Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monella vanhemmalla naisella on lyhyt kananpeffatukka?

Vierailija
21.05.2021 |

Eikö hiukset enää pysy päässä vai mistä moinen? Itse miehenä arvostan ja rakastan naisten pitkiä hiuksia..

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandinaavit vaaleita,silkiohut haivenisia..Aliravittuja?

Vierailija
162/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä jatkunut parturi-kampaajien propaganda, jolla heille taataan asiakkaita.

Kyllä sinulle lyhyet hiukset passaa, tuo kasvosi jotenkin paremmin esille..just joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka karhunvatukka tukka, mitä se muille kuuluu?

Ryppyisille jo alaspäin valahtaneille kasvoille eivät enää pitkät hiukset sovi.

Ne korostavat vain sitä alaspäin olevaa kokonaiskuvaa naisesta.

Ja varsin moni nainen, onneksi, on sen ymmärtänyt.

164/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laiskuus tulee heille iän myötä. Romukoppaan ulkonäkö ja naisellisuus, kunhan helpolla pääsee. Säälittävää.

Vierailija
165/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokemusasiantuntija kirjoitti:

He sanovat, ja uskovat olevansa vahvoja itsenäisiä naisia, joita ei pompotella.

Todellisuudessa ovat vain itsekeskeisiä, pirullista pahanilmanlintuja.

Iso punainen lippu, ei kannata noteerata mitenkään.

Kerrotko, miten ohuista, lasimaisista ja nopeaan rasvoittuvista hiuksista saa tuuheat, paksut, taipuisat ja puhtaana pysyvät hiukset?

Kiitos paljon jo etukäteen.

Voi käyttää peruukkia tai voi ostaa hiuslisäkkeet.

Vierailija
166/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miksi miehillä alkaa hiukset harventua keski-iässä.

Vierailija
167/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut valtaosan elämästä lyhyet hiukset. Mistä kumpuaa tämä käsitys, että ne lyhyet iukset leikataan vasta vanhempana ?

168/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella vanhemmalla ( +30) miehellä on harvat hiukset/ puolikalju. Itse p7dän vahvoista hiuksista miehellä.

Mistähän se muuten johtuu. Kalju on karsean näköinen.

Vierailija
169/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tarvitse mielyttää ketään. Ihana vapaus.

170/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lyhyitä hiuksia on pakko leikata säännöllisesti. Useimmiten ne on myös pakko muotoilla käyttäen kaiken maailman aineita.

Pitkille riittää latvojen tasaus pari kertaa vuodessa jonka voi tehdä vaikka itse. Pesu illalla, kuivuvat itsestään, yöksi nutturalle ja aamulla on nätit kiharat. Ei tarvitse aineita eikä muuta muotoilua kuin harjauksen. En todellakaan ymmärrä millä logiikkalla lyhyet olisi helpommat kun niitä on pakko leikata kerran kuussa ja muotoilla joka päivä.

Märillä hiuksilla ei pitäisi mennä nukkumaan. Pari kertaa vuodessa leikkauttaminen ei kaikille hiuslaaduille sovi. Kiharat eivät sovi kaikille. Eivät edes pysy ilman aineita ja huonolla säällä suoristuvat.

Lyhyitä hiuksia ei ole pakko joka kuussa leikata vaan joissain malleissa riittää joka toinen kuukausi. Täällä maksaa alle 30 e. Ei lyhyitäkään tarvitse koko ajan muotoilla vaan pese ja pidä-mallin saa myös.

Oliko muuta?

Ihan turha kuitenkaan toitottaa, että lyhyt tukka on helpompi, kun se ei suurimmalla osalla suomalaisista päde, kun heillä on suorat hiukset.

Joka toinen kk kampaajalla. Ei ikinä.

Ja se lyhyt tukka tekee joka naisesta ihan rekkamiehen näköisen.

Vierailija
171/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt paradoksi, kanoilla ei ole pakaralihaksia joten ei siis peffakaan. 

Vierailija
172/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lyhyitä hiuksia on pakko leikata säännöllisesti. Useimmiten ne on myös pakko muotoilla käyttäen kaiken maailman aineita.

Pitkille riittää latvojen tasaus pari kertaa vuodessa jonka voi tehdä vaikka itse. Pesu illalla, kuivuvat itsestään, yöksi nutturalle ja aamulla on nätit kiharat. Ei tarvitse aineita eikä muuta muotoilua kuin harjauksen. En todellakaan ymmärrä millä logiikkalla lyhyet olisi helpommat kun niitä on pakko leikata kerran kuussa ja muotoilla joka päivä.

Märillä hiuksilla ei pitäisi mennä nukkumaan. Pari kertaa vuodessa leikkauttaminen ei kaikille hiuslaaduille sovi. Kiharat eivät sovi kaikille. Eivät edes pysy ilman aineita ja huonolla säällä suoristuvat.

Lyhyitä hiuksia ei ole pakko joka kuussa leikata vaan joissain malleissa riittää joka toinen kuukausi. Täällä maksaa alle 30 e. Ei lyhyitäkään tarvitse koko ajan muotoilla vaan pese ja pidä-mallin saa myös.

Oliko muuta?

Ihan turha kuitenkaan toitottaa, että lyhyt tukka on helpompi, kun se ei suurimmalla osalla suomalaisista päde, kun heillä on suorat hiukset.

Joka toinen kk kampaajalla. Ei ikinä.

Ja se lyhyt tukka tekee joka naisesta ihan rekkamiehen näköisen.

Pitkä tukka on hankala ja kallis hoitaa, jos hiukset joutuu pesemään joka päivä. Ainakin minulla latvat menee hirveään takkuun.

Minä näytän pitkähiuksisena elähtäneeltä hevirokkarimieheltä. Mieluummin näytän rekkamieheltä.

Vierailija
173/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, miten ohuista, lasimaisista ja nopeaan rasvoittuvista hiuksista saa tuuheat, paksut, taipuisat ja puhtaana pysyvät hiukset?

Vaihdevuodet ohittaneen rauhastoiminta hidastuu, myös ihon talirauhasten -> ei rasvoitu hiuksetkaan enää entiseen malliin. Ainakin mulla kävi näin. Ennen piti pestä hiukset kahdesti viikossa, nyt riittää kerta viikkoon. Hiuslaatuni on kylläkin aika paksu, en tiedä toimiiko yhtä hyvin ohuemmilla hiuslaaduilla. Mulla on (tällä hetkellä) pitkät hiukset, jotka leikkaan polkaksi muutaman vuoden välein. Ihan laiskuuttani vain, en viitsi peräkyliltä lähteä kampaajalle kovin usein. Nuorena mulla oli lyhyt "poikatukka" ja tykkäsin, kun se oli helppohoitoinen. Pesu, pyyhekuivaus, pari vetoa "viispiikkisellä" ja menoksi. Mainittu laiskuus vain estää pitämästä samaa hiusmallia nykyäänkin, sitä kun pitäisi lyhentää monta kertaa vuodessa.

Vierailija
174/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monella vanhemmalla miehellä on jonkin sortin kalju?

Vierailija
175/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet ohittaneen rauhastoiminta hidastuu, myös ihon talirauhasten -> ei rasvoitu hiuksetkaan enää entiseen malliin. Ainakin mulla kävi näin. Ennen piti pestä hiukset kahdesti viikossa, nyt riittää kerta viikkoon. Hiuslaatuni on kylläkin aika paksu, en tiedä toimiiko yhtä hyvin ohuemmilla hiuslaaduilla. Mulla on (tällä hetkellä) pitkät hiukset, jotka leikkaan polkaksi muutaman vuoden välein. Ihan laiskuuttani vain, en viitsi peräkyliltä lähteä kampaajalle kovin usein. Nuorena mulla oli lyhyt "poikatukka" ja tykkäsin, kun se oli helppohoitoinen. Pesu, pyyhekuivaus, pari vetoa "viispiikkisellä" ja menoksi. Mainittu laiskuus vain estää pitämästä samaa hiusmallia nykyäänkin, sitä kun pitäisi lyhentää monta kertaa vuodessa.

Niin minäkin luulin, mutta eipä käynyt. Kun katsoin 8-kymppisen isäni hiuksia, niin tajusin, että ihan entiseen malliin minun päänahka rasvoittuu koko loppuiän.

Vierailija
176/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ollakseen mukaräväköitä. Siksi. Seuraavalle tasolle mennessä, jos ei koko päätä laiteta jollain shokkivärillä, niin sitten tuohon otsalle värjätään erivärinen töyhtö. Sit ollaan mukaräväköitä pantteritrikoissaan.

Vierailija
177/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella vanhemmalla miehellä on jonkin sortin kalju?

Siis vertaat siihen, että miehen hiukset harvenee ja mies kaljuuntuu siihen kun nainen menee kampaajalle ja leikkauttaa epäseksikkään ja ruman hiustyylin? Toinen ei voi asialle tehdä mitään, toinen voi. Ei nuo asiat ole siis verrattavissa toisiinsa ollenkaan.

Vai kostaako nämä lyhythiuksiset naiset siis miehilleen omalla hiustyylillään sen, että mies on kaljuuntunut?

Vierailija
178/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään miehen ei tarvitse eikä kuulu tehdä asioita sen takia, koska minä naisena arvostan tai rakastan miehessä jotakin ominaisuutta tai tapaa. Enkä minä myöskään tee mitään jonkun random-miehen mieltymysten takia. Joillain miehillä on kummallinen käsitys, että naisten kuuluu olla tietynlaisia (ulkonäöltään) vain sen takia, että he miehinä haluavat katsella.

Katseen voi kääntää pois, jos joku ei silmää miellytä.

Ihan vapaasti voi katsoa toisaalle.

Tai ajatella naista ihmisenä, ei katseen tai halun tai minkä ikinä kohteena. Vinkiksi vaan, miehet. Ihmisiä me naiset ollaan, oman elämämme subjekteja.

Siksi.

Vierailija
179/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halutaan päästä helpolla. Sitten leikataan vielä jännä vino otsatukka ja ostetaan mukavat tasapohjaiset kengät ja Nanson halatti ja pirteän beige neuletakki ja look on valmis

Vierailija
180/214 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kynitty kampaus, mutta on lyhyt polkkatukka, koska hiukset ovat todella ohuet ja entisestään ohentuneet ikääntymisen myötä. Pitkät hiukset olisivat mulla kauhea rotanhäntä. Käyn kampaajalla 6 vkon välein ja laitan hiukset joka päivä. Asia, johon en voi tämän enempää vaikuttaa, joten käytän energiani muihin asioihin. Kuten liikuntaan ja läheisten auttamiseen.