Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taas Tarina-täti vauhdissa.

Moneskohan aloitus tuo on tänään, viikkossa niitä on tullut roppakaupalla.

Ja aina samat aiheet. 

Etkö jo kyllästy trollaamaan jatkuvasti noilla ero-lapsi-pettämis-parisuhde-kesämökki ja muilla jutuilla?

Ap:n päässä on jotain todella pahasti vinossa.

Ja hänen teksitinsä ja aloituksensa tunnistaa helposti.

Hänellä on myös tapana itse kommentoida omia aloituksiaan, muka oikeina kommenteina.

Tarinasetä kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ero otetaan puheeksi niin rakkaus on jo loppunut. Mitä enää yrittää, jos toinen on jo luovuttanut.

Ei ihan näinkään. Ihmiset ovat erilaisia ja jotkut, kuten minä, otan eron puheeksi harva se kerta riidellessämme. Yli 20 v kuitenkin tallailtu yhdessä eikä loppua näy. 

Sama. Tunnistan itse, että tämä on valtava vika minussa ja ollaan sitä pariterapiassakin purettu. Vähän on helpottanut mutta edelleen lipsahtaa liian helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päivitystä. Mies on asustellut toisessa kämpässä. Sanoi mulle että emme seurustele. Tapasin toisen. Olen ehkä hieman jo ihastunut. Mies meni paniikkiin ja haluaa mut takaisin.
Kertokaa mulle johtuuko tämä vaan mustasukkaisuudesta vai onko ne tunteet aitoja? Haluaako se vaan rikkoa mun ihastuksen vai haluaako se mut oikeasti takaisin?
Ap

Teidän suhde on täysin ohi. Miehelläkin luultavasti on muita naisia, mutta haluisi pitää sinutkin jossain varalla.
Jatka muiden tapailua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.