Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään ettei minun tarvitse miellyttää kaikkia naisia

Vierailija
21.05.2021 |

Olen mieheksi hieman lyhyt. Tuon lisäksi, ja luultavasti osittain tuon takia, olen kohdannut paljon ylenkatsetta ja vähättelevää suhtautumista. Usein on tuntunut, että minussa ei ole mitään mikä saisi naiset kiinnostumaan minusta. En ole yhtään pahemman näköinen näinä päivinä, mutta kun luonteenikin on jotenkin poikkeava, on suurin osa naisista kanssani väärällä aaltopituudella.

Tänään eräs nainen hymyili minulle kadulla. Näin tästä naisesta jo kaukaa, että hänessa oli jotain mielenkiintoista. Hän oli mielestäni kivan näköinen, mutta sen lisäksi hänessä (siis olemuksessa ja ehkä ulkoisestikin) oli jotain samaa kuin minussa - jotain hyvin poikkeavaa. En oikeastaan edes yllättynyt että hän näki minussa jotain kiinnostavaa! Minun kohtaloni on näköjään olla harvojen naisten suosiossa, mutta tänään sain muistutuksen että on olemassa pieni joukko viehättäviäkin naisia jotka pitävät minusta. Oli myös kiva saada muistutus siitä että on olemassa naisia jotka ovat kuin minulle räätälöityjä. Kaikkein kivointa oli silti huomata että osa naisista on teräväkatseisia ja että yhdellä pienellä vilkaisulla joku pystyy minustakin löytämään jotain mitä niin moni ei näe edes vuosien jälkeen.

Opin tänään että olemme kaikki todella erilaisia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt enemmän suunnilleen oman mittaista (olen 164) kuin paljon pidemmistä miehistä. Ei se tosin koskaan ole ollut ratkaiseva tekijä, vaan luonne.

Toivottavasti kohtaat vielä jonkun jonka kanssa voit halutessasi jakaa elämää :)

Vierailija
2/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin koulussa aina niihin ei-niin-suosittuihin poikiin (ei tarkoita kilttiksiä, sori). Kaikki ei katsele niitä mahtiuroksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista vaan hymyilytti, kun muisteli viime yötä.

Vierailija
4/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla vähän hidas 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi