Hip dips? Epävarmuus, jota en edes tiennyt aiemmin
Leveä, pyöreä lantio on nykyään ihanne. Ja itse omaan ns. viululanteet. Aiemmin katsoin tyytyväisenä itseäni ja nykyään näen vain kuopat väärässä kohtaa 😒 Harmittaa. Haluaisin silti käyttää tiukkoja hameita. Mitä mieltä olette? Ja olenko yksin? 😕
Kommentit (11)
Mitäs jos vaan pitäisit hametta ja antaisit lantion olla? Vähän aikaa sitten isot pyllyt oli kamalinta mitä voi olla, ja nyt kaikki tahtoo sellaisen. Näitä tulee ja menee ja niillä on ihan turhaa vaivata omaa päätä.
Joo, tiedän että pitäisi olla itsevarma jne. mutta totta se on, että lanteeni eivät näytä yhtä kauniilta kuin muilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tavoitella jotain "ihannetta"?
Koska se on ihanne? Se on ihanteiden pointti.
Kuulin noista myös about vuosi sitten. Ja itseltäni löytyy myös. En jaksanut sen enempää huolestua. Jos olen jonkun mielestä ruma niiden takia niin ei ole pakko katsoa.
Vähän vaikea olisi saada jokaisen muodin mukainen vartalo, kun ne muuttuu koko ajan. Joutuisi rampata leikkauksissakin aika usein, kun monet noista ihanteista on sellaisia ettei niitä esim. treenamalla voi saavuttaa.
Ei se mitään, jos teillä sentään on vyötärö. Ite oon mallia pötkylä. Kapea lantio, vyötärö kadonnut elintason myötä ja isot tissit. Jee jee. Pitäkää hameita tyytyväisinä kaikki te joilla on vyötärö!! 😊
Muista hankkia myös thigh gap ja välttää kainalovaginoita ja pulskaa häpykumpua ☠️
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta. Seksin aikana niitä ei edes huomaa
Ok, sittenhän kaikki on hyvin. Kerran seksiin vielä on kelvollinen!!
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta. Seksin aikana niitä ei edes huomaa
Wtf. Yök.
Miten tämä aihe edes liittyy seksiin.
Ap
Miksi pitäisi tavoitella jotain "ihannetta"?