Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai vit*u. Vauva rääpäsi vahingossa mua silmään. Ihan punainen ja vetistää. Sattuu myös hirveästi

Vierailija
20.05.2021 |

En ole yhtä pahaa kipua kokenut synnytystä lukuunottamatta. Ei kai siihen mitään vakavampaa oo voinu käydä? Ihan ok sillä näen kuitenkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille luunappi.

Vierailija
2/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiroile lasten kuullessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraa nyt vähän aikaa ja kato sitten, pitäsikö laittaa vaikka silmätippoja. Serkkuni poika raapaisi mua silmään vähän yli vuoden vanhana meuhkatessaan rakennuspalikoilla. Yhden päivän silmä punoitti ja sitten rauhoittui.

Vierailija
4/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko verta? Onko turvonnut? Luulen että ei hätää jos näkö toimii ihan hyvin. Mulla kerran esikoinen taaperona kolautti mua vahingossa lelulapiolla silmäkulmaan niin että sitä verta valui ihan solkenaan. Lapsikin pelästyi. Kaikkea voi sattua.

Vierailija
5/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonnä se takaisin sinne mistä tulikin?

Vierailija
6/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko naarmu verkkokalvossa. Ensin kirvelee, vuotaa ja turpoaa ja sitten alkaa paraneen. Huomenna jo parempi. Ei vaatinut lääkärissäkäyntiä ainakaan mulla.

Vierailija
7/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla haava verkkokalvossa. Soita päivystykseen ja kysy kannattaako tulla näytille.

Vierailija
8/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarveiskalvossa on ilmeisesti vaurio. Jos huomenna on kipeä, soita päivystykseen. Minulla ei mene ohi ilman lääkkeitä. On tajuttoman kipeä ja pahenee ilman hoitoa.

Vierailija
9/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvän valon kanssa peilin eteen ja katsotarkkaan näetko naarmun verkkokalvossa

Vierailija
10/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa piipahtaa lääkärissä

Vierailija
11/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai silmävammat on ikäviä. Älä lapseen kuitenkaan kiukkua pura. Se on ollut vahinko.

Vierailija
12/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sarveis- ja verkkokalvot sekaisin

Vierailija
13/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla haava verkkokalvossa. Soita päivystykseen ja kysy kannattaako tulla näytille.

Ehkä sarveiskalvossa, mutta ei nyt sentään verkkokalvossa!

Vierailija
14/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ranteet auki itkupilli

Vierailija
15/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans lapsi kynsäisi vauvana haavan silmään, sain antibioottitippoja. Luulis hoituvan näppärästi esim. Mehiläisen tms chatissa, jos ei jaksa näytille lähteä?

Vierailija
16/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin lapsena sateenvarjon ja sen reunassa oleva tappi raapaisi silmän pintaan naarmun. Piti laittaa silmätippoja ja muistaakseni silmän päälle laitettiin lappu, että se pysyisi kiinni. Silmään ei tosin sattunut, tuntui vaan ikävä roskan tunne.

Vierailija
17/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Mehiläisen Digiklinikkaa kannatan. Todenkösesti sieltä määrätään salvaa tuohon.

T: Hoitaja

Vierailija
18/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quokka kirjoitti:

Joo Mehiläisen Digiklinikkaa kannatan. Todenkösesti sieltä määrätään salvaa tuohon.

T: Hoitaja

Hoitajalle tiedoksi, että kyllä se silmä pitää tutkia, eikä se etänä onnistu.

Vierailija
19/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo päivystykseen lähtö edessä. Silmä ihan turvonneena ja vetistää. Inhottava roskan tunne silmässä.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi