Hirveä riita kaverin kanssa, puhelimeni oli pyödän laidalla ja kun hän laittoi viestin niin värinästä puhelin putosi lattialle ja näyttö hajalla
Vaadin häntä maksamaan 100% näytön vaihdosta. Kaverini väitti että voi maksaa max 50%. Hirveä riita tuli tästä. Kumpi on oikeassa?
Kommentit (28)
Tuo pulet on aika ok. Tosin bensoista puolet vois maksella mitä menee kun vaihtoon vie
Äitisi on korvausvelvollinen, koska on mennyt synnyttämään noin vähä-älyisen kakaran, joka ei kykene pitämään huolta tavaroistaan.
Ok. Mä pierasin housuni pilalle, kun mies pelästytti mut. Minun mielestä sen pitää ostaa mulle uudet housut.
Muistan kun kysyin joskus 18-vuotiaana kaveriltani lähtisikö hän kanssani syömään. Lupasi lähteä ja aikoi tulla minut autolla hakemaan. Oli sitten matkalla luokseni jäänyt ratsiassa kiinni ylinopeudesta ja sai n.80 euron sakot. Pyysi minua maksamaan puolet koska minun takiani ajoi sinne. Maksoin 10 e minkä olisin muutenkin maksanut bensoista, mutta ylinopeussakkoja en alkanut maksamaan, hänen oma vika. En minä käskenyt kiirehtimään, saati ajamaan ylinopeutta!
Tule takaisin sitten, kun osaat provota paremmin. Jo otsikosta tiesi mitä sisällössä lukee, eikä tämä ole lainkaan uskottavaa. Provokriitikko kiittää ja kuittaa. Porvoossa on tänään heikkolahjaista väkeä.
Ùp