Jos mies sanoo etsivänsä itsestään huolta pitävää naisellista naista
Niin mitä se miesten kielellä oikeasti tarkoittaa?
Jotenkin kuvittelen että huolta pitäminen tarkoittaa noin yleisesti itsestään huolta pitämisestä mutta ilmeisesti se tarkoittaakin urheilevaa ja hoikkaa eli vain ulkonäöllistä seikkaa.
Kommentit (53)
Hoikkaa, naisellisesti pukeutuvaa, meikkaavaa ja kaunista naista.
Laiha, meikkaa, pukeutuu suht tiukkoihin vaatteihin.
Että kehtaa esitellä kavereilleen.
Jos kamut ei hyväksy, niin se on siin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos kamut ei hyväksy, niin se on siin sitten.
🤣No ei pidä paikkaansa. Minä en meikkää yhtään ja lihavakin olen ja silti mies kehtaa esitellä käsipuolessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kamut ei hyväksy, niin se on siin sitten.🤣No ei pidä paikkaansa. Minä en meikkää yhtään ja lihavakin olen ja silti mies kehtaa esitellä käsipuolessaan.
... Ja taas joku tuhdimpi täti tunkemassa ketjuun korostaakseen sitä miten mies tykkää muhkummista :D Miksi?
Ei tarvitse edes urheilla, kunhan on hoikka.
Itsestään huolta pitävä nainen on miesten mielikuvissa tyyliä Blake Lively.
Etsii naista, joka istuu kynsihuollossa, kampaajalla, kestoripsiä ottamassa ja mesolankoja naamaansa laitattamassa puolen litran silikonit puserossa pullottaen.
ihan perusasia pitää huolta siitä, ettei ala pursuamaan läskiä joka suuntaan.
Tarkoittaa tyylikästä, ulkoisesti näyttävää ja älykkäästi keskustelevaa naista, jonka voi täysin kuvitella sopivan miehen käsipuoleen vaikkapa iltapukutilaisuudessa.
Jossain amiksen tupakkapaikalla alapääjuttuja räkättävä tatskaleidi on sitten tämän vastakohta.
Tuo on niin käytetty kuvaus siitä mitä haetaan. Itse en käyttäisi. "Itsestään huoltapitävää miehekästä miestä". Kuulostaa juntilta :D Onneksi se oma mies löytyy jo niin ei tarvitse treffailla netissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kamut ei hyväksy, niin se on siin sitten.🤣No ei pidä paikkaansa. Minä en meikkää yhtään ja lihavakin olen ja silti mies kehtaa esitellä käsipuolessaan.
Onko sinun miehesi sitten "itsestään huolta pitävää naisellista" naista etsivä mies? Vai etkö tajunnut mistä ketjussa puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Mä en huolisi naista joka ei urheile. Urheilu on ehdoton kriteeri. Hoikkuus ei niinkään. Urheilullinen kroppa naisen muodoissa on seksikkäin. M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Mä en huolisi naista joka ei urheile. Urheilu on ehdoton kriteeri. Hoikkuus ei niinkään. Urheilullinen kroppa naisen muodoissa on seksikkäin. M29
Tämä. Vain liikuntaa harrastamaton ei erota noita asioita toisistaan.
Peseytyy päivittäin sekä ajelee karvat, meikkaa kohtuudella, pukeutuu naisellisesti, pitää kehonsa kunnossa, siinäpä se lähinnä.
No mitäs luulisit? Se tarkoittaa jotain missimäistä naista joka on hoikka. Miehille ei tunnu kelpaavan enää edes normaalipainoinen.
Toinen kiertoilmaisu on "sopusuhtainen" joka tarkoittaa myös hoikkaa.
Naisen pitää totta kai tuoda rahaa pöytään, palvella miestä ja tehdä (molempien edestä) kotitöitä.
Kaikin puolin hyvännäköistä ja jokseenkin tyylitietoista naista. Tuo on tasokkaan miehen taso naissukupuolelle, eikä naiset muiden miesten profiileja edes lue.
Niinkuin joku täällä hyvin sanoikin, niin ei se hoikkuus ja tälläytyminen meinaa sitä itsestäänhuoltapitämistä. Hoikka ja meikattu nainen voi olla toki naisellinen nainen ja pitää itsestään huolta, mutta uskallanpa sanoa että suurin osa miehistä tarkoittaa sillä enemmänkin tasapainoista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista. Ja se hoikkuus ei tosiaan tarkoita samaa kuin hyvä kroppa. Kyllä naisella saa rasvaa olla, onhan teidän kroppa luonnostaankin jo rasvaisempi syystäkin kuin miehellä. Tervejärki mukana niin hyvä tulee. M32
Niin kai. Jos tarkoitetaan muuta sanotaan "omillaan toimeen tulevaa".