Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juuli, 28, räppää ja esittelee estoitta kehoaan: ”Naisen vapaa seksuaalisuus on edelleen provosoivaa”

Vierailija
21.05.2021 |

Juuli Linneo eli räppäri Paha Matami puolustaa naisten oikeutta ilmaista avoimesti seksuaalisuuttaan Sensuroimattomassa Päivärinnassa.

Pahan Matamin musiikkivideoilla Läski ja Träppäsin sun äijän nähdään estotonta menoa, isoja kurveja, hyllyviä takapuolia ja twerkkaamista.

https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/d254db8d-f1e4-469a-a8cf-d4b7…

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin katson sitä räppäävää mummua.

En jaksa käsittää miksi omaa seksuaalisuutta pitää joka paikassa hieroa toisten naamaan.

Vierailija
122/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksismi ja sovinismi on myyty tämän matamin päähän voimaannuttavana asiana.

Joka kerta hävettää kun tämmöisten ajatusvirtaa kuuntelee.

Naisvihaa ja miesten miellyttämistä tollainen on.

Sinä ja muut tässä olette naisvihaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikannut juttua auki koska ei kiinnosta. Samaa pyrstön hetkutusta nähty jo vuosikymmeniä. Aina tulee uusia naisia jotka uskoo "kohahduttavansa", vaikka kyseessä on pelkkä myötähäpeä. Kyllähän Tuksunkin keikoilla porukkaa käy, mutta ei todellakaan ihailemassa vaan katsomassa sirkuspelleä.

Vierailija
124/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva olisi katsoa useampikin video häneltä, mutta löytyy tosi vähän youtubesta. Onko nyt paljon melua tyhjästä?

Vierailija
125/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin katson sitä räppäävää mummua.

En jaksa käsittää miksi omaa seksuaalisuutta pitää joka paikassa hieroa toisten naamaan.

Onko sinulla seksuaalisuudessa jotain ongelmaa?

Vierailija
126/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se twerkkaaminen ollut kulttuurista omimista? Joko Juuli on tehnyt katumusharjoituksensa ja lisännyt sisältövaroitukset videoihin? Sisältävät kuitenkin alistetuilta kulttuureilta omittua perseen hetkutusta, joku voi vielä loukkaantua.

127/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia. 

Mutta olikohan Juuli naukkaillut tai poltellut jotain ennen haastista? Sen verran löysää ääntämistä että veikkaan, että takahuoneessa haisee ruoho. 

Vierailija
128/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tabu. Sitä samaa jauhettiin jo 70-luvulla, kun itse olin teini. Jokaisen sukupolven kai pitää keksiä sama pyörä uusiksi ja sitten muka räväyttää

Minäkin 49vuotiaana ihmettelen, että tätä samaa sontaisten perseiden vatkausta on kateltu nyt kymmeniä ja taas kymmeniä vuosia musavideoissa, oiskohan aika siirtyä jo eteenpäin tämmöisten ilmapää-juulienkin.

En voimaannu ollenkaan hytkyvistä perseistä. Alan vain miettiä ja haistaa sieltä tulevia eritteitä, kaasuja ja ulosteita.

Vierailija
129/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei osaa oikeasti räpätä vaan suosio pitää saada paljaalla pinnalla.

Tuli sama mieleen, kun kuuntelin niitä biisejä. Aika heiveröinen ääni, eikä puolistakaan sanoista saanut selvää. Ei oikein muutenkaan vakuuttanut. Kiima tuolla ainakin on kova.

Vierailija
130/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tahansa avoin sek.suaalisuus on provosoivaa. Ei vain naisten.

En myöskään koe, että kenenkään tarvisi tässä asiassa pohjoismaissa/länsimaissa naisia vapauttaa, mun mielestä sellainen levittelevä sek.suaalisuus voidaan pitää ihan omassa henk.koht jutuissa.

Vierailija
131/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Antaa kaikkien kukkien kukkia. 

Mutta olikohan Juuli naukkaillut tai poltellut jotain ennen haastista? Sen verran löysää ääntämistä että veikkaan, että takahuoneessa haisee ruoho. 

Minä veikkaan että on kehitysvammainen.

Vierailija
132/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö te naiset, että hän on itse valinnut tuon tien, eikä se ole teiltä mitenkään pois? Meitä naisia mahtuu tänne ihan laidasta laitaan. Jos me itse laitetaan toisemme johonkin muottiin, niin me yhä edelleenkin ollaan patriarkaattien orjia, naisvihaajia ja misogynistejä. Vain toisiamme tukemalla ja antamalla jokaisen valita itse elämänsä me voidaan olla vahvoja ja vapaita.

Vierailija
133/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te naiset, että hän on itse valinnut tuon tien, eikä se ole teiltä mitenkään pois? Meitä naisia mahtuu tänne ihan laidasta laitaan. Jos me itse laitetaan toisemme johonkin muottiin, niin me yhä edelleenkin ollaan patriarkaattien orjia, naisvihaajia ja misogynistejä. Vain toisiamme tukemalla ja antamalla jokaisen valita itse elämänsä me voidaan olla vahvoja ja vapaita.

Toiset vatkaa paskareikäänsä, ja toiset tekee jotain järkevää. 

Naisten voimaantumisen typistäminen itsensä paljastelemiseen on toksista ja oksettavaa 

Vierailija
134/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

135/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tahansa avoin sek.suaalisuus on provosoivaa. Ei vain naisten.

En myöskään koe, että kenenkään tarvisi tässä asiassa pohjoismaissa/länsimaissa naisia vapauttaa, mun mielestä sellainen levittelevä sek.suaalisuus voidaan pitää ihan omassa henk.koht jutuissa.

Samaa mieltä. "Voimaannutus" on lähtenyt pienelle laukalle. Sivistyneessä yhteiskunnassa on tietyt, historiaan ja kulttuuriin perustuvat käyttäytymismallit ja vaikka kaikkia näitä malleja muokataan pikku hiljaa yhteiskunnan kehittyessä, niin tällainen huomiohakuinen pyllynvatkaus on mielestäni vain sivistymätöntä eikä todellakaan sellaista "voimaantumista" mitä voimaantumisella aikoinaan tarkoitettiin.  

Vierailija
136/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vapaata siinä on että esittelee kehoaan ja kerskailee että voi paneskella miten huvittaa? Minusta paljon vapaampaa on pukeutua normaalisti ja harrastaa seksiä vain oman elämänkumppanin kanssa.

Ei kumpikaan ole itsessään vapaata. Vapaus tulee siitä, että voi itse VALITA miten pukeutuu, kenen kanssa harrastaa seksiä ja niin edelleen.

Ja kuka estää noita asioita? Onko tämä kyseinen henkilö karannut jostain uskonnollisesta yhteisöstä, vai kuka on hänen tekemisiään rajoittanut? Veikkaan ettei kukaan. Piti vaan keksiä joku muka ylevä tekosyy esitellä itseään. Arvostan enemmän ihan rehellistä itsensäpaljastajaa kadulla. Ne sentään tulee ihan ilman syytä, avaa popliinitakin ja vilauttaa itseään. Ilman mitään selityksiä jostain "voimaantumisista ja seksuaalisuuden vapaudesta". Nää mimmit voisi tehdä samoin, se olisi sentään jotain uutta.

Vierailija
137/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mainostemppu, kuinkahan paljon kuunteluita ja katseluita nainen on saanut jo pelkästään tämän ketjun ansiosta?

Koska siitähän paljastelussa on pitkälti kyse, rahasta.

Vierailija
138/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksismi ja sovinismi on myyty tämän matamin päähän voimaannuttavana asiana.

Joka kerta hävettää kun tämmöisten ajatusvirtaa kuuntelee.

Naisvihaa ja miesten miellyttämistä tollainen on.

Sinä ja muut tässä olette naisvihaajia.

En todellakaan ole, tuo Juuli ja hänen kaltaisensa ovat naisvihaa lietsovia myyriä. Tekevät naiset naurunalaisiksi pelleiksi ja lisäävät raakaa vihaa koko sukupuolta kohtaan, tuokin kehtaa vielä sanoa, että muka tytöt ja naiset ovat kaivanneet hänen kaltaistaan rohkeaa vapauttajaa. Järkyttävää ajattelua. ☹️

Vierailija
139/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset vatkaa paskareikäänsä, ja toiset tekee jotain järkevää. 

Naisten voimaantumisen typistäminen itsensä paljastelemiseen on toksista ja oksettavaa 

Misogynisti sanoo säännöt mikä on järkevää ja mikä ei. Hän kertoo voimallisin ilmaisuin kuinka pahalta hänestä tuntuu kun vanhoja ja turvallisia miesten asettamia naisraameja rikotaan. Liikuttaahan se myös hänen omaa asemaa yhteiskunnassa ja miesten silmissä.

Vierailija
140/203 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololoo.