Mikä niissä huppareissa viehättää?
Ovat mun mielestä urheiluvaatteita ja saavat aikaan vähän nuhjuisen olon. En ikinä käyttäisi normaalissa arkielämässä saati juhlissa.. Moni niitä ilmeisesti käyttää. Miksi?
Kommentit (12)
Huppari on kaunis ja käytännöllinen vaate. Käy niin takista kuin sisäpaidastakin. Taskutkin on. Huppu suojaa auringon paahteelta, kylmyydeltä, sateelta ja ihmisten katseilta. Käytän aina hupparia.
N32
Ihanan comfy. Minulla on semmoinen jättisuuri huppari, jonka sisälle mahdun kokonaan kun pistän jalat koukkuun ja sieltä on mukavaa katsoa kylmällä kelillä vaikka leffaa.
Mukavia päällä, helppoja ottaa pois ja laittaa takas = säädellä lämpötilaa, rentoja, taskut, huppu, en keksi miten kukaan niitä voisi inhota. Huppareitakin on monenlaisia. En nyt juhliin ehkä laittais mutta en nyt muista kenenkään muunkaan laittaneen, kavereiden kesken illanistujaisissa taas ihan ok.
Lämmin. En kyllä ole käynyt juhlissa joissa oltaisiin huppareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan comfy. Minulla on semmoinen jättisuuri huppari, jonka sisälle mahdun kokonaan kun pistän jalat koukkuun ja sieltä on mukavaa katsoa kylmällä kelillä vaikka leffaa.
Ulkonako sä leffoja katsot? Meillä on kyllä sisällä ihan yhtä lämmin, oli ulkona pakkasta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonako sä leffoja katsot? Meillä on kyllä sisällä ihan yhtä lämmin, oli ulkona pakkasta tai ei.
On minullakin "lämmin" sisällä; 24 °C. Nukkuessa tuo on suorastaan kuuma joskus, mutta päivisin palelee.
Onko huppari nykyajan rennompi vastine pikkutakille kun monet pitävät sitä sisälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko huppari nykyajan rennompi vastine pikkutakille kun monet pitävät sitä sisälläkin?
Taitaa olla. Antaa erittäin sivistyneen kuvan käyttäjästään..
Ei kai hupparissa sinänsä mitään vikaa ole? Kysymys kuuluu mieluummin, missä sitä käytetään. Kotona ja vapaa-ajalla liikkuessa ihan ok. Lapsilla ja teineillä menee yleisvaatteenakin. Aikuisen työvaate se ei ole, ellei sitten työskentele esimerkiksi liikuntaa vaativissa ulkohommissa.
Kätevä pukea ja riisua, sopivan lämmin, mukava päällä. Ei kiristä eikä purista. Huppu lämmittää tai suojaa vesisateelta/auringolta/tuulelta.
N51