Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupan valittavat asiakkaat käyvät meidän työntekijöiden hermoille

Vierailija
20.05.2021 |

Nykyään asiakkaatkin aina valittaa jos jotain tuotetta ei ole ja sitten alkaa sen kerjääminen tai jos joku tuote on loppu ja sitten taas kerjätään että se pitäisi saada heti taikka jos joku tuote on poistunut valikoimasta niin heti mangutaan sitä takaisin. Todella uuvuttavaa ja olen jokaisen päivän jälkeen poikki enkä kotiin tultua jaksa muuta kuin ottaa 10 tunnin tirsat että jaksaa taas seuraavana aamuna mennä töihin ja kuunnella asiakkaiden valituksia. Sellainen päivä olisi armollinen että asiakkaat pitäisivät suunsa kiinni eikä valituksia tai ruinaamista tulisi mistään kaupan asiasta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tarina trollilta tällä kertaa.

Taas meni hukkaan tuuttauksesi.

Vierailija
2/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät tunnetusti valita. Ollaan hiljaista tuppisuu kansaa joka hyvä jos edes koskaan puhuu ja jos puhuu niin todella harvoin ja se on harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuota nykyään kaikki aspatyöt. Hirveää. "MINÄ haluan NYT", "Minulla on oikeus" "mikä on sinun esimieheksi nimi" "kerron tästä someen ja Iltalehteen"

Voisipa sanoa että ei muuten kiinnosta. Eikä esimiestäkään.

Vierailija
4/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin ei valitettu jos kauppa päätti poistaa jonkun tuotteen valikoimistaan, sitten vain pärjäiltiin ja elettiin ilman sitä. Nykyään tuntuu että aina on kova tarve valittaa kaikesta.

Vierailija
5/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuota nykyään kaikki aspatyöt. Hirveää. "MINÄ haluan NYT", "Minulla on oikeus" "mikä on sinun esimieheksi nimi" "kerron tästä someen ja Iltalehteen"

Ei kiinnosta, ei.

Asialle ei voi vain mitään.

Paitsi sitten käräjäoikeuden kautta, mutta kellä on aikaa koko ajan riidellä kaiken maailman ***** firmojen kanssa?

Mutta kun ei ketään kiinnosta ketään, paitsi tietty laskutus.

Alan olla sitä mieltä että aspan arvostettavuus lähentyy keskitysleirin vartijaa.

"Minä noudatan vain annettuja ohjeita!"

Ryhtyisivät edes työttömiksi rapajuopoiksi tai nisteiksi, niin voisivat saada enemmän kunnioitusta.

Vierailija
6/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa ne ravintolassakin. Milloin pizzasta puuttuu täytetty, milloin perunat tai pihvi on kylmiä, milloin ruoka on liian palanutta ja jne. Luulisi ettei ole liikaa vaadittua että olisivat kerrankin tyytyväisiä siihen mitä saavat.

Vierailija
7/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, ei.

Asialle ei voi vain mitään.

Paitsi sitten käräjäoikeuden kautta, mutta kellä on aikaa koko ajan riidellä kaiken maailman ***** firmojen kanssa?

Mutta kun ei ketään kiinnosta ketään, paitsi tietty laskutus.

Alan olla sitä mieltä että aspan arvostettavuus lähentyy keskitysleirin vartijaa.

"Minä noudatan vain annettuja ohjeita!"

Ryhtyisivät edes työttömiksi rapajuopoiksi tai nisteiksi, niin voisivat saada enemmän kunnioitusta.

Krhm.

Pitäisi lukea aloitus tarkemmin, ennen avautumista.

Seison sanojeni takana, mutta korjaan sen verran että vihani kohteena ei ole joku kaupan kassa.

Sori siitä.

Vierailija
8/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarantojen valittavat asiakkaat. Tämä ärsyttää varsinkin meitä muita uimarannalla olijoita. Lopettakaa se valittaminen täysi uimarannoista kun Suomessa ei uimarannoista tarvitse mitään maksaa vaan siellä uiminen on kunnan piikkiin maksutonta.

Vierailija
9/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät tunnetusti valita. Ollaan hiljaista tuppisuu kansaa joka hyvä jos edes koskaan puhuu ja jos puhuu niin todella harvoin ja se on harvinaista.

Joo siinä olet kyllä oikeassa, että suomalaiset (varsinkin asiakkaan roolissa) ovat tuppisuita. Varsinkin silloin jos olisi jotain kehuttavaa tai muuta hyvää sanottavaa toisesta ihmisestä. Mutta jos on jotain pientäkin urputtamisen aihetta niin kummasti ne kielenkannat aukeaa välittömästi.

Vierailija
10/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittaa ne ravintolassakin. Milloin pizzasta puuttuu täytetty, milloin perunat tai pihvi on kylmiä, milloin ruoka on liian palanutta ja jne. Luulisi ettei ole liikaa vaadittua että olisivat kerrankin tyytyväisiä siihen mitä saavat.

Luulis nyt pitsaan kuitenkin saavan ne täytteet mistä on maksanutkin.

Vierailija
11/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valittamista ole, jos ilmaisee ettei jotain tuotetta ole. Hyvä kauppias tilaa sitä tuotetta ja henkilökunnan tehtävä on välittää viestiä eteenpäin. Mistä sitä muuten tietää.

Vierailija
12/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun isä oli kenkätehtaalla töissä. Asiakkailta tuli valituksia että milloin irtosi kengästä pohja ja milloin aukesi sauama. Mutta jos kerran haluaa halpaa eikä ole valmis maksamaan niin sitten myös saa sitä halpaa ja sutta.

Vierailija
13/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä leikkaussalilla ja ärsyttää, kun asiakkaat valittaa sisälle jätetyistä työvälineistä tai jos on leikattu eri puoli kuin mikä oli tarkoituksena. Olisivat vain kiitollisia, että saavat ilmaista hoitoa. Kumpa edes yhden päivän voisi tehdä töitä ilman näitä valituksia!

Vierailija
14/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita muusta kuin siitä, että lähes joka ikinen kerta ostoksista on kuitti väärin. Viimeksikin laskutettiin kahdesta tuotteesta, kun yhden ostin, eikä ollut ensimmäinen kerta. Vielä useammin on mennyt niin, että tarjoustuote myydään normaaliin hintaan.

Vierailija
15/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin Unikulmasta 3500 euron sängyt. Ne menivät huonoiksi nukkua parin kolmen viikon jälkeen. Menimme valittamaan, niin kassalla vain todettiin, että miksi ette ostaneet niitä tonnia kalliimpia sänkyjä.

Vierailija
16/55 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valitti paikallislehden yleisönosastoon, kun terveyskeskuksen kahvihuoneesta suljetun oven takaa kuului henkilökunnan naurua.

Vierailija
17/55 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun isä oli kenkätehtaalla töissä. Asiakkailta tuli valituksia että milloin irtosi kengästä pohja ja milloin aukesi sauama. Mutta jos kerran haluaa halpaa eikä ole valmis maksamaan niin sitten myös saa sitä halpaa ja sutta.

Toisaalta intialaiset lapset saavat laatua aikaan halvalla.

Vierailija
18/55 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä kun on niitä, jotka valittaa valmistajan virheestä kauppiaalle, ihan niinkuin kauppias vastaisi valmistuksesta. Hyvä esimerkki on, kun lukee gigantin sivuilla palautteita, niin siellä eräs rouva raivoaa, kuinka on gigantin vika, että hänelle toimitettu laite onkin viallinen.

Vierailija
19/55 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä kun on niitä, jotka valittaa valmistajan virheestä kauppiaalle, ihan niinkuin kauppias vastaisi valmistuksesta.

Aikoinaan olin myyjänä, ja yksi hämmentävimmistä valituksista koski sitä, ettei kaupan ulkopuolella kadulla ollut kunnon suojatietä.

Vierailija
20/55 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kotonakaan söisi kylmää perunaa tai palanutta ruokaa. Sen verran ravintolalta nyt odottaa että ruoka on edes kypsennetty oikein. Joku puuttuva pizzatäyte nyt ei tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi