym. aina kun sinne menee tulee tunne etten ole yksi heistä :( olo on jotenkin ulkopuolinen. Joskus miehen läheiset kohtelevat minua kun jotain ilmaa, eivät kysele kuulumisia jne. tämän takia näen heitä vain harvoin kuin ehkä jossain pakonomaisissa tilanteissa (juhlat). Miten muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kaikken heidän kanssa toimeen erinomaisesti. Mieheni perhe ja lähisukulaiset ovat läheisiä keskenään ja minut on otettu avosylin vastaan.

Vierailija
2/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti on puolihullu työnarkomaani jota ei jaksa kukaan eikä olla tekemisissä hänen kanssaan kuin pari kertaa vuodessa. Todellä kylmä ja ilkeä ihminen. Miehen isää ei kiinnosta meidän tekemiset. Hänellä on lisäksi niin nuori puoliso että ollaan miehen kanssa molemmat ihan vaivautuneita joten hyvä vaan kun appi ei oo yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mutta en ole missään vaiheessa pyrkinytkään läheisiin väleihin heidän kanssaan. Tapaan kerran, max kaksi kertaa vuodessa. Useimmiten puoliso käy yksin heillä kylässä, toki nyt korona-aikana ei ole käynyt hänkään kuin harvakseltaan.

Vierailija
4/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole kuin eläkeikäinen sisko, joka on miestäni 18 vuotta vanhempi, eikä juurikaan olla tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän