Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monella vanhemmalla naisella on lyhyt kananpeffatukka?

Vierailija
21.05.2021 |

Eikö hiukset enää pysy päässä vai mistä moinen? Itse miehenä arvostan ja rakastan naisten pitkiä hiuksia..

Kommentit (214)

Vierailija
141/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananperseet ovat perseestä.

Yhtä perseestä on miesten harvat hiukset ja harmaa risuparta.

Vierailija
142/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kiinnosta pätkääkään mistä joku peräkammariluuseri ajattelee.

Juuri tällaisen ajatuskulun seurauksena keski-ikäiset tädit pitää itseään ”tyylikkäinä” 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella vanhemmalla ( +30) miehellä on harvat hiukset/ puolikalju. Itse p7dän vahvoista hiuksista miehellä.

Entäs nää kolmekymppiset täysin kaljut. Kammottavia!

Vierailija
144/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisen ajatuskulun seurauksena keski-ikäiset tädit pitää itseään ”tyylikkäinä” 🤣

Miltäs itse näytät? Suomalaista miestä ei voi sanoa tyylikkääksi. Lököfarkut tai pieruverkkarit, epäsiisti tukka,kaljamaha.

Vierailija
145/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella vanhemmalla ( +30) miehellä on harvat hiukset/ puolikalju. Itse p7dän vahvoista hiuksista miehellä.

Entäs nää kolmekymppiset täysin kaljut. Kammottavia!

Sitten siihen vielä lisänä semmoinen joulupukki- parta.....hyi h e l v e t t i.

Vierailija
146/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs keski- ikäiset sedät? 🤣🤣🤣

Vierailija
147/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset jäävät lasten alle. Siis ihan konkreettisesti. pienet lapset menevät siellä täällä tuolla, ja kun hetkeksi menet sohvalle lepäämään, pitkä tukka on kohta lasten tallottavana. Se sattuu.

Vierailija
148/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

feminismin uhreja. siilitukka on varoitusmerkki. kannattaa pysyä kaukana miehiävihaavasta feminististä

Vierailija
149/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sexxxuaalisesti turhautunut mies, joka hsluaa panna tätiä,mutta pääsee tätiä panemasn vain katdomalla pokea ja vetämällä käteen. 🤏🤏🤏

Vierailija
150/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

feminismin uhreja. siilitukka on varoitusmerkki. kannattaa pysyä kaukana miehiävihaavasta feminististä

Onko sulla ap siilitukka alakerrassa vai oletko kalju. Setä kyselee.

Vierailija
151/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lyhyitä hiuksia on pakko leikata säännöllisesti. Useimmiten ne on myös pakko muotoilla käyttäen kaiken maailman aineita.

Pitkille riittää latvojen tasaus pari kertaa vuodessa jonka voi tehdä vaikka itse. Pesu illalla, kuivuvat itsestään, yöksi nutturalle ja aamulla on nätit kiharat. Ei tarvitse aineita eikä muuta muotoilua kuin harjauksen. En todellakaan ymmärrä millä logiikkalla lyhyet olisi helpommat kun niitä on pakko leikata kerran kuussa ja muotoilla joka päivä.

Märillä hiuksilla ei pitäisi mennä nukkumaan. Pari kertaa vuodessa leikkauttaminen ei kaikille hiuslaaduille sovi. Kiharat eivät sovi kaikille. Eivät edes pysy ilman aineita ja huonolla säällä suoristuvat.

Lyhyitä hiuksia ei ole pakko joka kuussa leikata vaan joissain malleissa riittää joka toinen kuukausi. Täällä maksaa alle 30 e. Ei lyhyitäkään tarvitse koko ajan muotoilla vaan pese ja pidä-mallin saa myös.

Oliko muuta?

Ihan turha kuitenkaan toitottaa, että lyhyt tukka on helpompi, kun se ei suurimmalla osalla suomalaisista päde, kun heillä on suorat hiukset.

Vierailija
152/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap siilitukka alakerrassa vai oletko kalju. Setä kyselee.

Setä haluaa pnna sua, ap. Olet selvästi turhautunut sexcuaalisesti. Teikäläiset on parhaita. Setä haluaa paukuttaa sua kunnolla.

Vierailija
153/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lyhyitä hiuksia on pakko leikata säännöllisesti. Useimmiten ne on myös pakko muotoilla käyttäen kaiken maailman aineita.

Pitkille riittää latvojen tasaus pari kertaa vuodessa jonka voi tehdä vaikka itse. Pesu illalla, kuivuvat itsestään, yöksi nutturalle ja aamulla on nätit kiharat. Ei tarvitse aineita eikä muuta muotoilua kuin harjauksen. En todellakaan ymmärrä millä logiikkalla lyhyet olisi helpommat kun niitä on pakko leikata kerran kuussa ja muotoilla joka päivä.

Märillä hiuksilla ei pitäisi mennä nukkumaan. Pari kertaa vuodessa leikkauttaminen ei kaikille hiuslaaduille sovi. Kiharat eivät sovi kaikille. Eivät edes pysy ilman aineita ja huonolla säällä suoristuvat.

Lyhyitä hiuksia ei ole pakko joka kuussa leikata vaan joissain malleissa riittää joka toinen kuukausi. Täällä maksaa alle 30 e. Ei lyhyitäkään tarvitse koko ajan muotoilla vaan pese ja pidä-mallin saa myös.

Oliko muuta?

Ihan turha kuitenkaan toitottaa, että lyhyt tukka on helpompi, kun se ei suurimmalla osalla suomalaisista päde, kun heillä on suorat hiukset.

Onhan sulla putkä tukka, ap. Mä haluan pitää siitä kiinni,vetää kun panen sua. Ensin pistän sut nuokemaan mun pallit , imet niitä, kuin halpa huåra, sitten nuolet mun oeräaukon , sitten mä sidon sug kiinni ja aloitan.

Vierailija
154/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haaveillut pitkään siitä, että pääsen hoitelemaan sut. Mä takaan nautinnon dulle, ap. Mä niin odotan, että olet täällä. Sä haluut, että mä panen sua. Sä haluut.

Vierailija
155/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla heijastinvaljaat päällä? Villadukat ja nastakengät jalassa? Kphta alkaatätien v i s va p i ll u j e n haukkuminen.

Mistä johtuu tämä tätirn huomion hakeminen? Oketko mankunut tädeiltä pillua ja ne eivöt antaneet? Vsi onko mutsisi vttumainen na rkkiämmä? Vai eikö mutsis antanut sulle p l l ua?

Jos nyt kuitenkin kannattaisi ennen syvempää arvostelua opetella oikeinkirjoitus?

Vierailija
156/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen pitää juuri sellaisen kampauksen kuin haluaa. Toinen asia on se fakta, että me miehet emme todellakaan pidä vanhempien naisten lyhyistä hiuksista. Voin vakuuttaa, että emme pidä, vaikkemme sitä koskaan sano.

Vierailija
157/214 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen naisilla on suhteellisen harvinaista, ainakin sellainen miestyyppinen kaljuuntuminen josta osa miehistä kärsii.

Vaikka olisi kuinka ohuet hiukset niin nainen jolla hiuksia kasvaa joka puolella päätä pystyy kasvattamaan polkkapituisen tukan ja sellainen on miljoona kertaa parempi ja seksikkäämpi kuin kananperse. On aika järkkyä etteivät naiset tätä usko tai luulevat kananpersetukan houkuttelevan miehiä.

Ikävää näin neljänkympin jälkeen kun joutuu noita kananperseitä sietämään jos meinaa pukille päästä ilman rahaa.

Vierailija
158/214 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niiiiin kuuma, että pyydän kampaajaa ajelemaan niskan kaljuksi.

Vierailija
159/214 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei rahaa kampaajat.Ei hiusten pidennys,ei tuuhennus joita monella naisella on kuin miehilläkin. Kaikki kun ei Omaa mitä silmä näkee Naisilla ja Miehillä esim. Hiuksissa. ymm

Vierailija
160/214 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalle naiselle sopii lyhyet hiukset.