Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset, käytättekö korkokenkiä?

Vierailija
21.05.2021 |

Olen 170 cm ja käytän välillä korkokenkiä. Toisaalta näyttää tosi kivalta, mutta toisaalta on vähän epävarma olo kun olen silloin muita naisia ja osaa miehistäkin pidempi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutoin kun juhlissa. Eikä se silloinkaan ole kovin korkeat, vain 6-7 cm.

176 cm

Vierailija
2/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole edes kunnolla pitkä, itse olen saman mittainen ja käytän korkokenkiä miettimättä pituuttani. Arkisin käytän lenkkarityylisiä kävelykenkiä välillä, välillä 7 sentin korkoja. Mulla on myös korokepohjakenkiä ja n. 10 sentin korolla. Mieluummin olen tämän pituinen kuin joku 150 cm ja risat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176 cm ja mieheni on 178 cm. Käytän korkokenkiä. Iäkkäämmät naiset yrittävät määritellä minulle, miten korkeat korot saa olla. En tajua heidän ajatusmaailmaansa...

Vierailija
4/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 olen, enkä käytä. Tuntuu kuin olisin majakka jo ilmankin. Plus vaivaisenluut ovat alkaneet kiusata, loppui siihen sekin vähä, mitä korkkareita käytin.

Vierailija
5/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käytän juhlissa ja se tuntuu kivalle. Oon jo ilman korkojakin sen 10 cm miestäni pidempi niin tilanne ei kenkiä käyttämällä muutu sen enempää erilaiseksi.

Vierailija
6/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm ja käytän harvoin. En vaan tykkää kävellä korkkareilla eivätkä ne tee hyvää ihmisen jalalle.

Vierailija
7/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on 185 pitkä, kilpirauhasen liikatoiminta teininä teki hänestä ylipitkän. Käyttää korkkareita aina! Ja on hoikka ja kauniisti pukeutuva, upea ilmestys joka kerta.

Vierailija
8/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni on 185 pitkä, kilpirauhasen liikatoiminta teininä teki hänestä ylipitkän. Käyttää korkkareita aina! Ja on hoikka ja kauniisti pukeutuva, upea ilmestys joka kerta.

Kilpirauhasen liikatoiminta ei tee kenestäkään ylipitkää. Se vain nopeuttaa pituuskasvua. Serkkusi olisi kasvanut pitkäksi muutenkin. Geenit ja sairauksista gigantismi vaikuttavat pituuteen.

Vierailija
9/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on 179, ja käyttää välillä korkkareita juhlissa, välillä ei. Riippuu vähän tilanteesta. Joskus ei halua korostaa pituuttaan ja taas esim. joukkuekaverin rippijuhliin lähti mielellään korkkareissa, kun kaveri on häntä pidempi.

Vierailija
10/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja käytän korkokenkiä lähinnä juhlissa.

Korkokenkien käyttö ei ole pituudesta kiinni, ei niitä ole tarkoitettu vain lyhyille tai esimerkiksi alle 170 senttisille.

Jotkut ajattelevat, että pitkien ei pitäisi niitä käyttää, kun ovat jo niin pitkiä.

Jos korkkareista tykkää, niin ei ole mitään pituusrajaa niiden käyttöön.

Vierailija
11/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, aiemmin käytin päivittäin, mutta parin vuoden takaisen nilkkavamman myötä enää juhlissa ja töissä presiksiä pitäessä.

Korot tuo kivasti tietynlaista extraitsevarmuutta. Olen 173cm pitkä ja korkeimmat omistamani korot on 12cm.

Mainitsemani nilkkavamma ei liity korkkareihin.

Vierailija
12/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen korkokengissä on ruma. On ihan hölmön näköistä, kun on päätä pidempi kuin miehet,

Vierailija
13/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär on 179, ja käyttää välillä korkkareita juhlissa, välillä ei. Riippuu vähän tilanteesta. Joskus ei halua korostaa pituuttaan ja taas esim. joukkuekaverin rippijuhliin lähti mielellään korkkareissa, kun kaveri on häntä pidempi.

Ja sitten taas esim. sukujuhliin ei mielellään lähde korkkareissa, kun on jo muutenkin toiseksi pisin koko lähisuvusta (pidempi on vain hänen tätinsä mies).

Vierailija
14/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen korkokengissä on ruma. On ihan hölmön näköistä, kun on päätä pidempi kuin miehet,

Ei haittaa, en käytä niitä näyttääkseeni jonkun ventovieraan tyypin mielestä hyvältä vaan siksi että saan kiksit kauniista, asuun sopivista korkkareista.

Vierailija
15/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivat verta nenästä, kun tulet tähän ketjuun haukkumaan pitkiä naisia. Jokainen käyttäköön sellaisia korkoja kuin haluaa.

Vierailija
16/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Nuorena tunsin itseni koroissa jättiläiseksi, nykyään kyse enemmän mukavuudesta, en osaa kävellä koroilla, jalat vaan kipeytyy.

Vierailija
17/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm ja käytän korkkareita. Tosin minulle korkeat korot tarkoittavat 6-7 cm korkoja, en osaa kävellä korkeammilla. Ihan sama, miltä näytän muiden silmissä. Olen pitkä ja viihdyn koroissa, entä sitten?

Mieheni on minua pidempi, vaikka minulla olisi 10 cm korkokengät.

Vierailija
18/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuten kaikki missit ja mallitkin. Rumia jokainen.

Vierailija
19/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pituuden takia jätä korkeita korkoja käyttämättä. En edes koskaan erityisesti ajattele, että olenpa pitkä tai mitä muut ihmiset ajattelevat.  Arkipäivässä vaan liikun paljon kävellen ja silloin mieluummin matalakantaisilla. Yksien hyvien talvikenkien kanta tosin näkyy olevan 5 cm, mutta ne istuvat kuin hanskat ja pystyy kävelemään yhtä hyvin kuin matalammilla.

179 cm, 50+

Vierailija
20/25 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 175 cm ja rakastan korkkareita. Ei minua haittaa olla päätä pidempi muita. Olen pitkä, enkä rupea lyhyttä esittämään. Jokainen sentti minua on oikein hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä