Mitä miehen mielessä liikkuu silloin kun hän saa tyttölapsen vs poikalapsen?
Kommentit (45)
Samalta tuntuu. Maailman hienoin fiilis ihan molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoin kovasti tyttöä. Olisin halunnut seurata aivan itsestäni poikkeavan ihmisyksilön kasvua ja kehitystä. Tuli kaksi poikaa, jotka ovat minulle toiveestani huolimatta äärettömän rakkaita.
M47
Juuri näin. Toiveita voi olla, mutta aikuinen ymmärtää, ettei lasta tilata kuin katalogista.
Kuulostat hyvältä isältä ja mieheltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoin kovasti tyttöä. Olisin halunnut seurata aivan itsestäni poikkeavan ihmisyksilön kasvua ja kehitystä. Tuli kaksi poikaa, jotka ovat minulle toiveestani huolimatta äärettömän rakkaita.
M47Juuri näin. Toiveita voi olla, mutta aikuinen ymmärtää, ettei lasta tilata kuin katalogista.
Kuulostat hyvältä isältä ja mieheltä. :)
Olipa kauniisti sanottu. Kiitos.
Sama rakkaus siellä pyörii tulipa kumpi vaan.
Poika oli pettymys, tyttö toiveiden täyttymys. Pätee edelleen.
Isä
Uskomatonta paskanjauhantaa tämäkin palsta täynnä.
Valtaosa miehistä rakastaisi sitä tyttöä ihan yhtä paljon kuin poikaa.
Tytär on turvana tutisevalle. Poika hylkää kun parkinsson vaivaa, eikä pysty enää asumaan yksin. Tytär huolehtii.
Ja tietysti nyt joku tulee pätemään että älä yleistä, meilläkin naapurin kaiman koirankusettajan saunakaveri, reiska 47v, pitää niin hyvää huolta isukistaan kun siskolikka on katkaissut välit ja huitelee maailmalla leirinseuraajana keskiajalla.
Jepjep. Kyllä se vaan menee päinvastoin ja poikkeus vahvistaa säännöt.
Pelimies sai tyttöjä uuden naisen kanssa, liekö enää uskaltaa tehdä lapsia tulisi vaan lisää tyttöjä miehen "kauhuksi" perheeseen. Olisiko saanut poikia ex-naisen kanssa, koska nainen sai pojan uuden miehen kanssa. Kakkosnaiset vaikuttavat asioiden kulkuun.
Miehen sperma määrittää sukupuolen, jotta tekisi paremmin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa tyttöjä ja miehet poikia. Molemmat pettyy jos tulee toinen, mutta oppivat useinmiten kuitenkin rakastamaan lastaan sukupuolesta huolimatta.
Esim. Prinssi Charles toivoi tyttöä, joten ei mene noin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saman suuntaisia asioita kuin sillä naisellakin.
Eli tyttöön tulee tiiviimpi suhde ja siksi toivotumpi?
Minä olen isä ja toivoin tyttöä. Ja tytär meille syntyi.
Alusta asti oli selvää, että meille tulee vain yksi lapsi. Miehet ovat mielestäni koekappaleita. Hajonta miesten kesken on valtava. Tunnen muutaman kaltaiseni keskiluokkaisen perheen, joissa hyvistä aikomuksista huolimatta poika on syrjäytynyt täysin. Tunnen myös perheitä, joilla on elämänhallinnassa isoja vaikeuksia. Yksikään näiden perheiden tytär ei ole missään katuojassa. Kaikki tilastot tukevat näitä omia suppean otannan havaintojani.
Jos perheeseen on tarkoitus hankkia vain yksi lapsi, rationaalinen toivomus on mielestäni tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa tyttöjä ja miehet poikia. Molemmat pettyy jos tulee toinen, mutta oppivat useinmiten kuitenkin rakastamaan lastaan sukupuolesta huolimatta.
Esim. Prinssi Charles toivoi tyttöä, joten ei mene noin.
🤢🤮
Molemmissa tapauksissa tunne oli: voi ei, tämä tulee vielä kalliiksi.
Kun meillä oli kaksi tytärtä se oli vaimoni joka halusi vielä kolmannen lapsen kun halusi saada vielä pojan. No kolmas tyttöhän siitä syntyi silti. Täytyy nyt katsoa kokeillaanko vielä että tulisiko neljännestä poika, kun se tuntuu olevan vaimolleni niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta paskanjauhantaa tämäkin palsta täynnä.
Valtaosa miehistä rakastaisi sitä tyttöä ihan yhtä paljon kuin poikaa.
Joo, mutta kyllä ihmisillä erilaisia toiveita tähän liittyy. Ei se tarkoita, eteikö omaa lastaan silti rakastaisi. Toivoin tyttöä erittäin paljon ja petyin kuullessani saavani pojan, joita tuli lopulta 3. Rakastan heitä tietysti maasta taivaaseen.
Mun isälle oli kuulemma alusta asti arvannut että on tulossa tyttö ja puhunut tytöstä koko odotusajan (äitini on kertonut tämän, ei ole isän omaa legendaa) ja oli siis ollut oikeassa. Ja tyytyväinen tilanteeseen.
Me saimme raskausaikana poikalupauksen, mutta lapsi olikin tyttö. Mieheni sanoi, että suojeluvaistot aktivoituivat ihan eri tavalla, kun selvisi, että lapsi onkin tyttö.
M47