Koen olevani liian intellectuelli tälle palstalle
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
mitä mieltä oot onko higgsin bosomit silareita?
Luomuja on ja siksi ne hiukkasen kiihdyttää minua kuin Cernissä konsanaan.
Voithan sinä itse laatia juuri niin intellektuelleja aloituksia kuin haluat, ja toivoa että ne ottavat tuulta alleen. Tai sitten voit etsiä jonkun toisen keskustelupalstan. Tiede-lehden sivuilla on muistaakseni ainakin ollut tiedeaiheita käsittelevä keskustelupalsta.
Itse koen olevani liian pectus-pastilli tänne. Raikastava ja samalla perinteinen.
No mistä tämä "intellectuelli" haluaa keskustella?
Tosi on, että täysin anonyymilla ja löysästi moderoidulla palstalla tulee tyhmääkin mölinää.
Mutta fiksumpaa juttua täällä on kuin vaikka Suomi24...
Ei muuta kirjoitti:
No miksi olet palstalla? Opettele seuraavaksi kirjoittamaan "intellectuelli" oikein eli intellektualli niin katu-uskottavuus paranee.
Hyvat ihmiset, lopettakaa tuon katu-uskottavuuden kaytto! Se on amerikkalaisten mustien jengilaisten sanastoa kun on muutaman tappanut.
Olemme löytäneet älykön, joka ei osaa kirjoittaa sanaa intellektuelli oikein. Vau.
En voi olla cicattamatta 😆
Paranna maailmaa walaisemalla palstaa wiisaudellasi! ✨🤩
Ei muuta kirjoitti:
No miksi olet palstalla? Opettele seuraavaksi kirjoittamaan "intellectuelli" oikein eli intellektualli niin katu-uskottavuus paranee.
Opettele itse kirjoittamaan intellektuElli ennen kuin alat pätemään toisen oikeinkirjoituksesta. Yleensä kun jengi tulee huomauttamaan toiselle että sana on kirjoitettu väärin niin jossain toisessa sanassa on yhdys_sana_virheitä tjsp, aika harvoin se sana johon korjaus kohdistuu on kirjoitettu itsekin väärin. Sulta se onnistui, onneks olkoon!
Sitä on liikkeellä. Juo viinaa, se helpottaa.