Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olisi mahdollista saada muunsukupuolinen koiran pentu

Vierailija
20.05.2021 |

En haluaisi että olisi uros tai naaras vaan pelkkä koira.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä avaus! Olen miettinyt täysin samaa, mutta lisäksi toivoisin, että koirani olisi puhdasverinen vegaani.

Mistä löydän? VINKKEJÄ!

Lelukaupasta. Muista ostaa myös panta ja hihna samalla, niin saat vietyä sen lenkille.  :D

Vierailija
22/25 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin koiran, joka on nationalistinen, valkoinen, lihaa syövä heteromies. Mistähän sellaisen löytäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin koiran, joka on nationalistinen, valkoinen, lihaa syövä heteromies. Mistähän sellaisen löytäisi?

Kaikki valkokarvaiset koirat ovat tuollaisia. Sellainen koira asuu monen woke-naisenkin kodissa ja on sen naisen "paras ystävä".

Vierailija
24/25 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha…

Vierailija
25/25 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama, mistä oli juttua uusimmassa Koiramme-lehden artikkelissa. Kun joku tyyppi oli soittanut kasvattajalle ja halunnut sukupuolineutraalin pennun. Kasvattaja oli luullut että tarkoittaa hermafrodiittia ja oli sanonut, että ne ovat hyvin harvinaisia kehityshäiriöitä eikä hänellä ole sellaisia pentuja myynnissä. Tyyppi puhelimessa oli alkanut huutaa, kuinka pennut ei tiedosta sukupuoltaan ja kasvattajat vaan kasvattaa niistä uroksia ja narttuja ja huutanut ja möykännyt, kunnes kasvattaja sanoi, että onnea pennunetsintään ja löi luurin korvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme