Italiaiset on outoja!! Pizzoista puuttuu täytteer!
Käytiin italialaisessa pizzeriassa ja lista oli tämän tyyppinen:
Esim. Pizza 1:
Mozarellaa, tomaattia ja pestoa.
Pizza 2: halloum juusto, tomaaatti ja pesto.
Tuolla tapaa koko lista jatkui erillaisten juustojen ja rehujen kera.
Missä ovat ananakset, pekoni ja muu liha!?
Kommentit (17)
Italia ei ole pizzan kotimaa! Saarioinen kehitti roiskeläppä-einespizzat!
Italialaiset ei ymmärrä pizzoista tai autoista yhtään mitään!
Suomalainen karvakäsipitsa hakkaa italialaiset lätyt ihan 6-0
Pizza oli alkuaan köyhien evästä ja ainoa mitä päälle laitettiin oli oliiviöljyä (vähän).
Jumalten pizza
Salami
Tonnikala
Aurajuusto
Ananas
Valkosipuli
Olen puhunut.
-Jumala
Se on sellaista, kun kerrankin saa oikeaa pizzaa sen suomalaisten ”kansallisruoka” pizzan sijaan. Pizzaan ei kuulu työntää kaikkea mahdollista sekaisin vaikka se onkin ylijäämien uudelleen käyttöä. Oikeassa pizzassa on korkeintaan kolme eri täytettä. Ja mitä tulee lihaan, niin sitä harvoin jää yli, poislukien serranokinkku.
Olen syönyt pizzaa Roomassa, Milanossa ja Palermossa. Jokaisesta sai pizzaa, jossa oli tomaattikastikkeen ja juuston lisäksi kinkkua, salamia ja ties mitä muita lisukkeita. Ei tosin samassa määrin kuin suomalaisista pitserioista ostetuissa.
Semmosta se on noissa kehitysmaissa. Villit ovat kuin suuria lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jumalten pizza
Salami
Tonnikala
Aurajuusto
Ananas
ValkosipuliOlen puhunut.
-Jumala
Muuten ok, mutta tonnikala peittää kaikki muut maut ja ananas syödään sellaisenaan tai smoothiessa. Salami, aurajuusto, valkosipuli 🤌
Ananas kuuluu purkkiin sokeriliemessa lillumaan, ei pitsan paalle. Kakuissa ja jalkiruoissa menettelee.
Pitsanaama kirjoitti:
Olen syönyt pizzaa Roomassa, Milanossa ja Palermossa. Jokaisesta sai pizzaa, jossa oli tomaattikastikkeen ja juuston lisäksi kinkkua, salamia ja ties mitä muita lisukkeita. Ei tosin samassa määrin kuin suomalaisista pitserioista ostetuissa.
Millähän rahalla sitä on oikein ulkomailla matkusteltu?!
Suomessa ja muualla Italian ulkopuolella pitsa on mahan tayttava ateria. Italiassa pieni valipala.
Napolilainen pizza on surkea verrattuna roomalaiseen.
Tosin oikeaa roomalaista pizzaa ei saa monesta paikasta roomassakaan. Vaan surkeita turkkilaispizzoja tai napolin roiskeläppiä.
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset ei ymmärrä pizzoista tai autoista yhtään mitään!
Eikä jalkapallosta, eikä tyylistä.
Pizza on köyhien ritarien eturuoka.
Vierailija kirjoitti:
Pitsanaama kirjoitti:
Millähän rahalla sitä on oikein ulkomailla matkusteltu?!
Valtion koronatuilla tietysti.
Ihan hyviä ne niiden pizzat on teknisesti, mutta olen samaa mieltä, että ei tomaatista, juustosta ja vehnäjauhosta kovin kummoista saa vaikka kuinka hifistelisi