Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
WW2: Itärintaman merkitys sodan lopputulokseen
21.05.2021 |
Minusta tuntuu että moni ei koskaan kouluaikoinaan, eikä myöhemminkään ymmärtänyt minkälainen merkitys Saksan ja NL välisellä sodalla oli.
Mikä maa soti kaikista eniten Saksaa vastaan 1941-45 ja joilla oli eniten tappioita? Molempiin kysymyksiin vastaus on NL.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Saksa hävisi sodan jo 1939. Ja syy? Öljy
Ja järkisyynä toteamme että turpaan tuli ja kaikille Sakujen liittolaisille. Väärä valinta. Elämä on valintoja. On hyvä tehdä etupäässä hyvin valintoja.
Alue: Aihe vapaa
Olin täysin kyllästynyt ulkomaalaiseen naisystävääni. Olin ollut hänen kanssaan vain... En edes muistanut enää tarkalleen miksi?
Niina oli tullut taas töiden vuoksi luokseni, ulkomaalaisen naisystäväni ollessa töissä. Niinan ihanat silmät... Kaipasin jotakin niissä, kaipasin niistä hehkuvaa yhteenkuuluvuutta, jotain mistä en saanut kiinni, en osannut pukea lauseiksi. "Mikko!... Mikko, minä haluaisin rakastella sun kanssasi" ...Niinan sanat herättivät minut unelmoimasta.
Niina istui päälleni ja laittoi minut hiljalleen sisällensä. Niina tuntui niin hyvältä, paremmalta kuin kukaan aiemmin. Pidin hänen pakaroistaan kiinni, ne olivat niin ihanan pehmeät, enkä pystynyt enää hillitsemään itseäni, laukesin.
Tuntui kuin olisin irroittautunut kehostani ja katsellut itseäni katosta, sydämessä oli outo tunne. Hellyyden puuska tulvahti Niinaa kohtaan... Olinko rakastumassa?