Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella vanhemmalla naisella on lyhyt kananpeffatukka?

Vierailija
21.05.2021 |

Eikö hiukset enää pysy päässä vai mistä moinen? Itse miehenä arvostan ja rakastan naisten pitkiä hiuksia..

Kommentit (214)

Vierailija
41/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistö näitä naistennaurattajia tippuu🤣🤣

Vierailija
42/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka kasvaa paksuksi nopeasti, rasvoittuu päivässä ja joudun pesemään sitä joka päivä. Kiharat eivät sovi mulle vaan suoristetut hiukset. En voi kasvattaa hiuksia leikkauttamatta niitä ja pitkiä hiuksia ei ole mitään järkeä alkaa joka päivä suorustamaan jos niiden haluaa näyttävän taipuisina hyvältä.

Kasvatin kyllä pitkää tukkaa kunnes mieheni totesi, että polkka sopisi paremmin. Menin kampaajalle ja annoin vapaat kädet, hänpä vetikin korviin asti ulottuvan pixien joka oli sitäkin upeampi.

Nyt oon siitäkin lyhennyttänyt ja pidän näistä. Ihan miespuoliset tuttavatkin ovat kehuneet. Oma mies pitää minulla näistäkin. Itse hän kasvattaa omaa tukkaansa pitkäksi lahjoitukseen ja tukka onkin jo pitkälle selkään. Pitää ponnarilla ja pesee pari kertaa viikossa. Eli hänelle sopii pitkä tukka ja minulle lyhyt:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpähoidot voi viedä hiukset ja kasvatusvaiheessa ne voi olla aika ikävännäköiset. Anteeksi jos teitä häiritsee omani, kasvatan nämä kyllä pitkäksi niin nopeasti kuin mahdollista. 

Tämä sinun hriutuminen ei nyt osu, kun kyse oli vapaaheoisesti hiuksensa kananpersetukaksi leikkaamisesta. Luitko otsikon.

Ja kun se kananperse ei tosiaan ole ainoa lyhyt hiusmalli.

Vierailija
44/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää olla tyhmä äijä taas ja jälleen kerran!

Hänellä on varmaan kumppanina runsaskutrinen mies!

Vierailija
45/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että minä päätön tasan itse millaiset hiukseni ovat. Niinhän sinäkin.

Niin, sitähän tässä juuri kysyttiin, että miksi niin moni päättää valita sellaisen perstukan.

Joko ymmärsit vastauksen höpösetä?

Vierailija
46/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Raskaus voi muuttaa hiuslaatua pysyvästi, parempi leikata kuin yrittää rokata hiirenhäntää

- Kiire, lyhyet hiukset ovat helppohoitoisemmat

- Lyhyet hiukset sopivat monille naisille

- Heitä ei kiinnosta mitä joku randon mies ajattelee heidän hiuksistaan

Minusta lyhyet on vaikeahoitoisemmat. Pakko pestä ja laittaa tai muuten on kamalan näköinen. Pitkät voi litraa ponnarille tai letille tai ranskalaiselle letille (jonka tekee nopsaan)

Riippuu mallista. Mulla lyhyet hiukset ovat olleet helpoimmat, koska ne vaan pestään ja ne kuivuu salaman nopeasti. Pitkien hiusten kuivuminen kestää tunti tolkulla ja ainoa mitä niille osaan tehdä on laittaa tympeälle ponnarille. Joku ranskalainen letti ei todellakaan luonnistu nopsaan (tai siis ollenkaan) ja tavallinen lettikin on mun tekemänä aina vino ja sieltä sojottaa irtohiuksia.

Eikä se pitkä tukka sen paremmalta paskaisena näytä kuin lyhytkään. Enkä tajua ihmisten väitettä, että pitkät likaiset hiukset voi vaan laittaa kiinni ja ne näyttää hyviltä, kun kyllä ne mun mielestä näyttää ihan yhtä likaisilta kiinni kuin aukikin.

Vierailija
47/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepakoita

Älä jaksa. 

Todella monella suomalaisella, niin naisella kuin miehelläkin on periytynyt geeneissä ne kirotut vauvahöyhenet päähän ja kun ikää karttuu, pitää varsinkin naisten alkaa jotenkin peittää niitä sulattomia kohtia päässään, ettei kalju näy. Siksi kananpersetukka, pakosta.

Vierailija
48/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Raskaus voi muuttaa hiuslaatua pysyvästi, parempi leikata kuin yrittää rokata hiirenhäntää

- Kiire, lyhyet hiukset ovat helppohoitoisemmat

- Lyhyet hiukset sopivat monille naisille

- Heitä ei kiinnosta mitä joku randon mies ajattelee heidän hiuksistaan

Minusta lyhyet on vaikeahoitoisemmat. Pakko pestä ja laittaa tai muuten on kamalan näköinen. Pitkät voi litraa ponnarille tai letille tai ranskalaiselle letille (jonka tekee nopsaan)

Riippuu mallista. Mulla lyhyet hiukset ovat olleet helpoimmat, koska ne vaan pestään ja ne kuivuu salaman nopeasti. Pitkien hiusten kuivuminen kestää tunti tolkulla ja ainoa mitä niille osaan tehdä on laittaa tympeälle ponnarille. Joku ranskalainen letti ei todellakaan luonnistu nopsaan (tai siis ollenkaan) ja tavallinen lettikin on mun tekemänä aina vino ja sieltä sojottaa irtohiuksia.

Eikä se pitkä tukka sen paremmalta paskaisena näytä kuin lyhytkään. Enkä tajua ihmisten väitettä, että pitkät likaiset hiukset voi vaan laittaa kiinni ja ne näyttää hyviltä, kun kyllä ne mun mielestä näyttää ihan yhtä likaisilta kiinni kuin aukikin.

Niin, ja likainen tukka HAISEE.

Vierailija
49/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muut lyhyen tukan inhoajat ovat ilmeisesti täysin tietämättömiä siitä tosiasiasta, että kaikilla ei ole hyvät, vahvat ja tuuheat hiukset. Itselläni on aina ollut ohuet hiukset ja näin vanhempana entistä ohuemmat. Tästä jos pitkää tukkaa kasvattaisi, niin olis todella hirveä hiirenhäntä. Tossa typeryydessänne voisitte kasvaa ja antaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. "Kananpersetukka" on joskus se ainoa vaihtoehto eikä mikään mielenilmaus

Paksu tukka voi myös olla kamala möykky latvassa tai niskassa, hiostava ja epämukava. Esim. jos on sellainen kuin Sanna Marinilla on niin siinä on jatkuva laittaminen. Lyhyt tukka on ihanan kevyt ja nopea laittaa.

Myös lyhyissäkin voi pituutta vaihdella, pixien ja pitkän polkan välillä on tuhansia eri variaatioita. Paksua tukkaa täytyy kerrostaa ja ohentaa jos sen haluaa missään pituudessa asettuvan. Sellaiset keskimääräisen paksut, sileät ja suorat hiukset ovat helpoimmat.

Vierailija
50/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille näytän keskisormeani, sen on aivan liian moni suomalainen mies ansainnut!

Vierailija
51/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia minulla on pitkästä aikaa pitkät hiukset. Ja ei, tukka ei näytä Julia Roberts-tyyppiseltä paksulta ja elinvoimaiselta. Vaan ohuelta hiiren hännältä. Paljon tuuheampi on kampaus, kun hiukset ovat lyhemmät ja jaksavat vähän kihartuakin.

Vierailija
52/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni 30+ mies on kalju, itse tykkään pitkätukkaisista hevimiehistä

Vierailija
53/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, vuosi sitten minulla oli vielä paksut pitkät hiukset puoliselkään asti, mutta sairastuin pahaan infektioon ja valitettavasti tiputin ainakin 2/3 osaa hiuksistani. Oli pakko leikata vaikka käytin peruukkia.

Nyt uutta kasvaa tilalle mutta hiusten kasvattamiseen saattaa mennä vuosia. En itse pidä kanaperse-tyylistä joten vältän sitä, mutta kaipaan pitkiä paksuja hiuksiani. Yritän pärjätä ilman peruukkia ja hyväksyä itseni näillä lyhyillä hiuksilla. Toivottavasti ap ymmärtäisit ennemmin asettua toisen "kenkiin", että joskus sairaus voi olla syy siihen ettei naisen hiukset ole sun mieleiset. Sitäpaitsi , sinä olet minulle täysin tuntematon, joten aivan sama mitä ajattelet.

Opettele inhimillisemmäksi, äläkä turhaan oksenna naisvihaa palstalle.

Vierailija
54/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on semmonen alapuolelta tummaks ja yläpuolelta vaaleeks värjätty, joka puolelle sojottava kananpersetukka! Ei imartele tasan yhtään ketään!

Vierailija
55/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksi, että hiukset ohenevat useimmilla vaihdevuosien aikana! Ja jos puhutaan nyt vielä vähän vanhemmista naisista, niin myös siksi, että esim. minun äitini on sitä ikäluokkaa, jossa lähes kaikilla oli lyhyet hiukset nuorenakin.

Vierailija
56/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua joten en tiedä onko tätä jo kysytty ja oletko vastannut, mutta kysyn nyt itse:

Minkä ihmeen takia sinun mielipiteesi kiinnostaisi minua? Tai vaikuttaisi millään tavalla siihen, miten pidän hiuksiani?

Vierailija
57/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tukka kasvaa paksuksi nopeasti, rasvoittuu päivässä ja joudun pesemään sitä joka päivä. Kiharat eivät sovi mulle vaan suoristetut hiukset. En voi kasvattaa hiuksia leikkauttamatta niitä ja pitkiä hiuksia ei ole mitään järkeä alkaa joka päivä suorustamaan jos niiden haluaa näyttävän taipuisina hyvältä.

Kasvatin kyllä pitkää tukkaa kunnes mieheni totesi, että polkka sopisi paremmin. Menin kampaajalle ja annoin vapaat kädet, hänpä vetikin korviin asti ulottuvan pixien joka oli sitäkin upeampi.

Nyt oon siitäkin lyhennyttänyt ja pidän näistä. Ihan miespuoliset tuttavatkin ovat kehuneet. Oma mies pitää minulla näistäkin. Itse hän kasvattaa omaa tukkaansa pitkäksi lahjoitukseen ja tukka onkin jo pitkälle selkään. Pitää ponnarilla ja pesee pari kertaa viikossa. Eli hänelle sopii pitkä tukka ja minulle lyhyt:D

Tärkeintä on mistä itse pitää, muiden mielipiteiden ei saa antaa vaikuttaa. Minulle ex-mies myös aikoinaan sanoi, että lyhyt tukka voisi sopia paremmin. En ollut itse samaa mieltä ja ajatus vain ahdisti.  Voihan se olla, että joidenkin mielestä se sopisikin paremmin, mutta jokainen päättää omasta kehostaan niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
58/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muut lyhyen tukan inhoajat ovat ilmeisesti täysin tietämättömiä siitä tosiasiasta, että kaikilla ei ole hyvät, vahvat ja tuuheat hiukset. Itselläni on aina ollut ohuet hiukset ja näin vanhempana entistä ohuemmat. Tästä jos pitkää tukkaa kasvattaisi, niin olis todella hirveä hiirenhäntä. Tossa typeryydessänne voisitte kasvaa ja antaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. "Kananpersetukka" on joskus se ainoa vaihtoehto eikä mikään mielenilmaus

Paksu tukka voi myös olla kamala möykky latvassa tai niskassa, hiostava ja epämukava. Esim. jos on sellainen kuin Sanna Marinilla on niin siinä on jatkuva laittaminen. Lyhyt tukka on ihanan kevyt ja nopea laittaa.

Myös lyhyissäkin voi pituutta vaihdella, pixien ja pitkän polkan välillä on tuhansia eri variaatioita. Paksua tukkaa täytyy kerrostaa ja ohentaa jos sen haluaa missään pituudessa asettuvan. Sellaiset keskimääräisen paksut, sileät ja suorat hiukset ovat helpoimmat.

No, enpä tiedä. Itselläni oli suht samanlaiset hiukset kuin Sannalla, ei ollut paljon laittamista jos hiukset on hyvän kuntoiset. En tarvinnut kuin pestä ja mennä, tosin harvoin pidin pitkiä hiuksia avoinna, useimmiten ponihännällä tai vaikka klipsillä kiinni. Äärettömän helppohoitoiset. Lyhyinä joudun tekemään paljon enemmän töitä niiden kanssa.

Vierailija
59/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepakoita

Älä jaksa. 

Todella monella suomalaisella, niin naisella kuin miehelläkin on periytynyt geeneissä ne kirotut vauvahöyhenet päähän ja kun ikää karttuu, pitää varsinkin naisten alkaa jotenkin peittää niitä sulattomia kohtia päässään, ettei kalju näy. Siksi kananpersetukka, pakosta.

OIkeasti ne kaljut kohdat näkyvät vähintään yhtä pahasti lyhyellä tukalla.

Vierailija
60/214 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä hiuksia on pakko leikata säännöllisesti. Useimmiten ne on myös pakko muotoilla käyttäen kaiken maailman aineita.

Pitkille riittää latvojen tasaus pari kertaa vuodessa jonka voi tehdä vaikka itse. Pesu illalla, kuivuvat itsestään, yöksi nutturalle ja aamulla on nätit kiharat. Ei tarvitse aineita eikä muuta muotoilua kuin harjauksen. En todellakaan ymmärrä millä logiikkalla lyhyet olisi helpommat kun niitä on pakko leikata kerran kuussa ja muotoilla joka päivä.