Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla normaali ja älykäs ja puhua ja käyttäytyä järkevästi ja

Vierailija
21.05.2021 |

loogisesti, mutta olen outo, ulkonäössä on jotain vinksallaan, sanon jotain tosi kummallista vahingossa. Joka aamu kotoa lähtiessä päätän, että tänään olen parhaimmillani, mutta ei koskaan tule täydellistä onnistumista. Vähintään joku tahra housuissa ikävässä kohdassa, jos käytökseltäni onnistuisin olemaan normaali.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen olet normaali.

Vierailija
2/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Kukaan ei muista sinun mokiasi vaan kaikki miettivät niitä omiaan.

"Muutkin mokaa" on Pauli Hanhiniemen esittämä laulu, muistelen aina sitä kun tulee tehtyä jotain ns epänormaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa normaalia. Kaikki pyrkii johonkin muottiin mitä ei ole edes oikeasti olemassa. Hyväksy itsesi niin olet täydellinen.

Vierailija
4/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut töissä, siis julkisessa asiakaspalveluammatissa vaikka kuinka monta kertaa joku liivi tai paita väärinpäin, saumat ulkona. Ja yhtäkkiä olen sen hoksannut. Mutta tässä vielä ollaan. Musta olisi vaan hauskaa ja jotenkin aitoa elämää nähdä joku jossain paita nurinpäin. Tulisin vaan hyvälle tuulelle.

Vierailija
5/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikeaa olla normaali koska normaalit on niin tyhmiä.

6/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Ihailen niitä hillittyjä naisia, joilla on rypyttömät vaatteet, jokainen hiussuortuva ojennuksessa ja täydellinen meikki naamassa. Kosmetiikkamyymälöissä on tällaista henkilökuntaa. Itse on olen pörrötukkainen peikko, jonka naama kiiltää, ripsiväri on sotkeentunut yläluomeen, paidan hiha repeää kesken päivän, kahvit kaatuu syliin ja silmälasien linssiin ilmestyy tahra. Törmäilen, tiputtelen tavaroita, nauran väärässä kohtaa, en löydä etsimääni, en tiedä milloin mulle puhutaan, joten vastaan silloin, kun ei kysytä ja toisinpäin. Mitähän muuta vielä.

Vierailija
7/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tuollaisia tyyppejä joihin verrata itseään, niin voi tuntea itsensä paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan