Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?
Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?
Kommentit (294)
^ Satuinpa sopivasti taas tähän linjoille. Olen joskus kysynyt jotain tuon suuntaista ja mies sanoi että hän kokisi sen äärimmäisen kiusallisena jos yhtään missään tilanteessa hänen nähden ja kuullen alkaisin tehdä itselleni yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
^ Satuinpa sopivasti taas tähän linjoille. Olen joskus kysynyt jotain tuon suuntaista ja mies sanoi että hän kokisi sen äärimmäisen kiusallisena jos yhtään missään tilanteessa hänen nähden ja kuullen alkaisin tehdä itselleni yhtään mitään.
Aika karu kommentti häneltä.
Seksitön elämä tuntuu pahalta parisuhteessa. Sinkkuna se on normaali olotila. Mulla halut herää vain suhteessa.
Seksiä sais varmaan tänäänkin jos haluis mutta en tykkää mistään yhden illan jutuista ne on ihan paskaa
Jos olette itse täysin haluttomia, niin kestättekö puolison seksuaalisuutta lainkaan? Inhottaako esimerkiksi puolison masturbointi vieressä? Oletteko motivoituneita yrittämään haluta, jos se olisi puolisolle tärkeää? Olisiko teistä hyvä erota tai puolison ottaa rakastaja? Tästä on ketju seksipuolella, mutta tuskinpa haluttomat sitä osiota lukevat.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5877414/seksiton-pari
Tavallaan tiedän vastauksen, koska olen itse ollut tilanteessa, jossa hormonisyiden takia seksi ei vähääkään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Seksitön elämä tuntuu pahalta parisuhteessa. Sinkkuna se on normaali olotila. Mulla halut herää vain suhteessa.
Sama täällä. En kaipaa irtosuhteita millään tavalla näin sinkkunaisena. Jos olisi puoliso tai ainakin vakituinen pysyvä kumppani, niin tietenkin toivoisin suhteelta läheisyyttä ja seksiä.
Kyllä minä valtaosan ajasta nautin elämästäni.
Mitä seksin puuttumiseen tulee niin kyllä, koen että elämästäni puuttuu oleellinen palanen.
Vierailija kirjoitti:
Sisko-veli suhde kyseessä siis
Ihanalta. Eron jälkeen on tuntunut uskomattomimmalta, ettei minun tarvitse antaa yhtään kenenkään koskea kehooni. Sukupuolielimeni uinuvat täysin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan kysynyt tätä keneltäkään, mutta miesten ilmeistä ja reaktioista olen tulkinnut, ettei se tunnu heille lainkaan mukavalta tai edes neutraalilta. Jos vaikka mies on jo saanut ja alan kosketella itseäni, miehen ilme näyttää vastenmieliseltä ja vaivaantuneelta, tai hän nousee sängystä ja menee tekemään jotakin muuta. Tämä useammankin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta. Eron jälkeen on tuntunut uskomattomimmalta, ettei minun tarvitse antaa yhtään kenenkään koskea kehooni. Sukupuolielimeni uinuvat täysin.
Oletko kertaakaan elämässäsi nauttinut seksistä tai kenenkään seksuaalisesta kosketuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Vähän outo ajatus, että mun pitäis tuntea himoa, eihän mulla ole edes miestä johon himoni kohdistaisin.
Enkä pysty ihan ventovieraisiin ukkoihin tuntemaan himoa, vaikka kuinka komea olisi, koska ei se mies kuitenkaan himoitse mua.
Eli, helppo olla yksin kun kukaan ei mua kuitenkaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan kysynyt tätä keneltäkään, mutta miesten ilmeistä ja reaktioista olen tulkinnut, ettei se tunnu heille lainkaan mukavalta tai edes neutraalilta. Jos vaikka mies on jo saanut ja alan kosketella itseäni, miehen ilme näyttää vastenmieliseltä ja vaivaantuneelta, tai hän nousee sängystä ja menee tekemään jotakin muuta. Tämä useammankin miehen kanssa.
Kommentoin miehenä tuohon:
En minä ainakaan nauttisi tilanteesta jossa makaan naisen vieressä, olen juuri hetki sitten saanut orgasmin, ja nainen alkaisi masturboimaan vieressäni. Todennäköisesti poistuisin tilanteesta.
Tasapainoiselta. Jos seksiä vielä haluaisin niin pitäisi olla ensin rakastettu olo. Ei siis mitään näytelmärakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertaakaan elämässäsi nauttinut seksistä tai kenenkään seksuaalisesta kosketuksesta?
Olen, paljonkin. Mutta ei minulla ole seksihaluja ilman että olen suhteessa jonkun kanssa joka ne herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin miehenä tuohon:
En minä ainakaan nauttisi tilanteesta jossa makaan naisen vieressä, olen juuri hetki sitten saanut orgasmin, ja nainen alkaisi masturboimaan
Ei siinä sun nautintoa haetakaan, vaan sen naisen. Etkö sä osaa antaa naiselle orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Jos olette itse täysin haluttomia, niin kestättekö puolison seksuaalisuutta lainkaan? Inhottaako esimerkiksi puolison masturbointi vieressä?
Se tuntuu kammottavalta. Kiihottunut ihminenhän ei ole oma itsensä, vaan on henkisesti ihan eri tilassa, kuin päihtynyt. Toinen huohottaa siinä silmät sumuisina. Se on ihanaa silloin kun molemmat ovat kiihottuneita, mutta kammottavaa kun toinen on tiloissa ja itse on normaaliasetuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso menetti sairauden myötä mielenkiintonsa seksiin. Tämä sairaus toi mukanaan niin paljon muutakin murhetta elämään, etten ehtinyt surra asiaa, vaan hautasin haluni huolten vuoren ja arkikiireiden alle. Kaikki meni hyvin, kunnes tapasin ihmisen, joka herätti minussa niin voimakkaan reaktion, että hän on tullut uniini asti. Nyt muistan taas, miltä
toisen ihmisen läheisyys tuntuu. En kuitenkaan halua pettää tai jättää puolisoani. Kriiseilen siis asian vuoksi tällä hetkellä aika pahasti.
Vähän sama. Vaimolla sairaus X. Sillointällöin ottaa suiggiin, mutta muuten ollaan ilman. Jotain kyllä puuttuu, mutta näillä mennään.
Aivan sama tilanne kuin vähän samalla. Jotain todellakin puuttuu, mutta minkäs teet.
Elämäni ei ole seksitöntä. Harrastan omaa kivaa lelujen kanssa. Välillä sitä kaipaa miehen fyysistä kosketusta, mutta heti seuraavassa hetkessä mieleen muistuu se seksin jälkeinen hyväksikäytetty olo, kun toinen vaan kääntää selän tai häipyy oman tulemisen jälkeen suihkuun.
Jos löytyisi hyvä vakipano, joka huolehtisi myös minun tulemisesta, niin tilanne olisi aika herkullinen. En kyllä aio sellaista neulaa lähteä etsimään heinäsuovasta. Pitäisi todennäköisesti paneskella läpi aika monta sammakkoa löytääkseen sen prinssin, koska suurin osa miehistä on sängyssä umpisurkeita. Sellainen aarteen etsintä ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa.
Mutta jos sun mies kuitenkin koskettelee sinua ja haluaa maata lusikassa, niin jos siinä samalla hierot itseäsi, niin tosiaanko mies sitten tyyliin oksentaa johonkin paperikoriin? Eikö se ole aika miellyttävä tilanne, että haittaako se ihan totta hirveästi, jos toinen siinä vähän voihkii ja kiemurtelee? Noinhan voi tehdä silloinkin jos mies on jo saanut, mutta nainen ei, joka on vähän sama tilanne ettei miehellä ole enää seksi niin mielessä. Tai voisiko se ukko miettiä jotain pörssisähkön hintaa ja ajatella, että sitä tässä voihkitaan? Kun kuitenkin kuulostaa niin hyvältä tuo läheisyys. Ei kaikilla ole edes sitä.